Pablo-MK Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2012 (edytowane) Proszę o pomoc - problem z zamkiem w pokrywie bagażnika, non stop mi chodzi, otwiera się i zamyka: Friday,02,March,2012,18:02:23:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 3C0-959-433-46.clb Control Module Part Number: 3C0 959 433 K HW: 3C0 959 433 K Component and/or Version: KSG PQ46 ELV 038 0455 Software Coding: 0091020851030E763804941570084F0E703C00 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: 1K0951605C LIN BACKUP HORN H03 1301 NGS n.mounted Additional Info: IRUE n.mounted 1 Fault Found: 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 164 Mileage: 204919 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.02 Time: 18:01:38 Edytowane 3 Marca 2012 przez Pablo-MK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 8 Marca 2012 Przyczyną usterki są uszkodzone styczniki w zamku klapy tylnej lub złamane przewody idące do klapy. Auto masz dość młode więc złamane kable raczej można wykluczyć, wymiana zamka powinna załatwić problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo-MK Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2012 Dzięki bardzo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek345 Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2012 Witam Chciałbym się podpiąć to tematu i prosić o przeanalizowanie błędów jakie znalazłem po podpięciu VAGa silnik 18045 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17977 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17932 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17664 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY moduł komfortu 1336 Nie znany kod błędu C0959799B 03 Komfortgerát HLO 0001 tempomat niestety nie działa, jak go włączę to tylko zaświeca się zielona kontrolka z narysowanym obrotomierzem. Jeszcze zauważyłem że czasami falują obroty tak do 1000 jak by się ssanie włączało. Spalanie 6,7l przy spokojnej jeździe, wydaje mi się że trochę za dużo w cyklu mieszanym, 20%miasto 80% trasa. Z góry dzięki za pomoc. Pytanie dotyczy 1.9TDI 130KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
david1881 Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2012 Witam Chciałbym się podpiąć to tematu i prosić o przeanalizowanie błędów jakie znalazłem po podpięciu VAGa silnik 18045 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17977 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17932 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17664 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY moduł komfortu 1336 Nie znany kod błędu C0959799B 03 Komfortgerát HLO 0001 tempomat niestety nie działa, jak go włączę to tylko zaświeca się zielona kontrolka z narysowanym obrotomierzem. Jeszcze zauważyłem że czasami falują obroty tak do 1000 jak by się ssanie włączało. Spalanie 6,7l przy spokojnej jeździe, wydaje mi się że trochę za dużo w cyklu mieszanym, 20%miasto 80% trasa. Z góry dzięki za pomoc. Pytanie dotyczy 1.9TDI 130KM 18045 - sprawdź kontroler elektryki (J519) i jego okablowanie 17977 - sprawdź okablowanie modułu sterującego silnikiem (ECM), chociaż ten błąd może mieć związek z wadliwie działającym kontrolerem elektryki (J519) 17932 - sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17). 17664 - sprawdź czujnik G62 01336 - sprawdź moduł komfortu czy nie jest zalany i sprawdź jego okablowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radi Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2012 (edytowane) Witam, ja także się podpinam. Proszę wyjaśnienie błędów. ABS 276 Zawór wylotowy ABS tylny lewy - N136 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 532 Napięcie zasilania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 sygnał poza wartościami granicznymi 285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 uszkodzenie mechaniczne 290 Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46 uszkodzenie mechaniczne Mam wrażenie jakby ABS w ogóle się nie włączał, przy mocnym hamowaniu nie czuję jego jakiejkolwiej reakcji. Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez radi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek345 Zgłoś #7 Napisano 10 Kwietnia 2012 18045 - sprawdź kontroler elektryki (J519) i jego okablowanie17977 - sprawdź okablowanie modułu sterującego silnikiem (ECM), chociaż ten błąd może mieć związek z wadliwie działającym kontrolerem elektryki (J519) 17932 - sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17). 17664 - sprawdź czujnik G62 01336 - sprawdź moduł komfortu czy nie jest zalany i sprawdź jego okablowanie. gdzie się znajduje czujnik G62. może to on być przyczyną falujących/podwyższonych obrotów silnika jak jest zimny i taki letni? jak jest rozgrzany do 90*C to już jest ok z obrotami. przekaźnik pompy paliwa znajduje się koło bezpieczników przy kierownicy czy moze gdzie indziej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2012 Witam, mam problem z paskiem podczas jazdy zalacza sie kontrola trakcji i miga kontrolka swiec zarowch auto blokuje nie da sie jezdzic do tgeo jeszcze warczy. Na vagu pokazalo kilka bledow i nie wiem co dalej robic: daje kody bledow moze ktos cos poradzi. 16610 16611 17027 g79g185 Prosze o pomoc juz nie mam sily walcze z tym od kilku dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwio1976 Zgłoś #9 Napisano 2 Lipca 2013 Witam Podepnę się pod temat. Jestem nowym nabywcą tego auta i już zaczęły się problemy:NR. 792-włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129(brak osprzętu/nie związany ze sprzętem) 1271-silnik sterujący klapy temperatury-V68 uszkodzenie 1274-silnik sterujący klapy przepływu powietrza V71 uszkodzenie. Gdzie to się znajduje i ile to morze kosztować??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #10 Napisano 2 Lipca 2013 792-włącznik ciśnieniowy klimatyzacji F-129(brak osprzętu/nie związany ze sprzętem) Znajduje się przy chłodnicy klimatyzacji po prawej stronie. 1271-silnik sterujący klapy temperatury-V68 uszkodzenie1274-silnik sterujący klapy przepływu powietrza V71 uszkodzenie. Gdzie to się znajduje i ile to morze kosztować??? http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68?highlight=klima http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-climatronic?highlight=klima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1_11 Zgłoś #11 Napisano 12 Sierpnia 2013 Proszę o analizę kodów błędów modułu komfortu: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Monday, 12 August 2013, 16:46:59:0 Control Module Part Number: 1C0 959 799 B Component and/or Version: 0J Komfortgerát HLO 0001 Software Coding: 00259 Work Shop Code: WSC 05311 VCID: 361FA5DB015F Additional Info: 1C1959801 0J Tőrsteuer.FS 0001 Additional Info: 1C1959802 0J Tőrsteuer.BF 0001 Additional Info: 1C0959811 0J Tőrsteuer.HL 0001 Additional Info: 1C0959812 0J Tőrsteuer.HR 0001 4 Faults Found: 01131 - Control Circuit for Turn Signals 25-00 - Unknown Switch Condition 01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal nie umiem sobie z tym poradzic, wiem że mam do zrobienia mikrostyki w przednich drzwiach, nie świecą kierunki przy zamykaniu i otwieraniu samochodu, prosze opomoc:} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #12 Napisano 23 Listopada 2013 Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły: Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 7AF1897935812DC86F8 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0243 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345) P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 7 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:33:12 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11000100 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm Kody gotowości: 1 5 0 0 0 Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judo Zgłoś #13 Napisano 24 Listopada 2013 Witam, Wczoraj podczas spokojnej jazdy zaczeła migać kontrolka świec żarowych oraz pojawił się komunikat 'engine fault'. Po chwili zgasł i po kilkudziesięciu sekundach znowu zapaliła się kontrolka i komunikat po chwili zgasła i tak w kółko. W samej jeździe nie ma różnicy. Natomiast przez chwilę podczas postoju skakały obroty na wolnych - po czym się unormowały. Kolega przyszedł dziś z VAGiem i skasował błędy. Pozostał tylko ten poniżęj: 18688 P2256 O2 Sensor Negative Current Control Bank 2 Sensor 1, Circuit High Opis ze strony: https://sites.google.com/site/1810martin/fault-codes-18000---19999 Co ten błąd tak naprawdę oznacza? Czy ktoś wie? Dodam, że po skasowaniu błędów zrobiłem jazde próbną i sytuacja się powtórzyła. Niestety kolega musiał już lecieć więc nie sprawdzaliśmy błędów. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mareklazar1 Zgłoś #14 Napisano 25 Listopada 2013 (edytowane) Witam serdecznie i z gory przepraszam za podpinanie sie pod inny post Czy jest ktos w stanie wyjasnic mi ten blad: 04704 - PD unit injector cylinder 1 (N240) implausible signal P1260 short with powet intermitient Znalazlem cos takiego, moze mi ktoś przelożyć na polski? 17668/P1260/004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Implausible Signal Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Reduced Power Output Possible Causes Wiring and/or Connector(s) from/to PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) faulty PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) faulty Camshaft worn out / faulty Possible Solutions Check Wiring and/or Connector(s) from/to PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) Check/Replace PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) Check Camshaft for Signs of wear Special Notes Injectors on TDI PD/PPD Engines are not designed to run Waste Vegetable Oil (WVO) or Straight Vegetable Oil (SVO) as well as anything above 5% Biodiesel Content. Running these Types of Fuels can Damage the Injectors. Please Refer to the Owners Manual and/or Factory Repair Manual for a list of appropriate Fuel Types. Edytowane 25 Listopada 2013 przez mareklazar1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekpassatb6 Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2014 Witam dzis odebralem passata z komisu i zauwazylem ze po lewej stronie leci zimne powietrze z nawiewu a po prawej cieple.Zrobilem test klimy i wyszedl mi blad 71.Co to oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #16 Napisano 13 Listopada 2014 Odpowiedzi szukaj w tym wątku http://forum.vw-passat.pl/threads/54-Kody-klimatronic/page70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekpassatb6 Zgłoś #17 Napisano 19 Listopada 2014 To byl poczatek problemow po 400 km odjechal na lawecie z powrotem do sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redek83 Zgłoś #18 Napisano 19 Listopada 2014 Witam. Poproszę o analizę błędów - z góry wielkie dzięki za wszelkie info gdzie szukać problemu - - - - - aktualizacja - - - - - Przepraszam nie ogarnąłem tego posta : 1 rząd cylindrów - zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym P2187 Wykryte losowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach P0300 Cylinder 1 wypadanie zapłonów P0301 Cylinder 3 wypadanie zapłonów P0303 Cylinder 4 wypadanie zapłonów P0304 Cylinder 2 wypadanie zapłonów P0302 Nieszczelność w układzie wlotu powietrza P2279 Układ regulacji biegu jałowego - prędkość obrotowa pow. oczekiwań P0507 Jeszcze raz sorry i dzięki za pomoc. Poproszę moda o scalenie posta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #19 Napisano 19 Listopada 2014 Nieszczelność w układzie wlotu powietrza P2279 Masz gdzieś nieszczelność, która jest przyczyną ubogiej mieszanki: 1 rząd cylindrów - zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym P2187 A wraz z tym wypadają losowo zapłony na cylindrach. Cylinder 1 wypadanie zapłonów P0301Cylinder 3 wypadanie zapłonów P0303 Cylinder 4 wypadanie zapłonów P0304 Cylinder 2 wypadanie zapłonów P0302 Sprawdzaj dolot i szukaj nieszczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redek83 Zgłoś #20 Napisano 19 Listopada 2014 A jaka szansa że to jednak cewki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach