sagon Zgłoś #401 Napisano 22 Stycznia 2016 (edytowane) czekam na brd, ewentualnie caha Za 400 zeta elegancka bv43a http://allegro.pl/turbo-turbina-audi-a6-c6-2-0-tdi-firmy-kkk-i5932293523.html i poszła.Grzech nie skorzystać z takiej okazji. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrxek Zgłoś #402 Napisano 13 Kwietnia 2016 Dobrze Panowie też powoli przymierzam sie do zmiany gtb17 > 22 TYlko powiedzcie mi jakie zalozyc najlepiej sprzegło zeby dobrze kleiło bo juz glupi jestem Audi a6 c5 1.9 afn najlepiej 240mm ale trzeba by bylo jeszcze skrzynie 6tke dac i znow koszty;/ Bo zestaw valeo ze sztywnym kołem 228mm raczej wiecej jak 450nm nie da rady ;/? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #403 Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) załóż sobie może tarcze kewlarową i koło jednomasowe Edytowane 20 Września 2016 przez man84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #404 Napisano 17 Października 2016 (edytowane) panowie padła mi turbina ori i czas przesiąść się na GTB2260VK - kwestia tylko gdzie kupić ! czy ktoś ma namiary na poleconą osobę która przerabia owe turbawki (i wie co robi, aby nie było kupy przy strojeniu oraz montażu) - konkretnie potrzebuje przerobioną pod mojego 1.9 tdi AVF aby podeszło p&p - nie ma czasu na kombinacje alpejskie - wsadzam, stroje i wale na dojczland... kilka osób pisało pozytywne opinie o niejakim forumowiczu krzysiek1606 z a4klub, ale namiarów brak i też człowiek byłby spokojniejszy jak by ktoś potwierdził jeszcze taką opinię... (z resztą dla mnie obojętne gdzie polecą PLN - ważne, aby były dobrze wydane) Edytowane 17 Października 2016 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #405 Napisano 17 Października 2016 panowie padła mi turbina ori i czas przesiąść się na GTB2260VK - kwestia tylko gdzie kupić ! czy ktoś ma namiary na poleconą osobę która przerabia owe turbawki (i wie co robi, aby nie było kupy przy strojeniu oraz montażu) - konkretnie potrzebuje przerobioną pod mojego 1.9 tdi AVF aby podeszło p&p - nie ma czasu na kombinacje alpejskie - wsadzam, stroje i wale na dojczland... kilka osób pisało pozytywne opinie o niejakim forumowiczu krzysiek1606 z a4klub, ale namiarów brak i też człowiek byłby spokojniejszy jak by ktoś potwierdził jeszcze taką opinię... (z resztą dla mnie obojętne gdzie polecą PLN - ważne, aby były dobrze wydane) Moze to nie twoje rejony, ale na pomorzu polecam "Fmotors" wpisz w google, powinno wyskoczyc Fedir Iwanowski, jak uslyszysz, wschodni akcent tzn ze dobrze trafiles. Gosc zna sie na rzeczy, i jest przy tym mega dokladny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #406 Napisano 17 Października 2016 A kolega olek_wroc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corio Zgłoś #407 Napisano 29 Stycznia 2017 Witam. Zeby juz nie zasmiecac forum, mam pytanie. Planuje troche zwiekszyc moc w pasku AWX 130HP. Planuje wrzucić inne turbo, intercooler i chipa. Jakie turbo lepiej wrzucić? Od leona ARL czy audi a4 b7 3.0 204/233km? Podejdzie te turbo bez przeróbek? Slyszalem, ze tak, ale wole sie upewnic i jak kest z wytrzymałoscia dwumasy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk1803 Zgłoś #408 Napisano 29 Stycznia 2017 Witam. Zeby juz nie zasmiecac forum, mam pytanie. Planuje troche zwiekszyc moc w pasku AWX 130HP. Planuje wrzucić inne turbo, intercooler i chipa. Jakie turbo lepiej wrzucić? Od leona ARL czy audi a4 b7 3.0 204/233km? Podejdzie te turbo bez przeróbek? Slyszalem, ze tak, ale wole sie upewnic i jak kest z wytrzymałoscia dwumasy? Gościu, na temat tuningu 1.9 jest tyle informacji, że chyba książkę można by było napisać, poza tym nawet nie napisałeś jaką moc chcial być uzyskać... Oryginalne sprzęgło z AWX, jeśli jest w dobrym stanie i chcial byś aby trochę pożyło, to myślę, że max 190 km 380mn dobrze rozłożone i umiejętnie użytkowane. Turbo które pasuje P&P i starcza na 200 km to tak zwane BRD, jak chcesz więcej mocy to GTB17 lub GTB22, to są popularne turba używane do 1.9. Poza tym, musisz mieć pompki w dobrym stanie, aby co kolwiek myśleć, no i licz się z tym, że ori pompki starczą Ci na max 200 ps, na więcej to Al, chyba że już takie masz, ale pewnie nie. Oczywiście motorownie i cała reszta też muszą być w dobrym stanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corio Zgłoś #409 Napisano 30 Stycznia 2017 Chciałbym wlasnie ok 180/190 km. Opini o turbo jest multum wiec mam dylemat. Silnik jest zdrowy, pomijajac egr który lekko sie poci, ale jest do wywalenia. Pompki regenerowane miesiac temu z gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #410 Napisano 30 Stycznia 2017 Jak na taką moc to tylko pasujące bez problemów BRD. Inne turba z przeróbkami tylko pasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corio Zgłoś #411 Napisano 30 Stycznia 2017 BRD jest od a4 b7 2.0 140? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #412 Napisano 30 Stycznia 2017 BRD jest od a4 b7 2.0 140? http://lmgtfy.com/?iie=1&q=Turbo+BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #413 Napisano 25 Lutego 2017 (edytowane) Siema co myślicie gtb 2260 vzk zamiast 17 . Jak ti bd wstawało na 230 ? Edytowane 25 Lutego 2017 przez misiek 19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #414 Napisano 19 Marca 2017 Co waszym zdaniem jest lepszym wyborem celując w około 180km. BRD czy hybryda z serii od avf? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #415 Napisano 19 Marca 2017 co waszym zdaniem jest lepszym wyborem celując w około 180km. Brd czy hybryda z serii od avf? caha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #416 Napisano 19 Marca 2017 Ale czy rzeźba z caha jest warta świeczki? Przy modyfikacjach można się pokusić o Gtb17. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #417 Napisano 20 Marca 2017 Zamiast CAHA wolę włożyć GTB17. Za 1200zł można już kupić gotowe do włożenia turbo razem z kolektorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #418 Napisano 20 Marca 2017 Ale czy rzeźba z caha jest warta świeczki? Przy modyfikacjach można się pokusić o Gtb17. Caha prawie plug&play a z gtb17 więcej roboty, ale warto... Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #419 Napisano 20 Marca 2017 Skoro już taka rozmowa o turbinach to w jaką zainwestować by wstawała porównywalnie do seryjnej z AWX? Celuje w okolice 200 km . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #420 Napisano 20 Marca 2017 Najbliższa serii będzie CAHA ale 200 to jej kres możliwości, a czasem udaje się właśnie gtb17 ustawić tak że będzie wystawała bardzo podobnie do serii awx Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach