Skocz do zawartości
Pablo-MK

Prośba o analizę kodów błędów!

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc - problem z zamkiem w pokrywie bagażnika, non stop mi chodzi, otwiera się i zamyka:

 

 

Friday,02,March,2012,18:02:23:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb

Control Module Part Number: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K

Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 038 0455

Software Coding: 0091020851030E763804941570084F0E703C00

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

Additional Info: 1K0951605C LIN BACKUP HORN H03 1301 NGS n.mounted

Additional Info: IRUE n.mounted

1 Fault Found:

 

00896 - Trunk Lock Unit (F256)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 164

Mileage: 204919 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.02

Time: 18:01:38

Edytowane przez Pablo-MK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną usterki są uszkodzone styczniki w zamku klapy tylnej lub złamane przewody idące do klapy. Auto masz dość młode więc złamane kable raczej można wykluczyć, wymiana zamka powinna załatwić problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Chciałbym się podpiąć to tematu i prosić o przeanalizowanie błędów jakie znalazłem po podpięciu VAGa

silnik 
18045	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17977	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17932	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17664	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY

moduł komfortu
1336	Nie znany kod błędu
C0959799B  03 Komfortgerát HLO 0001

tempomat niestety nie działa, jak go włączę to tylko zaświeca się zielona kontrolka z narysowanym obrotomierzem. Jeszcze zauważyłem że czasami falują obroty tak do 1000 jak by się ssanie włączało. Spalanie 6,7l przy spokojnej jeździe, wydaje mi się że trochę za dużo w cyklu mieszanym, 20%miasto 80% trasa. Z góry dzięki za pomoc. Pytanie dotyczy 1.9TDI 130KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam :)

Chciałbym się podpiąć to tematu i prosić o przeanalizowanie błędów jakie znalazłem po podpięciu VAGa

silnik 
18045	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17977	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17932	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17664	Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY

moduł komfortu
1336	Nie znany kod błędu
C0959799B  03 Komfortgerát HLO 0001

tempomat niestety nie działa, jak go włączę to tylko zaświeca się zielona kontrolka z narysowanym obrotomierzem. Jeszcze zauważyłem że czasami falują obroty tak do 1000 jak by się ssanie włączało. Spalanie 6,7l przy spokojnej jeździe, wydaje mi się że trochę za dużo w cyklu mieszanym, 20%miasto 80% trasa. Z góry dzięki za pomoc. Pytanie dotyczy 1.9TDI 130KM

 

18045 - sprawdź kontroler elektryki (J519) i jego okablowanie

17977 - sprawdź okablowanie modułu sterującego silnikiem (ECM), chociaż ten błąd może mieć związek z wadliwie działającym kontrolerem elektryki (J519)

17932 - sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17).

17664 - sprawdź czujnik G62

01336 - sprawdź moduł komfortu czy nie jest zalany i sprawdź jego okablowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja także się podpinam. Proszę wyjaśnienie błędów.

ABS

276 Zawór wylotowy ABS tylny lewy - N136

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

532 Napięcie zasilania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45

sygnał poza wartościami granicznymi

285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45

uszkodzenie mechaniczne

290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46

uszkodzenie mechaniczne

 

Mam wrażenie jakby ABS w ogóle się nie włączał, przy mocnym hamowaniu nie czuję jego jakiejkolwiej reakcji.

Edytowane przez radi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18045 - sprawdź kontroler elektryki (J519) i jego okablowanie

17977 - sprawdź okablowanie modułu sterującego silnikiem (ECM), chociaż ten błąd może mieć związek z wadliwie działającym kontrolerem elektryki (J519)

17932 - sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17).

17664 - sprawdź czujnik G62

01336 - sprawdź moduł komfortu czy nie jest zalany i sprawdź jego okablowanie.

 

gdzie się znajduje czujnik G62. może to on być przyczyną falujących/podwyższonych obrotów silnika jak jest zimny i taki letni? jak jest rozgrzany do 90*C to już jest ok z obrotami. przekaźnik pompy paliwa znajduje się koło bezpieczników przy kierownicy czy moze gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z paskiem podczas jazdy zalacza sie kontrola trakcji i miga kontrolka swiec zarowch auto blokuje nie da sie jezdzic do tgeo jeszcze warczy.

Na vagu pokazalo kilka bledow i nie wiem co dalej robic: daje kody bledow moze ktos cos poradzi.

 

16610

16611

17027

g79g185

 

Prosze o pomoc juz nie mam sily walcze z tym od kilku dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podepnę się pod temat.

 

Jestem nowym nabywcą tego auta i już zaczęły się problemy:NR.

792-włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129(brak osprzętu/nie związany ze sprzętem)

1271-silnik sterujący klapy temperatury-V68 uszkodzenie

1274-silnik sterujący klapy przepływu powietrza V71 uszkodzenie.

Gdzie to się znajduje i ile to morze kosztować???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
792-włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129(brak osprzętu/nie związany ze sprzętem)

Znajduje się przy chłodnicy klimatyzacji po prawej stronie.

1271-silnik sterujący klapy temperatury-V68 uszkodzenie

1274-silnik sterujący klapy przepływu powietrza V71 uszkodzenie.

Gdzie to się znajduje i ile to morze kosztować???

http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?highlight=klima

http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-climatronic?highlight=klima

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o analizę kodów błędów modułu komfortu:

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Monday, 12 August 2013, 16:46:59:0

Control Module Part Number: 1C0 959 799 B

Component and/or Version: 0J Komfortgerát HLO 0001

Software Coding: 00259

Work Shop Code: WSC 05311

VCID: 361FA5DB015F

Additional Info: 1C1959801 0J Tőrsteuer.FS 0001

Additional Info: 1C1959802 0J Tőrsteuer.BF 0001

Additional Info: 1C0959811 0J Tőrsteuer.HL 0001

Additional Info: 1C0959812 0J Tőrsteuer.HR 0001

4 Faults Found:

01131 - Control Circuit for Turn Signals

25-00 - Unknown Switch Condition

01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

nie umiem sobie z tym poradzic, wiem że mam do zrobienia mikrostyki w przednich drzwiach, nie świecą kierunki przy zamykaniu i otwieraniu samochodu, prosze opomoc:}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły:

 

Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180

Wersja VCDS: AKP 11.11.5

Wersja danych: 20130202

 

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl

Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR

Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959

Kodowanie: 0000071

Kod serwisu: WSC 05311 000 00000

VCID: 7AF1897935812DC86F8

8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

 

012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157)

P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:21

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Moment obrotowy: 351.4 Nm

 

012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157)

P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:21

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Moment obrotowy: 351.4 Nm

 

000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75)

P0245 - 000 - zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:21

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar

Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar

 

000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75)

P0243 - 000 - usterka

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:21

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar

Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar

 

005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345)

P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 7

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:22

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw

Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

 

005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)

P1440 - 000 - przerwa

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:22

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw

Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

 

005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18)

P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 00100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 2

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:33:12

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.01 V

Bity binarnie: 11000100

Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw

Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw

 

012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157)

P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 3

Przebieg: 205059 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2000.00.00

Czas: 15:29:21

 

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 0 /min

Prędkość: 0.0 km/h

Obciążenie: 0.0 %

Napięcie: 12.16 V

Bity binarnie: 11000000

Moment obrotowy: 0.0 Nm

Moment obrotowy: 351.4 Nm

 

 

Kody gotowości: 1 5 0 0 0

 

Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wczoraj podczas spokojnej jazdy zaczeła migać kontrolka świec żarowych oraz pojawił się komunikat 'engine fault'. Po chwili zgasł i po kilkudziesięciu sekundach znowu zapaliła się kontrolka i komunikat po chwili zgasła i tak w kółko. W samej jeździe nie ma różnicy. Natomiast przez chwilę podczas postoju skakały obroty na wolnych - po czym się unormowały.

 

Kolega przyszedł dziś z VAGiem i skasował błędy. Pozostał tylko ten poniżęj:

 

18688 P2256 O2 Sensor Negative Current Control Bank 2 Sensor 1, Circuit High

 

Opis ze strony:

https://sites.google.com/site/1810martin/fault-codes-18000---19999

 

Co ten błąd tak naprawdę oznacza? Czy ktoś wie?

 

Dodam, że po skasowaniu błędów zrobiłem jazde próbną i sytuacja się powtórzyła. Niestety kolega musiał już lecieć więc nie sprawdzaliśmy błędów.

 

Dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie i z gory przepraszam za podpinanie sie pod inny post

Czy jest ktos w stanie wyjasnic mi ten blad:

 

04704 - PD unit injector cylinder 1 (N240) implausible signal P1260 short with powet intermitient

 

Znalazlem cos takiego, moze mi ktoś przelożyć na polski?

 

17668/P1260/004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Implausible Signal

 

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Reduced Power Output

 

Possible Causes

Wiring and/or Connector(s) from/to PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) faulty

PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) faulty

Camshaft worn out / faulty

 

Possible Solutions

Check Wiring and/or Connector(s) from/to PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

Check/Replace PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

Check Camshaft for Signs of wear

 

Special Notes

Injectors on TDI PD/PPD Engines are not designed to run Waste Vegetable Oil (WVO) or Straight Vegetable Oil (SVO) as well as anything above 5% Biodiesel Content. Running these Types of Fuels can Damage the Injectors. Please Refer to the Owners Manual and/or Factory Repair Manual for a list of appropriate Fuel Types.

Edytowane przez mareklazar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzis odebralem passata z komisu i zauwazylem ze po lewej stronie leci zimne powietrze z nawiewu a po prawej cieple.Zrobilem test klimy i wyszedl mi blad 71.Co to oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byl poczatek problemow po 400 km odjechal na lawecie z powrotem do sprzedawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poproszę o analizę błędów - z góry wielkie dzięki za wszelkie info gdzie szukać problemu20141119_092910.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przepraszam nie ogarnąłem tego posta :

 

1 rząd cylindrów - zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym P2187

Wykryte losowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach P0300

Cylinder 1 wypadanie zapłonów P0301

Cylinder 3 wypadanie zapłonów P0303

Cylinder 4 wypadanie zapłonów P0304

Cylinder 2 wypadanie zapłonów P0302

Nieszczelność w układzie wlotu powietrza P2279

Układ regulacji biegu jałowego - prędkość obrotowa pow. oczekiwań P0507

 

 

Jeszcze raz sorry i dzięki za pomoc. Poproszę moda o scalenie posta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nieszczelność w układzie wlotu powietrza P2279

Masz gdzieś nieszczelność, która jest przyczyną ubogiej mieszanki:

1 rząd cylindrów - zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym P2187

A wraz z tym wypadają losowo zapłony na cylindrach.

Cylinder 1 wypadanie zapłonów P0301

Cylinder 3 wypadanie zapłonów P0303

Cylinder 4 wypadanie zapłonów P0304

Cylinder 2 wypadanie zapłonów P0302

Sprawdzaj dolot i szukaj nieszczelności. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka szansa że to jednak cewki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności