Skocz do zawartości

08michael

  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 08michael

  • Urodziny 06.11.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    K-N

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Zrób pomiar ciśnienia na cylindrach i logi jak kolega wyżej radzi
  2. Naduś prasą na łożysko i puknij delikatnie z boku w zwrotnicę.Wywołasz tym puknięciem wibracje i powinno puścić.
  3. Spr. układ paliwowy.Może cofa się paliwo.Postaw auto na górce.
  4. Rano sprawdz vagiem temperaturę w silniku 01 i na wskaznikach 17 . Termostat raczej będzie do wymiany.
  5. Bez podpięcia pod komputer się nie obejdzie.Przyczyn może być wiele,tak więc trzeba sprawdzić błędy w sterowniku.
  6. 08michael

    czujnik G-28

    Objawy dość typowe.Podmień czujnik na oryginał.Może być używany.
  7. Strzelam.Tłumik koła zębatego wałka rozrządu.
  8. W środku na ośce jest oring.Dostać się do niego można po wykręceniu tłoczka i wyjęciu zabezpieczenia segera-bardzo trudny dostęp.Na koniec trzeba sprawdzić luz ośki ręcznego na obudowie zacisku.Jeżeli jest luz ,to chyba lepiej szukać używki.Przy kupnie używki spr. też jak odkręca się odpowietrznik.
  9. Po pierwsze,jeżeli pompa wody jest uszkodzona to temperatura silnika rośnie ,a nie spada.Widziałem taką pompę-wirnik obracał się bez łopatek. Po drugie u mnie jest wszystko sprawdzone i sprawne a mimo to przy takiej temp. zew.nawiew na wolnych obrotach momentalnie schładza silnik.W czasie jazdy jest ok. Jeśli zaś chodzi o płukanie nagrzewnicy to trzeba próbować . Najlepiej zalać ją na noc środkami do płukania + można trochę octu dolać i podłączyć pod pompę elektryczną żeby był obieg.Rano wężem z kranu z ciepłą wodą płukanie i w 50 procentach pomaga.
  10. Gwint jest normalny,tylko jest mocno zakręcona.O ile dobrze pamiętam 120Nm +90stopni.Najlepiej ponownie zamontuj pasek bo możesz narobić bałaganu.
  11. Dzięki,ale nie mogę połapać się z tymi numerami vin,bo wychodzą mi dwie pasujące.
  12. Witam.Panowie potrzebuję numer sprężarki klimatyzacji do Audi A4 1.8t kod sil. AVJ 2001rok VIN WAUZZZ8EZ1A034611.
  13. Witam.Panowie,czy spotkał się ktoś z was z tym błędem powietrza wtórnego na rozgrzanym silniku? Błąd wyskakuje zawsze na ciepłym silniku,średnio raz w tygodniu.Sprawdzona pompa,węże i zawór na głowicy.Czy może to być wina przekazników J17 i J299.Ma ktoś może rozpiskę gdzie one się znajdują?
  14. Witam . Nie chcę zakłądać nowego tematu.Problem dotyczy błędu 16795 powietrza wtórnego.Pacjent to Audi A4 1.8t avj 01r.Błąd wraca średnio raz w tygodniu i zawsze na rozgrzanym silniku.Czy miał ktoś podobny przypadek?Sprawdzona pompa pow. wtórnego,węże i zawór w głowicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności