Skocz do zawartości
M@T!

dziwne objawy i nikt nie może pomóc

Rekomendowane odpowiedzi

zawór n 75 ? , czy to możliwe że on by strzelił ? (spadek mocy odczułem dopiero po tym uderzeniu , tak jak gdyby wystrzelił właśnie jakiś przewód , tekalon z dużym ciśnieniem )

nie wyskoczył żaden błąd

jak sprawdzałem turbinę ? , poprostu ciśnienie , luz , czy nie zyga , nie mam żadnych specjalistycznych urządzeń.

 

Poczytaj o tym n75 co może być przez niego . Ja jestem na etapie wymiany czujnika podciśnienia ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

firol , dzięki wielkie za naprowadzenie , węża nie wyrwało , ale pękł ... patrzyłem czy jest cały pobieżnie i nic nie widziałem , dopiero dziś na kanale po "macaniu" wyszła usterka . Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie i znowu jestem w d**ie . Dzisiaj autem chciałem podjechać do sklepu , zapaliłem wszystko ok ruszam gazem daje a on 20 km/h jedzie . Gaz do dechy a on 40 ! Podczas zmiany biegów okropnie szarpał . Kiedyś ktoś mi powiedział żeby ogarnąć zawór tam koło pompy paliwa , pod czujnikiem pod ciśnienia . A więc auto wyłączyłem wypiąłem rureczki i podmuchałem złożyłem i o dziwo pomogło . I teraz pytanie od czego jest ten zawór podobny do N75 i czy on by robił ten cały syf ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim passacie 1,9 tdi 110 podczas jazdy traci moc wówczas wyłączam zapłon podczas jazdy ponownie go uruchamiam i jakiś czas jest normalnie a potem znowu to samo i przytym dużo pali 10 l na 100 km byłem u mechanika podłonczył do komputera stwierdził że zacina się turbina . jest to możliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam w moim passacie 1,9 tdi 110 podczas jazdy traci moc wówczas wyłączam zapłon podczas jazdy ponownie go uruchamiam i jakiś czas jest normalnie a potem znowu to samo i przytym dużo pali 10 l na 100 km byłem u mechanika podłonczył do komputera stwierdził że zacina się turbina . jest to możliwe
skan błędów, zrobienie logów dynamicznych, sprawdzenie wężyków podciśnienia, wtyczek od N75 i N18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem/czy ktos sie spotkal z takim czyms jak---gubienie sygnału gps--?kupilem navigacje tom tom i po wyznaczeniu trasy w trakcie jazdy znika sygnal gps i sie pojawia po 10 min /na minute pojawia sie i znika i tak wokolo?ostatnio po wyjezdzie z domu znikl mi sygnał---a pojawil sie dopiero gdy wrocilem do domu--kupilem passata 5 mies temu,2001r sedan 130km diesel a navigacje 2tyg temu i niewiem czy poprzedni włascicel miał czy zamontowal cos w tym aucie ?no bo niewiem co tu teraz zrobic-spr ta navigacje w innym passacie i działa bez zarzutu--od kolegi pozyczylem JEGO NAWIGACJE i spr w moim aucie i Taka sama sytuacja-------oczekiwanie na sygn gps -BRAK SYGN itd.Pytalem sie wszystkich moich znajomych i kazdy robi wielkie zdziwienie>nie mozliwe--MOIM ZDANIEM NAWIGACJA OK A GDZIE TERAZ SZUKAC BŁEDU-PROSZE O POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skan błędów, zrobienie logów dynamicznych, sprawdzenie wężyków podciśnienia, wtyczek od N75 i N18

a co to są te logi dynamiczne a ten zawór n18 gdzie się znajduje mam passka dopiero kilka dni więc niech kolega się nie złości że nie znam jakichś podstaw

 

---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

 

ten mechanik chce mi wyciągać turbinę zaraz idę działać a to że tyle pali też może być od tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki teraz już wiem gdzie tego szukać a co z tym moim przepałem paliwa może być od tego

 

---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

 

a jeszcze jedno jak podłonczył komputer to wyskoczyło że ma za duże ciśnienie na turbinie znalazłem te zawory jeden jest przy turbinie a drugi trochę wyżej który jest od czego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki teraz już wiem gdzie tego szukać a co z tym moim przepałem paliwa może być od tego

 

---------- Post added at 19:23 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

 

a jeszcze jedno jak podłonczył komputer to wyskoczyło że ma za duże ciśnienie na turbinie znalazłem te zawory jeden jest przy turbinie a drugi trochę wyżej który jest od czego

 

Przy turbinie jest N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam taki problem/czy ktos sie spotkal z takim czyms jak---gubienie sygnału gps--?kupilem navigacje tom tom i po wyznaczeniu trasy w trakcie jazdy znika sygnal gps i sie pojawia po 10 min /na minute pojawia sie i znika i tak wokolo?ostatnio po wyjezdzie z domu znikl mi sygnał---a pojawil sie dopiero gdy wrocilem do domu--kupilem passata 5 mies temu,2001r sedan 130km diesel a navigacje 2tyg temu i niewiem czy poprzedni włascicel miał czy zamontowal cos w tym aucie ?no bo niewiem co tu teraz zrobic-spr ta navigacje w innym passacie i działa bez zarzutu--od kolegi pozyczylem JEGO NAWIGACJE i spr w moim aucie i Taka sama sytuacja-------oczekiwanie na sygn gps -BRAK SYGN itd.Pytalem sie wszystkich moich znajomych i kazdy robi wielkie zdziwienie>nie mozliwe--MOIM ZDANIEM NAWIGACJA OK A GDZIE TERAZ SZUKAC BŁEDU-PROSZE O POMOC

 

Zibby76 to nie ten watek.

Zapytaj w katalogu CAR AUDIO&Cb& NAVI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A GDZIE TERAZ SZUKAC BŁEDU-PROSZE O POMOC

Intrygujące co piszesz.....jak różdżkarz i egzorcysta nie pomogą to uderz jeszcze TU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem całego tematu ale moim zdaniem wymień map sensor, gdzie to jest to juz pewnie ci wyjasni kolega mielke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zmień warsztat na taki, który nie "celuje" w różne elementy na zasadzie "a może to będzie to?", tylko zrobi logi dynamiczne silnika.

Możesz też zrobić to sam :)

błędy chociaż jakieś są? jeśli faktycznie jedzie tak wołowato jak twierdzisz, to może silnik jest cały czas w trybie awaryjnym, bo np. jakieś wtyczki nie dopięli przy pierwszej robocie i stąd spadek mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów, piszę w tym temacie gdyż nie mogę założyć nowego.... badź poprostu nie wiem jak to zrobić... Sparwa jest pilna i na prawdę niecierpiąca zwłoki....

 

Mianowicie w dniu wczorajszym wyruszyłem swoim passatem w trasę do anglii. Po środku niemiec wydarzył się niespodziewany wypadek mianowicie, przy prędkości okolo 130/km nalge pod maska ,,odczułem'' takie głuche puknięcie.... w tym sasmym momencie auto straciło moc i zaczelo strasznie dymić na bialo.... zjechałem na poboczę i po wstępnych oględzinach, zauważyłem spoooory wyciek oleju z przewodu idącego do intercoolera od dołu. Żadnych innych wycieków brak.... Auto nie odpala. Reaguje na zapłon jednakże nie odpala....

 

I teraz pytanie do Was drodzy koledzy.... czy ktoś ma jakieś pomysły w związkyu z tym? coż się mogło stać? pasek rozrządu cały wszystko całe.... paski nowe .... przed wyjazdem był na dwoch przegladach i nic nie wykazało.... Proszę o jak najszybszą odpowiedź.

 

Auto stoi niby u mechanika ale wiadomo jak to u niemców..... mówią że umarł i już chcą cały silnik wymieniać albo Bóg wie co jeszcze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo kaputt moze byc...bo tym bialym dymie zgasiles auto czy dalej jechales ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

puściłem pedał gazu i zjechałem na pobocze....

 

z tego co wiem to auto pomimo braku turbo powinno odpalic a silnik powinien pracować......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak ci olej zeżarło i poszło w wydech lub w dolot to nie radzilbym go odpalac !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki poziom oleju i płynu chłodzącego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!!

Posiadam Passata b5 z 1997r, 1,8 125km kod silnika ADR.

Na wstępie chciał bym zaznaczyć że z mechaniką mam styczność od wielu lat, lecz po raz pierwszy rozkładam ręce i zwracam się o pomoc do mądrzejszych ludzi;)

A więc, problem mam z moim prywatnym autem j.w.

Pod koniec zeszłego roku rozbiłem trochę przód a ze względów finansowych i drugiego auta pod ręką wstawiłem go do garażu i przeczekał tam zimę.

Między czasie wyciągnięty został z niego silnik, który rozebrałem w celu przeglądu, obiecałem sobie że „odpicuje go” jak tylko pójdzie, no i tak się stało. Co przypływ gotówki dokupowałem Nawe części starając się dopierać producentów fabrycznych lub innych dobrych firm.

Co ważne do zainteresowanych pomocą:

Wymienione zostały poczynając od dołu silnika do góry;)

-pompa oleju

-pierścienie

- głowica po całkowitej regeneracji (zawory, uszczelniacze, prowadnice wszystko nowe)

-popychacze

- Napinacz łańcucha wałków rozrządu (zmiennych faz rozrządu) wraz z łańcuchem

- przewody zapłonowe i świece

- kompletny rozrząd

-nowe koło rozrządu na wale i na wałku

-wszystkie simmeringi i uszczelki

To chyba na tyle z głównych części które zostały wymienione w moim silniku.

 

A teraz do rzeczy :

Silnik po grubo ponad połowie roku wstawiony do kasty wszystko ustawione sprawdzone, próba odpału i niestety zaczęły się problemy

Głównym objawem jest :

Strasznie długo silnikiem trzeba kręcić po około 30 sec zaczyna łapać aż wkońcu odpali, chodzi nie równo, trzęsie, opornie reaguje na gaz ( dodając powoli to ciężko ale się wkręca, dodając energicznie gazu auto przygasa tak jak by się zalewał ) zewsząd czuć paliwo, nawet odkręcając wlew oleju , czyli auto ciagle się zalewa. Iskra jest, paliwo jest.

 

Rozrząd i wałki ustawione wg mnie prawidłowo zainteresowanym prześle zdjęcia każdej cychy i ustawienia wałków rozrządu.

 

Ciśnienie na cylindrach:

1- 13,4

2-14,2

3- 14,2

4- 13,4

 

Ciśnienie oleju wg danych producenta

 

Błędy jakie wskazuje komp to 00515, Czujnik Halla g40, status zwarcie do masy

Oczywiście zainteresowałem się tym błędem następująco:

Podmieniłem czujnik halla, sprawdziłem instalacje a nawet zrobiłem dodatkowy obwód bezpośrednio pod centralkę, auto chodzi niestety bez zmian.

 

Nie wykluczam że uszkodziłem gdzieś instalacje przy wyciąganiu lub wkładaniu silnika bo wszystko jest możliwe, lecz wydaje mi się że sprawdziłem wszystko dokładnie

 

Rozkładam ręce, wpakowałem tyle pieniędzy a silnik robi takie cyrki, wiem że jednak trochę czasu przeleżało to wszystko w kartonach lecz wszystko dokładnie i z precyzją było składane do całości.

 

Podejrzewam że problemy z silnikiem to jakaś błahostka, jakiegoś czujnika lub elektryki.

 

Niestety mi się już skończyły pomysły i oczekuje pomocy z Waszej strony.

 

Gdybym napisał zbyt mało szczegółów proszę pytać odpowiem na każde pytania,

 

Piszcie, proponujcie co zrobić być może zapomniałem o jakiejś podstawowej rzeczy żeby sprawdzić itp. Itd.

 

 

Pozdrawiam !! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności