wiesiok81 Zgłoś #81 Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) o tym oznaczeniu i jako b1 s2 to chyba jest czujnik przy turbo, b1 s3 przed dpf, b1 s4 za dpf a b1 s1 to lambda. wzasadzie wszystkie trzy są o innych nr ale kazdy jest taki sam i ,różnią sie jedynie zagieciami, jeden jest prosty jeden pod kątem 45st a trzeci pod 90st , Edytowane 31 Lipca 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #82 Napisano 31 Lipca 2016 To akurat jest wyjęte mojego samochodu. Chodzi mi o to czy czujnik temp spalin 1. to jest co na zdjęciu które dołączyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #83 Napisano 31 Lipca 2016 czujników temperatury spalin masz trzy wiec nie wiem który wyciągnąłeś. 1 jest przy turbinie i twoje nr pasują do tego. drugi czujnik masz 30cm dalej bo przed dpf i trzeci za dpf em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #84 Napisano 31 Lipca 2016 Rozumiem że to jest sonda lambda A wyjąłem ten czujnik i to jest czujnik 1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #85 Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) to jest czujnik przed dpf, wg schematów jest on jako trzeci a ddokładnie b1s3 jeśli taki potrzebujesz opitole ci za połowę tego co na Alegro po przebiegu 6tys , tyle na nim jeździłem zanim wywaliłem filtr Edytowane 31 Lipca 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #86 Napisano 31 Lipca 2016 To pierwszy jest od dołu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #87 Napisano 31 Lipca 2016 wg roostech czyli vcds b1s1 to sonda b1s2 to taki sam czujnik tylko przy turbinie b1s3 to ten co pokazujesz czyli przed dpf, b1s4 to 20cm dalej bo za puszka dpf. poza sonda tamte trzy sątakie same tylko inaczej podgiete do zamontowani, umiejscowienia. dwie strony wcześniej sam szukałem info tego blędu i wymienilem ten właśnie oto czujnik. czyli ten co masz na fotce czyli przed dpf - - - - - aktualizacja - - - - - dokładnie przed dzisiejszym twoim wpisem kolega Przemek wymienial ten czujnik dokładnie ten co masz wyjety i tez pisze że to czujnik nr3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #88 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Czujnik nr 1 siedzi w kolektorze, przed turbiną i zakończony jest czarną wtyczką (przynajmniej w cbbb). 3 dni temu wymieniłem. Dojście przerąbane (od spodu, jedną ręką, kombinacja alpejska...). Wymieniłem na taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-03l906088bs-audi-vw-an-i6336041370.html Narazie jest spokój. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #89 Napisano 5 Sierpnia 2016 Faktycznie 1 jest przed turbiną. Robiłem u kumpla na podnośniku więc nie było źle . Najgorzej było ruszyć nakrędke ale potem poszło bez problemu. Z błędem czujnika przejechałem ok 1k km (bez żadnego wypalania bo czujnik był zepsuty) . Po wymianie zaraz zaczęło się wypalanie dpf i zakończyło się dopiero po 50km, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #90 Napisano 27 Sierpnia 2016 I mnie dopadł błąd czujnika: 1 Fault Found: 001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) P0544 - 000 - Circuit Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 149397 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.22 Time: 18:29:28 Freeze Frame: RPM: 2139 /min Speed: 110.0 km/h Temperature: 89.1°C Temperature: 33.3°C Inj. Quantity: 19.8 mg/str Temperature: 570.0°C Temperature: 18.0°C To ten w kolektorze czy w turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #91 Napisano 27 Sierpnia 2016 Kolektor przed turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #92 Napisano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Czytałem że wymieniałeś. Dla pewności to ten: Dojście tylko od spodu (kanału nie mam ale jakoś się wtoczę) i jaki klucz będzie najodpowiedniejszy, zwykły płaski wystarczy? Ten czujnik co podał wyżej kolega Desper pasuje do cbab? Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez Morhol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
łukaszawx Zgłoś #93 Napisano 27 Sierpnia 2016 Witaj dodam coś od siebie przerabiałem ten temat, czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #94 Napisano 28 Sierpnia 2016 Witaj dodam coś od siebie przerabiałem ten temat, czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja chyba za mało wczoraj wypiłem aby się połapać gdzie co u Ciebie jest zamontowane, albo na taśmie montażowej złożyli Ci wdech od tyłu... idę szukać wodopoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #95 Napisano 28 Sierpnia 2016 w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja Jaka adaptacja? Jaki czujnik ciśnienia? Przecież jak jedziesz do aso oni muszą zaadaptować twój portfel. @Michał Czujnik taki kupisz za ok 200pln gość w Częstochowie sprzedaje takie nowe oryginalne. Jak nie masz kanału to nawet nie zabieraj się do roboty bo dostęp jest trudny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #96 Napisano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) , czujnik ktory siedzi w kolektorze przed turbo jest to czujnik cisnienia spalin a nie temperatury spalin a to zasadnicza róznica, w gre wchodzi tylko wymiana na nowy oryginalny cena ok 600 zł aso+adaptacja ale w tym ASO krecą kity aby tylko udrzeć jak najwiecej hajsu z naiwności i niewiedzy ludzi a oni jeszcze w to wierzą i powielają temat dalej, masakra Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #97 Napisano 28 Sierpnia 2016 Czujnik taki kupisz za ok 200pln gość w Częstochowie sprzedaje takie nowe oryginalne. Jak nie masz kanału to nawet nie zabieraj się do roboty bo dostęp jest trudny Jesteś w stanie podać numery tego czujnika? Mój jest z czarną wtyczką dwa przewody czarne. Znalazłem u niego taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-dpf-03l906088bd-vw-2-0-i5978630003.html ale w liście modeli nie ma passata b6. Próbowałem dziś zaatakować od góry i po odkręceniu osłony dpf da się pomacać ale odkręcić nie ma mowy.. Poszukam jakiegoś kanału. Rozumiem że z uszkodzonym czujnikiem raczej nie jeździć bo wypalanie filtra się nie uruchomi? Oprócz migającej kontrolki świec żarowych nie mam innych objawów, jeździ jak należy mocy nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #98 Napisano 28 Sierpnia 2016 Zadzwoń do niego jutro i on ustali jaki to ma być czujnik. Ja nie pamiętam jaki to był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #99 Napisano 28 Sierpnia 2016 Tutaj masz numery według etki Wygląda na to, że ten z aukcji to nie do Twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #100 Napisano 28 Sierpnia 2016 Tutaj masz numery według etki Wygląda na to, że ten z aukcji to nie do Twojego silnika. Znalazłem coś takiego: więc wychodzi że w zastępstwie można użyć 03L 906 088GP czyli tego z aukcji co podałem. Ale dla pewności zadzwonię jutro i posłucham co sprzedający ma do powiedzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach