tomnik Zgłoś #21 Napisano 30 Stycznia 2012 odłączyłem jedną z kostek koło lewej nogi, która idzie chyba do modułu konfortu bo po jej odpięciu brak oświetlenia, sterowania szybami i centralnym zamkiem, po jej wypięciu pobór prądu spadł do 0,05 i niżej, czyli może to być wina modułu???? jak znajdę chwilkę wyjmę go i oblukam co i jak pewnie będzie troszkę wilgotnie.To jest to co pisałem wyżej .Wepnij ją i sprawdź pomiar jeszcze raz, po momencie, w którym sterownik odłączy zasilanie od lampek(wszystkich, tych poddrzwiowych" też) przy otwartych drzwiach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seyton Zgłoś #22 Napisano 30 Stycznia 2012 ja posiadam w afn-ie 3 letni aku.62ah z centry i podczas mrozów -5 do -15 autko stalo 3dni nie odpalane, bez problemu ruszył rozrusznikiem bez żadnego zająknięcia,dodam jeszcze że mam na oświetleniu wnętrza żarówki diodowe które nie mają opornika i żarzą się delikatnym światłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #23 Napisano 30 Stycznia 2012 po podpięciu pokazuje 0.50A po zgaszeniu wszystkich lampek i zamknięciu drzwi pokazuje nadal 0.50 z lampkami pokazuje ponad 3A a już po zamknięciu samochodu centrlanym zamkiem pokazuje 0.33A a po wypięciu tej kostki 0,05A czyli było by ok i wina albo modułu albo jakiegoś podzespołu mu podlegającemu, nie dział mi tez lampka klapy tylnej mimo że żarówka jest dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seyton Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2012 lampka klapy to już inna bajka a problem pewnie tkwi w zamku klapy bagażnika gdzie w środku zamontowane jest coś w rodzaju elektro złącza które pewnie śię wykminiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #25 Napisano 30 Stycznia 2012 to już nie problem na dalszy plan pujdzie teraz ważniejsze by tyle nie pobierało chyba pozostaje mi wyjąć na stół moduł i suszyć z pewnością będzie tam wilgoć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiah Zgłoś #26 Napisano 30 Stycznia 2012 U mnie pobór 0,5A przy wyłączonych odbiornikach łącznie z radiem (podłączonym po stacyjce) - wystarczy wyjąć panel radia (9835) i spada do jakiejś minimalnej wartości. Samochód w garażu - więc na noc wcześniej panela nie zdejmowałem - teraz ściągam. Przy poprzednim radiu (9886) tego nie było, panel mógł sobie siedzieć na swoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukpc1 Zgłoś #27 Napisano 31 Stycznia 2012 Dziś pobawiłem się i jak na razie odpukać jest dobrze, pobór to 0,05A nie przekracza 0,06A, dokładnie nie jestem pewnie czego to przyczyna ale zająłem się kostką od drzwi kierowcy bo po jej wypięciu napięcie było ok więc zdjąłem boczek i patrzyłem co i jak nic to nie dało wiec, zabrałem się za moduł rozebrałem go zobaczyłem jeden zimny lut na przekaźniku ale to nie jego wina, Więc z pewnością była to wina kabli idących od modułu a konkretnie tych co się rozgałęziają odizolowanych taśmą z materiału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #28 Napisano 31 Stycznia 2012 Dziś pobawiłem się i jak na razie odpukać jest dobrze, pobór to 0,05A nie przekracza 0,06A, dokładnie nie jestem pewnie czego to przyczyna ale zająłem się kostką od drzwi kierowcy bo po jej wypięciu napięcie było okmiałem podobnie tylko że w Octavii a winny był moduł w drzwiach a mianowicie zaśniedziałe styki , wystarczyło przeczyścić i tyle a w twoim przypadku mogło zadziałać odłączenie jak przeczyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #29 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) Koledzy - myślałem,że moduł komfortu mi rozładowuje akumulator - wczoraj wiec zrobiłem z odskakującymi zamkami - poprawiłem zimne luty (byłem w tej sprawie u naszego kolegi z Puszczy Mariańskiej) - niestety dzis rano nie odpaliłem auta ( po 15 godzinnym postoju). Wyciagniecie bezpiecznika radia i modułu komfortu nie zmniejsyzło poboru mocy z akumulatora. Poniżej zdjęcie - czy ja w ogóle prawidłowo mierzę pobór mocy z akumulatora? Miernik ustawiony na 10 A . Na zdjęciu 0,4 , ale momentami pokazuje 0,55 Edytowane 5 Lutego 2012 przez hepos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #30 Napisano 5 Lutego 2012 Wyciagniecie bezpiecznika radia i modułu komfortu nie zmniejsyzło poboru mocy z akumulatora.no to jak te bezpieczniki nic nie dały to próbujesz dalej z następnymi i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #31 Napisano 5 Lutego 2012 Głowne pytanie moje jest takie , czy prawidłowo mierzę pobór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #32 Napisano 5 Lutego 2012 głowne pytanie moje jest takie , czy prawidłowo mierzę pobór prawidłowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #33 Napisano 5 Lutego 2012 Czyli pobiera mi 0,4 a, a powinien max 0,02 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #34 Napisano 6 Lutego 2012 Czyli pobiera mi 0,4 a, a powinien max 0,02 ?z tego co pamiętam to raczej tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #35 Napisano 6 Lutego 2012 Jeżeli po wyjeciu bezpiecznika od modułu komfortu dalej ciągnie 0,5 A to smialo moge go wykluczyc? Czy ma on jeszcze jakis obwod niezaleznie od zasilania? Niestety po wyjeciu wszystkich bezpiecznikow mniej wiecej to samo - nie spadło nizej 0,4 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #36 Napisano 7 Lutego 2012 Bezpieczniki są jeszcze nad nogami kierowcy i w pojemniku z ecu. Dopuszczalny pobór prądu na postoju to 0,04-0,05A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #37 Napisano 7 Lutego 2012 Chciałem zapytać o sposób mierzenia poboru prądu przez poszczególne odbiorniki. Czy muszę wyciągać każdy bezpiecznik a potem mierzyć pobór na akumulatorze? (oczywiście z zamkniętym zamkiem maski i drzwi i zalaczanym alarmie) czy wystarczy akumulator mieć podłączony, a mierzyć pobór prądu na stykach wyjętego bezpiecznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #38 Napisano 7 Lutego 2012 Miernik podepnij w szereg na akumulatorze. Podczas wyciągania poszczególnych bezpieczników obserwuj co się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #39 Napisano 7 Lutego 2012 ah, czyli jednak bieganie mnie nie ominie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malwik7 Zgłoś #40 Napisano 13 Lutego 2012 Witam chłopaki. Potrzebuję fachowej rady i będę wdzięczna za pomoc. Postaram się zobrazować sytuację. Po dwóch dniach nie ruszania auta z garażu mam rozładowany akumulator. Rozrusznik ani drgnie. Pomimo, że 3 miesiące temu zakupiłam nowy aku i u elektryka robiłam regenerację alternatora i wszystkich tych ustrojstw z nim związanych. Sorry za bark fachowego słownictwa Elektryk sprawdzał pobór prądu i oświadczył, że wszystko cacy. Ponadto już wcześniej przestał mi działać centralny zamek (nie ryglują się drzwi z przodu), szyby raz się otwierają raz nie. Co jakiś czas gaśnie podświetlanie tych przycisków do sterowania szybami na drzwiach kierowcy, wyłącza się klima, wyłącza się i włącza radio. Nie bardzo wiem co mam robić, a raczej gdzie z tym jechać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach