wojtasu91 Zgłoś #21 Napisano 11 Stycznia 2012 No i naładowałem aku i jakoś odpalił ale dziwny dźwięk pozostał. To takie dziwne tarcie chyba z alternatora jakby łożysko się skończyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #22 Napisano 11 Stycznia 2012 No jeżeli dźwięk cały czas jest po odpaleniu to pewnie możliwe, może sprawdź miernikiem jakie masz ładowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #23 Napisano 11 Stycznia 2012 Możliwe że łożysko padło, z tego powodu zużyły się szczotki regulatora napięcia, być może powstała w nim jakaś zwara i rozładowało ci Aku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leszek85 Zgłoś #24 Napisano 6 Lipca 2012 Panowie potrzebuje pomocy. Zdechła mi stacyjka, a mianowicie wkładka. Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie. stąd pytanie: - których z tych kabli muszę zasilić prądem w celu uruchomienia silnika -bądź jakie zmostkować nie chce wymieniać stacyjki bo nie mam czasu potrzebuje go na krótko odpalać, dodam iż jest to passat b4 silnik 1.8 ABS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e75d0cc78cec31f.html ---------- Dodano o 19:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:10 ---------- p.s na zdjęciu zamieściłem kostke od stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 6 Lipca 2012 Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie Wsadź wtyczkę w stacyjke i odpal na rozruszniku...kabel czerwono czarny to na rozrusznik...na rozruszniku mostkujesz konektorek od tego kabelka z grubym z aku i odpalasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
F1RCPL Zgłoś #26 Napisano 8 Lipca 2012 A ja postawiłbym na kostkę stacyjki która się przepaliła i proponuję wymianę na nową a stacyjka nie ma tu nic do rzeczy no chyba że przy niej już grzebałeś , normalnie przepalają się blaszki w kostce stacyjki i po wymianie stacyjka działa jak należy , trzeba się jedynie nagimnastykować troszkę ponieważ tutaj przy wymianie musimy sciągnąć kierownicę , musimy również posiadać ściągacz aby odciągnąć tuleję a potem to już tylko opaska metalowa chyba przykręcana na śrubki krzyżakowe i mamy naszą kostkę , koszt .......jakieś 15, 20 zeta ponoć są lepsze i gorsze , ale u mnie wytrzymuja około 2 lat potem wymiana , jak? a tak po prostu przekręcam kluczyk a ona nie działa , więc przy przekręconym kluczyku poruszam kluczykiem energicznie i wtedy zapala , aha myślę sobie jest to znak że przyszedł czas na wymianę kostki stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #27 Napisano 8 Lipca 2012 A ja postawiłbym na kostkę stacyjki która się przepaliła i proponuję wymianę na nową niekoniecznie.. takie same objawy występują przy skończonych szczotkach w altku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #28 Napisano 9 Lipca 2012 takie same objawy występują przy skończonych szczotkach w altku...Albo i nawet w rozruszniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #29 Napisano 9 Lipca 2012 Panowie potrzebuje pomocy. Zdechła mi stacyjka, a mianowicie wkładka. Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie. stąd pytanie:- których z tych kabli muszę zasilić prądem w celu uruchomienia silnika -bądź jakie zmostkować nie chce wymieniać stacyjki bo nie mam czasu potrzebuje go na krótko odpalać, dodam iż jest to passat b4 silnik 1.8 ABS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e75d0cc78cec31f.html ---------- Dodano o 19:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:10 ---------- p.s na zdjęciu zamieściłem kostke od stacyjki Jakbyś kiedyś chciał wymienić stacyjke to można samemu bez sciągania kierownicy itd. Musisz się położyć od strony pasażera,oczywiście wcześniej odkręcic osłony.Wyłupać śrubokrętem starą,dopiero wykręcisz srubki,inaczej nie ma szans.Wkładasz nową i mocujesz paskiem zaciskowym.Jest dobrze i cieszysz sie zaoszczędzoną kasą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 9 Lipca 2012 Albo i nawet w rozruszniku przejęzyczyłem się bo na szybko pisalem o rozrusznik mi chodziło oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robak1916 Zgłoś #31 Napisano 11 Lipca 2012 miałem kiedyś podobną sytuację przy odpalaniu rozrusznik dziwny odgłos wydawał słabo kręcił i nie za każdym razem odpalał. wyjąłem go wyczyściłem a że był w środku kompletnie suchy to wpuściłem do środka trochę zwykłego oleju silnikowego i do dziś śmiga elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angger Zgłoś #32 Napisano 14 Lipca 2012 miałem kiedyś podobną sytuację przy odpalaniu rozrusznik dziwny odgłos wydawał słabo kręcił i nie za każdym razem odpalał. wyjąłem go wyczyściłem a że był w środku kompletnie suchy to wpuściłem do środka trochę zwykłego oleju silnikowego i do dziś śmiga elegancko do rozrusznika nalałeś oleju??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robak1916 Zgłoś #33 Napisano 15 Lipca 2012 polałem olejem trzpień wpłynął do środka (w tym sensie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekchru Zgłoś #34 Napisano 11 Września 2012 (edytowane) Witam,od pewnego czasu mam problem z odpaleniem paska ,nie zawsze ale właśnie wtedy kiedy najbardziej potrzebny.Po przekręceniu klucza do pozycji start gasną mi kontrolki a przy włączonych światłach pozycyjnych słychać "pipanie".napięcie na aku 11,95 na sucho więc to może tylko kwestia naładowania [ krótkie trasy ok 4km ] lub wymiany,o dziwo opuszczając kierownice i majdrując przy wtyczce czasami nie zawsze pomaga .Stacyjka z imo Moje pytanie brzmi: czy wymieniając wkład stacyjki z kluczykiem muszę wymienić [ zaprogramować ] kluczyk jeśli tak to gdzie w Łodzi? czy istnieje jakiś sposób na naprawę stacyjki jeśli tak to jaki? czy w pasku jest coś takiego jak zabezpieczenie przed spadkiem napięcia które uniemożliwia rozruch jeśli tak to gdzie? jak obejść imo w przypadku zakupu wkładu bez możliwości zaprogramowania kluczyka? Z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 11 Września 2012 przez arekchru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #35 Napisano 11 Września 2012 czy wymieniając wkład stacyjki z kluczykiem muszę wymienić [ zaprogramować ] kluczyk jeśli tak to gdzie w Łodzi?czy istnieje jakiś sposób na naprawę stacyjki jeśli tak to jaki? czy w pasku jest coś takiego jak zabezpieczenie przed spadkiem napięcia które uniemożliwia rozruch jeśli tak to gdzie? jak obejść imo w przypadku zakupu wkładu bez możliwości zaprogramowania kluczyka? Z góry dzięki za odpowiedzi zacznij od wymiany kostki stacyjki, nie całego wkładu, tylko samej kostki.. co bym Ci jeszcze radził, to przeczyścić klemy i słupki i zmierzyć napięcie ładowania.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #36 Napisano 11 Września 2012 Wymień na początek samą kostkę stacyjki u mnie nie chciał odpalać po przekręceniu kluczyka do rozruchu silnika dopiero jak się jakoś tam kluczyk ruszało to łapał. Po wymianie kostki jak nówka odpala aż miło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach