harry-84 Zgłoś #141 Napisano 6 Lutego 2017 Tu: https://forum.vw-passat.pl/threads/112433-Instrukcja-Monta%C5%BC-czujnik%C3%B3w-ci%C5%9Bnienia-w-oparciu-o-ABS jest instrukcja Dziękuję kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #142 Napisano 12 Września 2017 Wie ktos moze jak zakodować pompę abs zeby działał pomiar cisnienia w oponach, przycisk juz gotowy spiety, został tylko przewód do sterownika abs, ale sterownik nie chce przyjac kodowania. Sterownik: 3c0 614 109 C , Software cooding: 0000267 w pomocniku kodowania jest zeby wpisac +0002048.....ale sterownik nie chce przyjac kodowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #143 Napisano 12 Września 2017 TPMS nie bedzie dzialal z tymi modulami: 3C0 614 095 M* 3C0 614 095 P* 3C0 614 109* 3C0 614 109 C* 3C0 614 109 J* 3C0 614 109 N* A z tymi jest wszystko ok : 3C0 614 109 A* 3C0 614 095 Q* 3C0 614 095 S 3C0 614 109 A* 3C0 614 109 D* 3C0 614 109 P* 3C0 614 109 T* 3C0 614 109 K* pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #144 Napisano 12 Września 2017 (edytowane) Oki Dzięki. A co bys radził wymienic pompe, na allegro sa ponizej 50zl, czy odpuścić temat z pomiarem cisnienia w oponach. Bo przycisk dołożyłem przy okazji montarzu przycisku Auto Hold, chciałem dwie pieczenie na jednym ogniu. Edytowane 12 Września 2017 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #145 Napisano 13 Września 2017 Hej. Do tpms wystarczy podmiana samego sterownika. Pompy nie musisz odpinac, wiec odpada Tobie mokra robota. Ja zmuszony byłem wymienić pompę poniewaz padł mi czujnik cisnienia i kupiłem taką z obsługą tpms. System działa i juz raz ostrzegł mnie gdy zgubiłem troche powietrza w jednym kole. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #146 Napisano 14 Września 2017 (edytowane) Jakby ktoś pytał to z 3AA 614 109 AH (kodowanie 0115081) po dołożeniu 1024 nie działa ale już po dołożeniu 2048 pompa przyjmuje kodowanie Edytowane 11 Października 2017 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #147 Napisano 15 Września 2017 A próbowałeś 1024 tak jak podpowiada VCDS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #148 Napisano 15 Września 2017 Hej. Do tpms wystarczy podmiana samego sterownika. Pompy nie musisz odpinac, wiec odpada Tobie mokra robota. Ja zmuszony byłem wymienić pompę poniewaz padł mi czujnik cisnienia i kupiłem taką z obsługą tpms. System działa i juz raz ostrzegł mnie gdy zgubiłem troche powietrza w jednym kole. Pozdrawiam Dzięki dzieki, nawet nie wiedzialem ze mozna sam sterownik wymienić, bo myslalem ze bedzie cos nie tak, ale dzieki za podpowiedz i tak zrobie, wymiana sterownika i potem testy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #149 Napisano 16 Września 2017 (edytowane) nTomek napisał: A próbowałeś 1024 tak jak podpowiada VCDS? U mnie vcds podpowiadał 1024 i nie przyjmował. Edytowane 11 Października 2017 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #150 Napisano 16 Września 2017 A jaka wersja? Mój to 15.7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #151 Napisano 16 Września 2017 A jaka wersja? Mój to 15.7. Ok. A przyjmuje to kodowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #152 Napisano 17 Września 2017 Niestety nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #153 Napisano 19 Września 2017 Mam takie pytanie, bd wymieniał sterownik w pompie ABS zeby dzialala funkcja kontroli cisnienia z 109C na 109D i mam silnik 2.0 TDI i pompę tez kupilem od passata z takim silnikiem, bd musiał kodowac pompę od początku czy wystarczy podmianka sterownika ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #154 Napisano 19 Września 2017 (edytowane) Proponuje odczytać bieżące kodowanie i wrzucić je do nowego sterownika. Sterownik ...109C ma krótkie czy długie kodowanie? Oczywiście pamiętaj o aktywacji TPMS Edytowane 19 Września 2017 przez hancik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #155 Napisano 19 Września 2017 109C ma krótkie kodowanie, bieżące w kodowanie mam 0000267. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #156 Napisano 19 Września 2017 to dodaj 2048 i taką wartość sprobuj wrzucic do nowego sterownika - potem daj znać czy działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #157 Napisano 19 Września 2017 Kodowanie z nowego sterownika też warto zapisać gdyby coś jednak poszło nie tak z kodowaniem ze starego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #158 Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Wymienilem sam sterownik ABS z 109C na 109D, na poczatku nie chcial przyjąć kodowania ale po chwili juz bylo oki, jeszcze adaptacja czujników bo cos nie chcialo smigac, ale pochwili sterownik działa jak stary bez problemu wiec przystapilem do kodowania TPMS oczywiscie odrazu przyjął kodowanie i po wlaczeniu zaplonu zapalila sie i zgasla kontrolka TMPS. Potem przystapilem do ciagniecia przewodu i podpinania i teraz problem wszystko spiołem tak jak wedlug schematu do kostki ESP, potem do ABS pin 16, naciskam przycisk i lipa nic ani gągu ani kontrolka sie nie zaswieci, niewiem trzeba sie troche przejechac, czy cos nie tak z przyciskiem, co radzicie bo niewiem co teraz zrobic, moze jakis blok pomiarowy zeby sprawdzic przycisk bo normalnie przycisk dziala, sprawdzilem miernikiem. Edytowane 25 Września 2017 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hancik Zgłoś #159 Napisano 25 Września 2017 Przycisk zwiera do masy pin 16 w kostce sterownika ABS. Powinno śmigać od razu. Tylko ważna uwaga, przycisk należy przytrzymać chwilkę i wtedy pojawia się gong oraz mignie na desce zółta kontrolka. Być może za krótko wciskasz ten przycisk. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #160 Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Dzięki za podpowiedz, sprubowalem pin 16 do masy i zadziałało, a potem okazalo sie ze na pinie 4 kostki ESP nie mialem masy, wziolem mase z samochodu i śmiga, teraz tylko testy. Edytowane 26 Września 2017 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach