Skocz do zawartości
jek1

czujnik temperatury spalin B6

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem że wymieniałeś. Dla pewności to ten:

[ATTACH=CONFIG]147778[/ATTACH]

Dojście tylko od spodu (kanału nie mam ale jakoś się wtoczę) i jaki klucz będzie najodpowiedniejszy, zwykły płaski wystarczy?

Ten czujnik co podał wyżej kolega Desper pasuje do cbab?[/QU

Ja pierdl.. na tym zdjeciu jest wyraznie pokazany czujnik cisnienia spalin, a czujnik temp spalin masz przed dpf a drugi za i one sa tansze

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

czujników temperatury spalin masz trzy wiec nie wiem który wyciągnąłeś. 1 jest przy turbinie i twoje nr pasują do tego. drugi czujnik masz 30cm dalej bo przed dpf i trzeci za dpf em

 

czujniki temp sa dwa kolego przed i za dpf ,w kolektorze jest czujnik cisnienia spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieku jak nie masz o tym pojecia to przestań pieprzyć głupoty

popatrz sobie tu ile jest czujników fc36639cfd94.jpg

a tak wygląda czujnik cisnienia spalin i nigdy nie był montowany w kolektor tylko w dpf'ie images.jpg ale o tym to trzeba miec coś kolwiek pojecia o samochodzie i mechanice a nie słuchać pier......kogoś z aso co chce za free nabic kase. jak sie nie ma pojecia to sie jedzie tam i płaci za wszystko jak za zboże gdzie można samemu kupić cześć za 1/5 ceny i wymienić w pare min

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak panowie, wymiana nie jest masakrycznie trudna, spokojnie to zrobiłem bez podnośnika i kanału, wystarczy wtoczyć się pod auto, zdjąć osłonę silnika i plastikową przegubu i miałem dość miejsca na rękę i płaski klucz 17mm (takim odkręciłem czujnik). To znaczy nie wymieniłem ale z powrotem wkręciłem stary :bezzebow chciałem sprawdzić czy dam radę zanim nie kupię nowego.

Ale druga sprawa jest taka, że dziś przed trasą skasowałem błąd aby zaobserwować czy znów wyskoczy. No cóż po kilku kilometrach znowu wyskoczył, ale jechałem dalej. Po dojeździe na miejsce zgasiłem, załatwiłem co miałem załatwić, wróciłem zapalam (błąd na desce nie wyskoczył ale jest zapisany w sterowniku) jadę i włączyło się wypalanie filtra (od ostatniego wypalania miałem już najechane 700 km) filtr się dopalił i wróciłem do domu 35 km, w tym czasie błąd na desce już nie wyskoczył (ale jest zapisany bo sprawdzałem). Myślałem że z tym błędem wypalanie się nie uruchomi a jednak wszystko działa bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem że wymieniałeś. Dla pewności to ten:

[ATTACH=CONFIG]147778[/ATTACH]

Dojście tylko od spodu (kanału nie mam ale jakoś się wtoczę) i jaki klucz będzie najodpowiedniejszy, zwykły płaski wystarczy?

Ten czujnik co podał wyżej kolega Desper pasuje do cbab?[/QU

Ja pierdl.. na tym zdjeciu jest wyraznie pokazany czujnik cisnienia spalin, a czujnik temp spalin masz przed dpf a drugi za i one sa tansze

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

czujniki temp sa dwa kolego przed i za dpf ,w kolektorze jest czujnik cisnienia spalin

 

Wyraźnie na zdjęciu jest kolego pokazany czujnik TEMPERATURY SPALIN. Na wydechu jest tylko jeden czujnik ciśnienia, a raczej różnicy ciśnień: przed i za dpf. Masz go pod maską, blisko podszybia, po stronie pasażera, a z wydechu połączony jest dwoma rurkami. I on faktycznie kosztuje coś ok 600PLN. Czujek temperatury jest za to 3: pierwszy ten w kolektorze, o którym głównie tu mowa, bo najczęściej pada, następny siedzi przed dpf i ostatni za dpf. Nie siej proszę herezji ;-)

Edytowane przez Desper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w silniku BLS z DPF-em trzeba demontować turbinę w celu wymiany czujnika G235?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto montował nowy czujnik temperatury orientuje się czy ten metalowy kapturek (zaznaczony na zdjęciu) powinno się zdjąć przed montażem? Wydaje mi się że nie bo jest zaciśnięty ale stary czujnik tego nie ma a nowy owszem więc w tym momencie trochę zgłupiałem.

0_0_productGfx_6f383a67ec4c55b17b4c6367cf2708e2.jpg

Edytowane przez Morhol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie ściąga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

wymieniałem w tym tygodniu czujnik temperatury spalin. Stary miałem o symbolu 03l906088ap a wymieniłem na 03l906088ec (podobno występują zamiennie), jednak stary czujnik wyglądał tak: https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/823431_x800.jpg natomiast nowy wygląda tak: http://i.ebayimg.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/3eQAAOSwjVVVrp0R/$_1.JPG. Czy ten drugi czujnik będzie działał poprawnie? Czy powinienem raczej poszukać czujnika takiego jak na pierwszym zdjęciu? Błąd z komputera zniknął i wygląda wszystko OK. Ale między czasie (w trakcie awarii starego czujnika) mam w samochodzie podwyższone obroty i podwyższone spalanie. Coś jakby tryb wypalania DPF jednak zwykle taki objaw znikał po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Po wymianie czujnika przejechałem już ponad 100km i objaw nie zniknął. Może to mieć powiązanie z tym czujnikiem czy raczej szukać gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

wymieniałem w tym tygodniu czujnik temperatury spalin. Stary miałem o symbolu 03l906088ap a wymieniłem na 03l906088ec (podobno występują zamiennie), jednak stary czujnik wyglądał tak: https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/823431_x800.jpg natomiast nowy wygląda tak: http://i.ebayimg.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/3eQAAOSwjVVVrp0R/$_1.JPG. Czy ten drugi czujnik będzie działał poprawnie? Czy powinienem raczej poszukać czujnika takiego jak na pierwszym zdjęciu? Błąd z komputera zniknął i wygląda wszystko OK. Ale między czasie (w trakcie awarii starego czujnika) mam w samochodzie podwyższone obroty i podwyższone spalanie. Coś jakby tryb wypalania DPF jednak zwykle taki objaw znikał po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Po wymianie czujnika przejechałem już ponad 100km i objaw nie zniknął. Może to mieć powiązanie z tym czujnikiem czy raczej szukać gdzie indziej?

 

Wszystko jest ok. Dpf ci się wpala ponieważ jak miałeś awarię czujnika to nazbierało się dużo sadzy. Pojeździj na 4 biegu ok 2500obr.i ci się wypali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te czujniki trochę inaczej wyglądają ale działają tak samo, też miałem AP wymieniłem na EC i działa. Tylko że co najdziwniejsze u mnie nawet na błędzie dpf się dopalał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mnie również dopadł ten błąd dzisiaj

001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus

Po skasowaniu pojawił się znów po krótkiej jezdzie. Mam pytanko jaki jest typ w silniku BMP 140KM ,2007r, bo znalazłem kilka o3G906088J , jak również 03G906088AN ale ten jest z wykrzywioną rurką więc chyba nie ten?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam użytkowników.

 

Mam problem z czujnikiem G98, z poprzednich wpisów wnioskuję, że opis błędu nie jest jednoznaczny i może wprowadzić w błąd.

Mechanik optuję za wymianą czujnika, co byłoby kolejną tego typu po w zeszłym tygodniu wymieniłem czujnik klap kolektora i całego EGRa i nie chce ładować kolejnej kasy po to by dowiedzieć się o kolejnym błędzie.

Pytanie moje czy może to być spowodowane chipem który mam w samochodzie, że to ten czip powoduje głupienie komputera przy diagnostyce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie pojawił się błąd 01350 z tym że z opisem alarm via theft warning system i oczywiście mrugająca kontrolka świec i komunikat motorstorung verkstad podejrzewam także czujnik temperatury spalin tylko który dodam ze auto normalnie się zachowuje normalnie pali i przyspiesza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Od niedawna jestem właścicielem 2.0 TDI BMP 2007 rok. Podczas maksymalnego przyspieszania na każdym biegu przy ok 3000 obrotów mrugnięcie kontrolki świec żąrowych oraz komunikat motorstorung verkstad.Po podpięciu pod kompa błąd 01350 G235 short to plus... To będzie ten czujnik zaraz za turbiną? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy mają problem z czujnikiem, mam i ja... I to kurna 2 dni przed wyjazdem na ogólny.

20170620_171658.jpg

Mam nadzieję że zdążę wymienić, a jak nie to przyjadę alfą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będziesz jechał przez Częstochowe to przy okazji kupisz nowy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już kupiłem. Wczoraj 2 razy spiralka, dziś oczywiście absolutnie nic. Wczoraj mi się nawet dpf normalnie wypalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już kupiłem. Wczoraj 2 razy spiralka, dziś oczywiście absolutnie nic. Wczoraj mi się nawet dpf normalnie wypalił

Mi to się nawet na spiralce wypalał. Wymiana spokojnie 30 min z przerwą na :zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miga mi kontrolka świec (spiralka). Z tego co wyczytałem chodzi o czujnik temp. spalin G235 z czarną wtyczką ten patrząc od góry pod turbiną czy dobrze rozumiem?

Błędy:

2 Faults Found:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) 
               P0544 - 000 - Circuit Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 317802 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2034.14.02
                    Time: 12:11:43

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.24 V
                    Temperature: 31.5°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 42.0°C
                    Temperature: 18.0°C

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235) 
               P0544 - 000 - Circuit Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 317802 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2034.14.02
                    Time: 12:11:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.24 V
                    Temperature: 31.5°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 42.0°C
                    Temperature: 18.0°C


Readiness: 0 0 0 0 1 
 

Auto było u mechanika, robiona była UPG z wymianą głowicy w sobotę odebrałem a od niedzieli świeci kontrolka, bardziej prawdopodobne jest że uszkodzona jest wiązka. Jak można sprawdzić czujnik? Jaki powinien pokazywać opór na zimnym silniku? Pomoże ktoś ? A może jest tutaj jakiś forumowicz z Pruszkowa który może pomóc? Jestem z Kielc tam tez była robiona głowica a w Pruszkowie nie znam żadnego mechanika a jak gdzieś podjadę to każdy będzie chciał od razu wymieniać czujnik.

Załączam screen z VCDS:

IMG_20170925_190728_resized_20170925_072600853.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy jest dobrze wpięty. Jeśli tak to najszybciej sprawdzisz podpinając do wtyczki nowy, nawet bez montowania go w obudowę. Szczęście takie, że auto będzie jeździć normalnie, choć będzie więcej palić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności