dszyszko Zgłoś #81 Napisano 26 Listopada 2011 Widze, ze nie ma odpowiedzi, wiec trudno jestem juz po podlaczeniu przycisku do sterownika ABS, i po przekodowaniu. Po zapisaniu przez przycisk ustawien problem zniknal oraz blad w sterowniku, wiec sprawa sama sie wyeliminowala ps. dzieki za instrukcje, przydala sie i wszystko dziala prawidlowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #82 Napisano 26 Listopada 2011 jestem juz po podlaczeniu przycisku do sterownika ABS, i po przekodowaniu. Po zapisaniu przez przycisk ustawien problem zniknal oraz blad w sterowniku, wiec sprawa sama sie wyeliminowalaps. dzieki za instrukcje, przydala sie i wszystko dziala prawidlowo. A sprawdzałeś czy ten system w ogóle działa, ja po założeniu jeszcze nie sprawdziłem. Muszę z jednego koła powietrza upuścić i sprawdzić. Ale nie ma kiedy tego zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #83 Napisano 27 Listopada 2011 A sprawdzałeś czy ten system w ogóle działa, ja po założeniu jeszcze nie sprawdziłem. Muszę z jednego koła powietrza upuścić i sprawdzić. A wiec tak, na dzisiejszym spocie regionalnym przy okazji chcialem sprawdzic dzialanie czujnikow. Po spuszczeniu powietrza, 0,3bar'a przejechalem sie kawalek i nic. Czytalem, ze ktos pisal, ze trzeba jechac z odpowiednia predkosci itp, wiec zostawilem na pozniej. I faktycznie po przejechaniu, az okolo 5km pojawila mi sie kontrolka za niskiego cisnienia w kolach, wiec sam system dziala, jednak nie mam pojecia jak on to liczy i dlaczego takie opoznienie (jakie ewentualnie warunki musza byc spelnione, zeby zadzialalo?) Po dopompowaniu powietrza do odpowiedniego oraz po zapisaniu wartosci przyciskiem SET, komunikat zniknal a za nim problem niskiego cisnienia w kolach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #84 Napisano 27 Listopada 2011 Czyli system działa to OK, ale jaką minimalną różnicę ciśnienia w oponach wykrywa to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #85 Napisano 28 Listopada 2011 Mi ostatnio 0,2 bara wykrył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #86 Napisano 5 Grudnia 2011 Z tego co widzę na schemacie to przy przycisku masa powinna być podłączona do 5 i 6 pinu...?!? U siebie zrobiłem dotychczas tylko jego podświetlenie, więc masę mam podłączoną do 1 z tych pinów (pewnie nr 6)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #87 Napisano 5 Grudnia 2011 pisaliśmy już o tym, do sterownika podajesz mase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #88 Napisano 5 Grudnia 2011 Chodzi mi o to czy dobrze czytam schemat. Rozumiem, że na przycisk masa wchodzi na 2 piny: 1. do podświetlenia 2. do przekazania dalej do absu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #89 Napisano 5 Grudnia 2011 Chodzi mi o to czy dobrze czytam schemat.Rozumiem, że na przycisk masa wchodzi na 2 piny: 1. do podświetlenia 2. do przekazania dalej do absu... dobrze czytasz, pod dwa piny podajesz mase, pod trzeci +12 do podswietlenia przycisku i 4 pin ciagniesz przewod pod sterownik ABS'u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierzslawek Zgłoś #90 Napisano 8 Grudnia 2011 A może ktoś wie, ile km należy przejechać aby zasygnalizowało nam fakt niskiego ciśnienia w ogumieniu? Dzisiaj zamontowałem czujnik lecz nie mogłem zmusić go do wskazania niskiego ciśnienia. Dodam, że raczej wszystko działa, po wciśnięciu i przytrzymaniu przycisku przy biegach wydobywa sie sygnał dźwiękowy, również po załączeniu zapłonu na chwilę załącza sie kontrolka na zegarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #91 Napisano 8 Grudnia 2011 przy 60 km/h powinno Ci pokazać po około kolimetrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierzslawek Zgłoś #92 Napisano 8 Grudnia 2011 (edytowane) czyli u mnie coś nie działa, wie ktos może co jeszcze można naprawić-sprawdzić? Edytowane 9 Grudnia 2011 przez zolnierzslawek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #93 Napisano 12 Grudnia 2011 Nie znalazłem, więc pytam... Jak wykonać ustawienie ciśnienia - czy trzeba jechać? Z jakąś określoną prędkością? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaruchPl Zgłoś #94 Napisano 12 Grudnia 2011 Ja jeszcze nie mam tego systemu (dopiero w planach) ale moim zdaniem działa to na następującej zasadzie: 1. Pompujesz wszystkie koła do odpowiedniego ciśnienia 2. Naciskając przycisk resetujesz ustawienia komputera 3. Po przejechaniu paru kilometrów (chyba nie ważne z jaką prędkością) komputer ustawia sobie informację o aktualnym ciśnieniu - i to wszystko. 4. Jeżeli teraz w którymś kole jest mniejsze ciśnienie powietrza (inna prędkość obrotowa koła) komputer to wychwytuje i sygnalizuje zapaleniem kontrolki na desce rozdzielczej Myślę że działa to w ten sposób ale jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #95 Napisano 13 Grudnia 2011 Zadanie ukończone. Kodowanie przyjęte (dzięki dla Fedwo). Reset potwierdzony gongiem i (chyba) kontrolką. Pora pobawić się ciśnieniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zolnierzslawek Zgłoś #96 Napisano 13 Grudnia 2011 pikopiko, poinformuj co wyszło po testach, czy wszystko działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #97 Napisano 13 Grudnia 2011 Miałem koncepcję zarzucić 1 letnie koło, ale mam je wymyte i ułożone, więc pobawię się kompresorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pag-bud Zgłoś #98 Napisano 17 Grudnia 2011 Chce sobie dołożyć taki bajer do auta (lubie czasami podłubać) jest fajna instrukcja na MyTouran, http://www.mytouran.de/html/reifendruckkontrolle.html wiec wszystko w miare jasne. natomiast czy ktoś wie czy w Passacie B6 wtyczka od ABS gdzie nalezy wpiąć pin 41 jest taka sama w Passacie jak i w Touranie? oraz pytanei gratisowe gdzie w kodowaniu aktywować tą funkcję? A po co ci takie coś. chyba nigdy nie małeś tego. Ja mam TOUAREGA to wyjełem te czujniki z obręczy. Zastanów sie dobrze i zapytaj o opinie tych którzy to mają. Ja uważam ze jest to do dupy i tylko denerwuje. :debil:fajny Ale sam okreslisz jak włożysz. pewnie i tak sie nie przyznasz. Zastanów sie bo jak podepniesz pod komp to auto bedzie ci wywalało bład a do tego w skrajnych uruchomi ci system awaryjny do 60 km/g jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #99 Napisano 17 Grudnia 2011 Ale o czym ty piszesz? jakie czujniki w obręczach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #100 Napisano 17 Grudnia 2011 Ale o czym ty piszesz? jakie czujniki w obręczach ? Ja mam TOUAREGA to wyjełem te czujniki z obręczy. No te co kolega wyjeł z obręczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach