Skocz do zawartości
wojtasu91

Nie reaguje na przekręcenie kluczyka

Rekomendowane odpowiedzi

No i naładowałem aku i jakoś odpalił ale dziwny dźwięk pozostał. To takie dziwne tarcie chyba z alternatora jakby łożysko się skończyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli dźwięk cały czas jest po odpaleniu to pewnie możliwe, może sprawdź miernikiem jakie masz ładowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że łożysko padło, z tego powodu zużyły się szczotki regulatora napięcia, być może powstała w nim jakaś zwara i rozładowało ci Aku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Leszek85

Panowie potrzebuje pomocy. Zdechła mi stacyjka, a mianowicie wkładka. Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie. stąd pytanie:

- których z tych kabli muszę zasilić prądem w celu uruchomienia silnika

-bądź jakie zmostkować

 

nie chce wymieniać stacyjki bo nie mam czasu potrzebuje go na krótko odpalać,

dodam iż jest to passat b4 silnik 1.8 ABS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e75d0cc78cec31f.html

 

---------- Dodano o 19:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:10 ----------

 

p.s na zdjęciu zamieściłem kostke od stacyjki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie

Wsadź wtyczkę w stacyjke i odpal na rozruszniku...kabel czerwono czarny to na rozrusznik...na rozruszniku mostkujesz konektorek od tego kabelka z grubym z aku i odpalasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja postawiłbym na kostkę stacyjki która się przepaliła i proponuję wymianę na nową a stacyjka nie ma tu nic do rzeczy no chyba że przy niej już grzebałeś , normalnie przepalają się blaszki w kostce stacyjki i po wymianie stacyjka działa jak należy , trzeba się jedynie nagimnastykować troszkę ponieważ tutaj przy wymianie musimy sciągnąć kierownicę , musimy również posiadać ściągacz aby odciągnąć tuleję a potem to już tylko opaska metalowa chyba przykręcana na śrubki krzyżakowe i mamy naszą kostkę , koszt .......jakieś 15, 20 zeta

ponoć są lepsze i gorsze , ale u mnie wytrzymuja około 2 lat potem wymiana , jak? a tak po prostu przekręcam kluczyk a ona nie działa , więc przy przekręconym kluczyku poruszam kluczykiem energicznie i wtedy zapala , aha myślę sobie jest to znak że przyszedł czas na wymianę kostki stacyjki.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja postawiłbym na kostkę stacyjki która się przepaliła i proponuję wymianę na nową

niekoniecznie.. takie same objawy występują przy skończonych szczotkach w altku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
takie same objawy występują przy skończonych szczotkach w altku...
Albo i nawet w rozruszniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie potrzebuje pomocy. Zdechła mi stacyjka, a mianowicie wkładka. Mogę włączyć zapłon lecz odpalić już nie. stąd pytanie:

- których z tych kabli muszę zasilić prądem w celu uruchomienia silnika

-bądź jakie zmostkować

 

nie chce wymieniać stacyjki bo nie mam czasu potrzebuje go na krótko odpalać,

dodam iż jest to passat b4 silnik 1.8 ABS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e75d0cc78cec31f.html

 

---------- Dodano o 19:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:10 ----------

 

p.s na zdjęciu zamieściłem kostke od stacyjki

Jakbyś kiedyś chciał wymienić stacyjke to można samemu bez sciągania kierownicy itd. Musisz się położyć od strony pasażera,oczywiście wcześniej odkręcic osłony.Wyłupać śrubokrętem starą,dopiero wykręcisz srubki,inaczej nie ma szans.Wkładasz nową i mocujesz paskiem zaciskowym.Jest dobrze i cieszysz sie zaoszczędzoną kasą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo i nawet w rozruszniku

przejęzyczyłem się bo na szybko pisalem ;) o rozrusznik mi chodziło oczywiście ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś podobną sytuację przy odpalaniu rozrusznik dziwny odgłos wydawał słabo kręcił i nie za każdym razem odpalał. wyjąłem go wyczyściłem a że był w środku kompletnie suchy to wpuściłem do środka trochę zwykłego oleju silnikowego i do dziś śmiga elegancko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

miałem kiedyś podobną sytuację przy odpalaniu rozrusznik dziwny odgłos wydawał słabo kręcił i nie za każdym razem odpalał. wyjąłem go wyczyściłem a że był w środku kompletnie suchy to wpuściłem do środka trochę zwykłego oleju silnikowego i do dziś śmiga elegancko :)

 

 

 

 

do rozrusznika nalałeś oleju???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polałem olejem trzpień wpłynął do środka (w tym sensie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,od pewnego czasu mam problem z odpaleniem paska ,nie zawsze ale właśnie wtedy kiedy najbardziej potrzebny.Po przekręceniu klucza do pozycji start gasną mi kontrolki a przy włączonych światłach pozycyjnych słychać "pipanie".napięcie na aku 11,95 na sucho więc to może tylko kwestia naładowania [ krótkie trasy ok 4km ] lub wymiany,o dziwo opuszczając kierownice i majdrując przy wtyczce czasami nie zawsze pomaga .Stacyjka z imo

Moje pytanie brzmi:

czy wymieniając wkład stacyjki z kluczykiem muszę wymienić [ zaprogramować ] kluczyk jeśli tak to gdzie w Łodzi?

czy istnieje jakiś sposób na naprawę stacyjki jeśli tak to jaki?

czy w pasku jest coś takiego jak zabezpieczenie przed spadkiem napięcia które uniemożliwia rozruch jeśli tak to gdzie?

jak obejść imo w przypadku zakupu wkładu bez możliwości zaprogramowania kluczyka?

Z góry dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez arekchru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wymieniając wkład stacyjki z kluczykiem muszę wymienić [ zaprogramować ] kluczyk jeśli tak to gdzie w Łodzi?

czy istnieje jakiś sposób na naprawę stacyjki jeśli tak to jaki?

czy w pasku jest coś takiego jak zabezpieczenie przed spadkiem napięcia które uniemożliwia rozruch jeśli tak to gdzie?

jak obejść imo w przypadku zakupu wkładu bez możliwości zaprogramowania kluczyka?

Z góry dzięki za odpowiedzi

zacznij od wymiany kostki stacyjki, nie całego wkładu, tylko samej kostki..

co bym Ci jeszcze radził, to przeczyścić klemy i słupki i zmierzyć napięcie ładowania..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień na początek samą kostkę stacyjki u mnie nie chciał odpalać po przekręceniu kluczyka do rozruchu silnika dopiero jak się jakoś tam kluczyk ruszało to łapał. Po wymianie kostki jak nówka odpala aż miło:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności