Skocz do zawartości
jek1

czujnik temperatury spalin B6

Rekomendowane odpowiedzi

o tym oznaczeniu i jako b1 s2 to chyba jest czujnik przy turbo, b1 s3 przed dpf, b1 s4 za dpf a b1 s1 to lambda. wzasadzie wszystkie trzy są o innych nr ale kazdy jest taki sam i ,różnią sie jedynie zagieciami, jeden jest prosty jeden pod kątem 45st a trzeci pod 90st ,

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat jest wyjęte mojego samochodu. Chodzi mi o to czy czujnik temp spalin 1. to jest co na zdjęciu które dołączyłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujników temperatury spalin masz trzy wiec nie wiem który wyciągnąłeś. 1 jest przy turbinie i twoje nr pasują do tego. drugi czujnik masz 30cm dalej bo przed dpf i trzeci za dpf em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że to jest sonda lambda 20160731_185329.jpg

A wyjąłem ten czujnik 20160731_185324.jpg i to jest czujnik 1?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest czujnik przed dpf, wg schematów jest on jako trzeci a ddokładnie b1s3

jeśli taki potrzebujesz opitole ci za połowę tego co na Alegro po przebiegu 6tys , tyle na nim jeździłem zanim wywaliłem filtr

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pierwszy jest od dołu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg roostech czyli vcds b1s1 to sonda b1s2 to taki sam czujnik tylko przy turbinie b1s3 to ten co pokazujesz czyli przed dpf, b1s4 to 20cm dalej bo za puszka dpf. poza sonda tamte trzy sątakie same tylko inaczej podgiete do zamontowani, umiejscowienia. dwie strony wcześniej sam szukałem info tego blędu i wymienilem ten właśnie oto czujnik. czyli ten co masz na fotce czyli przed dpf

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

dokładnie przed dzisiejszym twoim wpisem kolega Przemek wymienial ten czujnik dokładnie ten co masz wyjety i tez pisze że to czujnik nr3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik nr 1 siedzi w kolektorze, przed turbiną i zakończony jest czarną wtyczką (przynajmniej w cbbb). 3 dni temu wymieniłem. Dojście przerąbane (od spodu, jedną ręką, kombinacja alpejska...). Wymieniłem na taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-03l906088bs-audi-vw-an-i6336041370.html

Narazie jest spokój.

Edytowane przez Desper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie 1 jest przed turbiną. Robiłem u kumpla na podnośniku więc nie było źle . Najgorzej było ruszyć nakrędke ale potem poszło bez problemu.

Z błędem czujnika przejechałem ok 1k km (bez żadnego wypalania bo czujnik był zepsuty) . Po wymianie zaraz zaczęło się wypalanie dpf i zakończyło się dopiero po 50km,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie dopadł błąd czujnika:

 

1 Fault Found:

 

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)

P0544 - 000 - Circuit Malfunction

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 149397 km

Time Indication: 0

Date: 2017.14.22

Time: 18:29:28

 

Freeze Frame:

RPM: 2139 /min

Speed: 110.0 km/h

Temperature: 89.1°C

Temperature: 33.3°C

Inj. Quantity: 19.8 mg/str

Temperature: 570.0°C

Temperature: 18.0°C

 

To ten w kolektorze czy w turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolektor przed turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem że wymieniałeś. Dla pewności to ten:

Lader.jpg

Dojście tylko od spodu (kanału nie mam ale jakoś się wtoczę) i jaki klucz będzie najodpowiedniejszy, zwykły płaski wystarczy?

Ten czujnik co podał wyżej kolega Desper pasuje do cbab?

Edytowane przez Morhol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj dodam coś od siebie przerabiałem ten temat, czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaj dodam coś od siebie przerabiałem ten temat, czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja

 

:zeco chyba za mało wczoraj wypiłem aby się połapać gdzie co u Ciebie jest zamontowane, albo na taśmie montażowej złożyli Ci wdech od tyłu... idę szukać wodopoju :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja

Jaka adaptacja? Jaki czujnik ciśnienia? Przecież jak jedziesz do aso oni muszą zaadaptować twój portfel.

@Michał

Czujnik taki kupisz za ok 200pln gość w Częstochowie sprzedaje takie nowe oryginalne. Jak nie masz kanału to nawet nie zabieraj się do roboty bo dostęp jest trudny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
, czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja

 

ale w tym ASO krecą kity aby tylko udrzeć jak najwiecej hajsu z naiwności i niewiedzy ludzi a oni jeszcze w to wierzą i powielają temat dalej, masakra

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik taki kupisz za ok 200pln gość w Częstochowie sprzedaje takie nowe oryginalne. Jak nie masz kanału to nawet nie zabieraj się do roboty bo dostęp jest trudny

Jesteś w stanie podać numery tego czujnika? Mój jest z czarną wtyczką dwa przewody czarne. Znalazłem u niego taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-dpf-03l906088bd-vw-2-0-i5978630003.html ale w liście modeli nie ma passata b6. Próbowałem dziś zaatakować od góry i po odkręceniu osłony dpf da się pomacać ale odkręcić nie ma mowy.. Poszukam jakiegoś kanału. Rozumiem że z uszkodzonym czujnikiem raczej nie jeździć bo wypalanie filtra się nie uruchomi? Oprócz migającej kontrolki świec żarowych nie mam innych objawów, jeździ jak należy mocy nie brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do niego jutro i on ustali jaki to ma być czujnik. Ja nie pamiętam jaki to był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz numery według etki

fc36639cfd94.jpg

 

Wygląda na to, że ten z aukcji to nie do Twojego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj masz numery według etki

fc36639cfd94.jpg

 

Wygląda na to, że ten z aukcji to nie do Twojego silnika.

Znalazłem coś takiego:

czujnik.jpg

więc wychodzi że w zastępstwie można użyć 03L 906 088GP czyli tego z aukcji co podałem. Ale dla pewności zadzwonię jutro i posłucham co sprzedający ma do powiedzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności