traksio Zgłoś #41 Napisano 11 Maja 2012 CAHA podobno swoje potrafi ale chyba traksio lepiej na tym wyjdzie Jak wyjdzie to sie zobaczy w jakim stanie motorownia, walek, szklanki. teraz to mozna zz fusow wrozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #42 Napisano 12 Maja 2012 AL-ki do obu turbo dają rade? tzn do GTB1756 i do GTB2260? czy już lepiej by było założyć Race 783? rozumiem że teoretycznie GTB1756 powinno mieć trochę lepszy dół niż GTB2260, a górę bardzo porównywalną? i co z wydechem, tzn katem? traksio, kiedy przypuszczalnie będziesz miał założone te graty ta aucie i będzie jakiś wykresik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #43 Napisano 12 Maja 2012 traksio, kiedy przypuszczalnie będziesz miał założone te graty ta aucie i będzie jakiś wykresik? w polowie czerwca bedzie juz wykresik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #44 Napisano 12 Maja 2012 kurde, myślałem że prędzej jakoś... a co mówicie, AL-ki stykną do tych turbin czy lepiej od razu Race 783 pakować? bo najprawdopodobniej w przyszłym tyg będę wysyłał moje pompki do Cowboy-a i nie wiem co brać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #45 Napisano 12 Maja 2012 odrazu race 783. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #46 Napisano 12 Maja 2012 trochę duży wydatek, ale skoro tak mówicie... a u kogo można nabyć taką GTB1756 lub 2260 przerobioną już na podciśnienie, razem z flanszami do założenia? pojawiły się na allegro, ale coś wyczytałem na forum golfa że to jakaś lipa troche, bo za bardzo odstaje to ich przerobione turbo i może być ciężko żeby to upchnąć pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #47 Napisano 12 Maja 2012 trochę duży wydatek, ale skoro tak mówicie... do gtb 17 starcza Al-ki , do gtb22 juz mozee byc malo Turbo przerobine na podcisnienie z flanszami mozesz kupic u kolegi tego forum Olek_wroc Ja mam juz brd od niego i terraz kolejne turbo tez od niego ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #48 Napisano 12 Maja 2012 i takie turbo z flanszami podejdzie P&P bez przerabiana do kolektora AWX i pod wydech? nie trzeba nic rzeźbić? i jaka cena tego u niego?? i jak to wygląda potem z resztą orurowania do IC, bo to tubo będzie kurde "patrzeć" do przodu, a nie w dół Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #49 Napisano 12 Maja 2012 i takie turbo z flanszami podejdzie P&P bez przerabiana do kolektora AWX i pod wydech? tak podejdzie z flanszami , no wydech trzeba przespawac chyba pod inny kat, jaka cena tego u niego?? napisz Pw to sie dowiesz i jak to wygląda potem z resztą orurowania do IC, bo to tubo będzie kurde "patrzeć" do przodu, a nie w dół no ja mam fmica juz zrobionego i odejdzie mi jedno aluminiowe kolanko i powinno pasowac bo wyjscie jest 56 mm a ja mam rurki 57 mm. rura od filtra do turbo musi byc customowa bo tam tez sie zwieksza srednica znacznie, nie wiem czy ori puch od filtra potem wejdzie wiec zostaje alternatywa stozek lub pucha od afnz wkladem KN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #50 Napisano 12 Maja 2012 no ja mam też duży cooler z A5 3.0 TDI na rurkach 57mm, ale jednak jest trochę rzeźbienia z tego co piszesz jeśli na prawdę trzeba przespawać ten wydech... nie da rady te troche jakoś go naciągnąć?? no i z tym filtrem.. sam robisz? czy oddajesz auto i ktoś ci to robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #51 Napisano 12 Maja 2012 sam robisz? czy oddajesz auto i ktoś ci to robi? W TUNE-UP robie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #52 Napisano 12 Maja 2012 AL-ki stykną do tych turbin czy lepiej od razu Race 783 pakować? bo najprawdopodobniej w przyszłym tyg będę wysyłał moje pompki do Cowboy-a i nie wiem co brać nie ma co sie napalac na wieksze wtryski , turbo tylko dodatkowe koszty .masz awx i lepiej nie przesadzac z moca , brd cala reszta i cowboy-owe al-ki i cieszysz sie 200-210 a dzis testowalem 3 rozne filtry . viper INDUCTIO KIT pipercross , PIPERCROSS Universal Filter 85mm ID Rubber Neck , HKS Intake Super Power Flow I TEN OSTATNI WYPADL NAJLEPEJ dzwiek osiagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #53 Napisano 12 Maja 2012 Noto Robercik się ucieszy z zabawy GTB... Chłopaki tak od razu rozkminiacie nad RACE ale zapominacie że przy mocach powyżej 250ps (bo rozumiem że zabawa z gtb2260vk + race) to jeszcze kilka modów was czeka . między innymi wydech 2,5". Stroiłem dwa golfy z gtb2260vk jeden na przelocie 3" drugi z downpipe 2,5 + ostatni to różnica jest znaczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rysiu Zgłoś #54 Napisano 15 Maja 2012 Witam. Panowie mam taką sprawe. Zawirusowałem passata z 1.9TDI 110KM na 133KM i 313NM. róznice czuje ale nie az tak bardzo jak bym chciał. Może poradzice co zrobic dalej za co sie zabrac???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #55 Napisano 15 Maja 2012 po Witam. Panowie mam taką sprawe. Zawirusowałem passata z 1.9TDI 110KM na 133KM i 313NM. róznice czuje ale nie az tak bardzo jak bym chciał. Może poradzice co zrobic dalej za co sie zabrac???? łoooojejku ..... toż pełno tego na forum ... turbo - wtryski - pompa 11 - FMIC i cieszysz się mocami pod 200 kM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #56 Napisano 15 Maja 2012 Noto Robercik się ucieszy z zabawy GTB... Chłopaki tak od razu rozkminiacie nad RACE ale zapominacie że przy mocach powyżej 250ps (bo rozumiem że zabawa z gtb2260vk + race) to jeszcze kilka modów was czeka . między innymi wydech 2,5". Stroiłem dwa golfy z gtb2260vk jeden na przelocie 3" drugi z downpipe 2,5 + ostatni to różnica jest znaczna tak bedzie sie cieszyl ale ja wkladam gtb17 i mi starcza Al ale wydech 2.5 bedzie:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #57 Napisano 16 Maja 2012 (edytowane) tak bedzie sie cieszyl ale ja wkladam gtb17 i mi starcza Al ale wydech 2.5 bedzie:P Jak Robercik nie będzie się bał dmuchnąć to 220ps przebije :danek :marecek Edytowane 16 Maja 2012 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #58 Napisano 16 Maja 2012 Jak robercik nie będzie się bal dmuchnąć to 220ps przebije no jak nie bedzie chcial dmuchnac, a bedzie za malo to tez na swoja odpowiedzialnosc kaze dmuchnac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #59 Napisano 17 Maja 2012 to kiedy stroicie nowe instrumenty dęte?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #60 Napisano 23 Maja 2012 (edytowane) turbinę GTB do kolektora wydechowego to za pomocą tej przejściówki mocować ?(tak jak w aukcjach olka_wroc) tu przykład GTB spawanych do kolektora wydechowego http://moto.allegro.pl/turbo-gtb1756vk-2-7-tdi-tuning-do-1-9-tdi-i2356625283.html jaka opcja jest lepsza? Edytowane 24 Maja 2012 przez szkapek28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach