rafal0818 Zgłoś #101 Napisano 27 Lipca 2018 Matiz4 dzięki. Faktycznie miałem w byte 2 kodowanie 02. Po zmianie na 0A jest ok. D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #102 Napisano 27 Lipca 2018 32 minuty temu, rafal0818 napisał: Matiz4 dzięki. Faktycznie miałem w byte 2 kodowanie 02. Po zmianie na 0A jest ok. D Nie ma sprawy, teraz jeszcze tylko moduł i będziesz miał zamykanie z pilota ja swój podpinam jutro i zobaczymy czy będzie zamierzony efekt. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #103 Napisano 28 Lipca 2018 Moduł samodzielnego montażu sprawdził się w 100%, działa zamykanie z pilota plus dodatkowo gdy zamknę auto że środka też zamyka klapę gdy jest otwarta, pełen komfort. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
let_me_b3 Zgłoś #104 Napisano 29 Lipca 2018 10 godzin temu, Matiz4 napisał: Moduł samodzielnego montażu sprawdził się w 100%, działa zamykanie z pilota plus dodatkowo gdy zamknę auto że środka też zamyka klapę gdy jest otwarta, pełen komfort. Powiem Ci że z tym zamykaniem że środka to mnie zazyles, jakoś nie pomyślałem o tym Aż poszedłem zobaczyć jak to działa i faktycznie niezły bajer się zrobił przy okazji zamykania z pilota 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal0818 Zgłoś #105 Napisano 29 Lipca 2018 Matiz4 czy mocno trzaska Ci klapa przy zamykaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #106 Napisano 29 Lipca 2018 1 godzinę temu, rafal0818 napisał: Matiz4 czy mocno trzaska Ci klapa przy zamykaniu ? Niestety tak i zastanawiam się na wymianą siłowników z 550N na 580N, a jak to nie pomoże to jeszcze będę się zastanawiał na czym co by ją mogło spowolnić w końcowej fazie zamykania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #107 Napisano 30 Lipca 2018 Od razu oszczędzę ci pieniędzy. Wymiana NIC NIE DA. Jedyny sposób to przytrzymać delikatnie klapę ręką w końcowej fazie, albo to olać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #108 Napisano 30 Lipca 2018 Dzięki za info, dobrze że jeszcze nie kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElNinijo Zgłoś #109 Napisano 31 Lipca 2018 Panowie zerknijcie tutaj: https://a6forum.pl/montaz-elektrycznej-klapy-a6-c6-elektryczna-klapa-a6-c6-t1447.html nie jestem az takim fachowcem jezeli chodzi o klamoty? ale czy to nie sa podobne klamoty co w naszych paszczurach, a w audi klapa jednak tak nie lupie jak glupie? w weekend bede mial do dyzpozcji audi a6 c7 w ktorym klapa zamyka sie plynnie bez wzgledu na pore roku i sprawdze silowniki od tego audi ale na 1 rzut oka to roznily sie tylko sila w audi o ile pamietam byly 480, postaram sie przelozyc swoje 580 do audi, podejrzewam ze beda pasowac i sprawdze czy na silownikach nowych ktore kupilem miesiac temu klapa w audi bedzie tez tak lupala co ciekawe zwroccie uwage na jedna rzecz?w audi silowniki montuja odwrotnie do passata u siebie tez z ciekawosci przelozylem ale klapa dalej luapa wiec wrocilem pytanie czy jest jeszcze cos czym sie rozni montaz klapy w audi od passata bo twierdzenie ze lupanie klapy zalezy od temperatury na dworze to jednak wydaje sie byc lipa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #110 Napisano 3 Sierpnia 2018 Dnia 31.07.2018 o 19:46, ElNinijo napisał: co ciekawe zwroccie uwage na jedna rzecz?w audi silowniki montuja odwrotnie do passata ?? Kurna nie wierzę, że to napisałeś. Naprawdę. Dnia 31.07.2018 o 19:46, ElNinijo napisał: bo twierdzenie ze lupanie klapy zalezy od temperatury na dworze to jednak wydaje sie byc lipa No to dlaczego przy temperaturach poniżej +5 stopni klapa zamyka się cicho? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElNinijo Zgłoś #111 Napisano 3 Sierpnia 2018 Godzinę temu, mkpol napisał: ?? Kurna nie wierzę, że to napisałeś. Naprawdę. jestes czlowiekiem malej wiary, ale nie przejmuj sie , takie zycie "No to dlaczego przy temperaturach poniżej +5 stopni klapa zamyka się cicho?" - nie jestem wróżbita Maciej, nie wiem dlaczego przy niskich temp klapa zamyka sie ciszej, bo cicho to ona sie nigdy nie zamyka tylko zastanow sie dlaczego przy audi (nie wiem jak w skodach) klapa caly czas zamyka sie cicho, nie zastanowiles sie nad tym?nie uwazasz ze to co najmniej jest dziwne i zastanawiajace, ze jak sie przypatrzysz na ruch klapy to widac jakby silnikom od klapy brakowala jednego przebiego?ze koncowka zamykania to juz leci sila grawitacji? ot co takie moje watpliwosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #112 Napisano 3 Sierpnia 2018 Dodam trzy grosze o trzaskaniu. Nie mam w Passacie jeszcze zamontowanej elektrycznej klapy (zestaw w kartonie leży), ale mam taką klapę w Lexusie, w sedanie. Jak to w Lexusie wygląda? Klapa pod koniec nie trzaska, zwalnia i jest dociągana. Czy lato, czy zima, czy inna pora roku, zamyka się cicho. Z jedym wyjątkiem-w upalne dni, kiedy jeszcze na tył auta poświeci mocno słońce, pod sam koniec jest lekkie trzaśnięcie. Dla mnie to będzie związane z rozszerzalnością materialu pod wpływem temperatury-przynajmniej w Lexusie. Podobnie mam z furtką przed domem ? Zimą nie ma problemu z jej zamknięciem, latem robi się "ciasna" i ociera o słupek przy zamknieciu. A może to trzaskanie w Passacie ma związek z mniejszą iloscią użytych uszczelek przy klapie w porównaniu do innych modeli aut? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElNinijo Zgłoś #113 Napisano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) no wlasnie napisales jedna kluczowa rzecz: "Klapa pod koniec nie trzaska, zwalnia i jest dociągana. Czy lato, czy zima, czy inna pora roku, zamyka się cicho. Z jedym wyjątkiem-w upalne dni, kiedy jeszcze na tył auta poświeci mocno słońce, pod sam koniec jest lekkie trzaśnięcie." w passatach tego nie ma, klapa pod koniec nie chamuje, lupnie tak ze Ci plomba z zebow wyleci tak wiem mozna sobie klae przytrzymac pod koniec zamykania, mozna auto zostawiac na powietrzu przy niskich temperaturach, mozna wogole nie otwierac klapy i mozna wiele rzeczy ale to chyba nie tak ma dzialac (a wlasciwie udawac dzialanie) Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez ElNinijo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #114 Napisano 3 Sierpnia 2018 Bo dociąganie jest realizowane przez zamek w Lexusie, a nie siłowniki. Tak samo w drzwiach-domykanie jest realizowane przez zamek. Za jakiś czas nakręce filmik i wrzucę na forum, jak to działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #115 Napisano 3 Sierpnia 2018 W passacie dociąganie też jest realizowane przez zamek. Nie chce mi się cytować tych waszych wypocin, więc napiszę co i jak, a co wy z tą wiedzą zrobicie to wasza sprawa. Winna jest tylna szyba w passacie, a dokładnie kąt nachylenia pod jakim jest ustawiona. Żeby zmaksymalizować pojemność bagażnika szyba a tym samym klapa jest niemal pionowo (nie tak jak w skodzie, czy audi). W efekcie siłowniki są zamontowane tak, że ostatnim kilkunastu centymetrom ruchu klapy przy zamykaniu odpowiada bardzo mały skok siłownika, siła jaka na niego działa jest największa. Wniosek jest oczywisty. Szukać siłowników o tych samych wymiarach i podobnych parametrach, ale produkowane na kraje afrykańskie albo arabskie :D :D A tak poważnie, to fajnie by było znaleźć zamienniki gazowe ze wstępnym naprężaniem, które mają płaską charakterystykę pracy, czyli praktycznie taki sam opór od początku do końca ruchu. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś wątpliwości to niech sobie posłucha jak zamyka się klapa w tiguanie. I nie, dalej nie wierzę, że ktoś może myśleć, że jak obróci słownik o 180 stopni to będzie on inaczej działał ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElNinijo Zgłoś #116 Napisano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) "I nie, dalej nie wierzę, że ktoś może myśleć, że jak obróci słownik o 180 stopni to będzie on inaczej działał ....." - to nie musze wierzyc bo ja już to wiem, sprawdziłem sobie patrze teraz na zdjecia szyby a passacie b7 i audi a6 c7 (takie mam do porownania) i czy gorzej widze czy profil jest taki sam (podobny) z tą szybą to sam na to wpadłes? Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez ElNinijo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #117 Napisano 3 Sierpnia 2018 Nie, babcia mi na dobranoc opowiedziała..... Jeśli te szyby są dla Ciebie pochylone pod tym samym kątem, to daj Panie Boże zdrowie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ElNinijo Zgłoś #118 Napisano 3 Sierpnia 2018 no to skoro babacia tak mowi to trzeba w to wierzyc, pozdrowienia dla babci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #119 Napisano 3 Sierpnia 2018 Zajrzałem na strych, rozpakowałem karton po pół roku... i proszę o podpowiedź, czego jeszcze mi brakuje, oprócz przycisku zamykania klapy? Czy przycisk musi być o kodzie 3C0959831, czy może być o kodzie 3C0959831A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #120 Napisano 3 Sierpnia 2018 Oprucz przycisku to dwuch uszczelek, dwuch śrub m8 do przykrecenia siłowników, wtyczki 10 pin, wtyczki 8 pin, wtyczki do dociagu klapy 5 pin, do wtyczek jeszcze konektory i robisz potem cała wiazke łącząca siłowniki i dociag klapy wraz z zasilaniem i linia can, schemat jest gdzieś wyżej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach