dzikson4 Zgłoś #81 Napisano 24 Stycznia 2012 Dzisiaj rzuciłem okiem na wtyczkę przy zegarach ,co ciekawe pod pinem 16 mam niebieski kabelek .Wiązka oryginalna nie grzebana .Mam paska z 98 roku ,czy ktoś się spotkał z taka wiązką . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #82 Napisano 25 Stycznia 2012 U mnie z licznikiem 1/2 fis i z Can aktywacja tej kontrolki się nie powiodła.Podłączyłem kabel pod moduł pod kabel ten czarno- brązowy a pod licznik pod pin16 niebieskiej kostki.Gdy włącze zapłon albo odpalę samochód i otworzę bagażnik pojawia się właściwy komunikat słowny na fisie ,jest też ten pisk ale kontrolka się nie zapala.Widać ją że jest przy dobrym świetle z latarki. W tym czasie lekko żarzy się kontrolka smarowania i klocków hamulcowych.Widać tylko w pełnych ciemnościach. Dodam jeszcze że dziś pierwszy raz od kupna samochodu ujrzałem u siebie jak wygląda kontrolka smarowania.Po prostu nie pali sie ona nigdy nawet jak włączę zapłon.Sprawdzałem czujnik i kable i myślałem że może w licznikach się przepaliła ale teraz przynajmniej wiem że jest cała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevylord Zgłoś #83 Napisano 16 Marca 2012 bogusław lepiej podjedź do kogoś kto ma vaga i wykonaj test licznika bo obstawiam, że jak to w seksmisji powiedziano "macie tam niezły burdel" na zegarach...jak komunikat sie pojawia i piszczy to jest dobrze, obstawiam że ktoś coś rzeźbił i coś spierdzielił kiedy nawet nie wiesz czy kontrolka smarowania działa...ucieknie Ci kiedyś olej to nawet nie bedziesz wiedział i bedzie buba:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioe Zgłoś #84 Napisano 9 Maja 2012 Odświeżę trochę temat... Dzisiaj zrobiłem wszystko według opisu. Tzn. wyciągnąłem moduł komfortu i przylutowałem do kabla brązowo-czarnego przewód, którego drugi koniec bez izolacji wcisnąłem do wtyczki licznika w miejscu pinu nr 16. Wtyczkę włożyłem z powrotem do licznika i włączyłem zapłon. Po otwarciu klapy nic się nie dzieje. Nie ma dźwięku, ani ikony. Mam passata b5 kombi z 2000r. bez fis. Po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu pośrodku wyświetla się pięć ikon, a w drugim rzędzie na środku jest puste miejsce (jakby miała tam być właśnie ta ikona). Czy to możliwe, że tam jej nie ma? Myślałem, że w tym roczniku powinna być... I drugie pytanie laika - jak rozpoznać, czy mój licznik ma CAN (i co to w ogóle jest?). Coś tam ktoś wspominał o sygnałach dźwiękowych. U mnie jest taki długi pisk, kiedy zacznie się rezerwa paliwa, albo rezerwa płynu do spryskiwaczy. Brzęczy też jak przy zgaszonym silniku otworzę drzwi, a wcześniej nie wyłączę świateł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #85 Napisano 9 Maja 2012 Pewny nie jestem ale możliwe że nie wszystkie liczniki posiadały kontrolkę otwarcia klapy bagażnika. Skoro już miałeś wyjęty licznik to sprawdź organoleptycznie czy jest piktogram na tarczy. Czy licznik posiada Can najlepiej sprawdzić Vagiem lub (skoro już miałeś wyjęty licznik) na obudowie powinna być naklejka z nr licznika: 3BX 919 XXX - bez Can, 3BX 920 XXX - Can. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #86 Napisano 9 Maja 2012 Odświeżę trochę temat...Dzisiaj zrobiłem wszystko według opisu. Tzn. wyciągnąłem moduł komfortu i przylutowałem do kabla brązowo-czarnego przewód, którego drugi koniec bez izolacji wcisnąłem do wtyczki licznika w miejscu pinu nr 16. Wtyczkę włożyłem z powrotem do licznika i włączyłem zapłon. Po otwarciu klapy nic się nie dzieje. Nie ma dźwięku, ani ikony. Mam passata b5 kombi z 2000r. bez fis. Po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu pośrodku wyświetla się pięć ikon, a w drugim rzędzie na środku jest puste miejsce (jakby miała tam być właśnie ta ikona). Czy to możliwe, że tam jej nie ma? Myślałem, że w tym roczniku powinna być... I drugie pytanie laika - jak rozpoznać, czy mój licznik ma CAN (i co to w ogóle jest?). Coś tam ktoś wspominał o sygnałach dźwiękowych. U mnie jest taki długi pisk, kiedy zacznie się rezerwa paliwa, albo rezerwa płynu do spryskiwaczy. Brzęczy też jak przy zgaszonym silniku otworzę drzwi, a wcześniej nie wyłączę świateł. Najprościej to zrób test licznika Vagiem jak masz taką kontrolkę to przy teście zaświeci ci się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #87 Napisano 9 Maja 2012 czy mój licznik ma can ma!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #88 Napisano 9 Maja 2012 ma!!! Kolego a po czym stwierdziłeś że ma Can ? Przecież kolega pioe nie podał nr. licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #89 Napisano 9 Maja 2012 (edytowane) Najprościej to zrób test licznika Vagiem jak masz taką kontrolkę to przy teście zaświeci ci się. Niekoniecznie, ja robiłem test Vagiem i kontrolka się "nie pokazała" pomimo że mam ją aktywną. Kolego a po czym stwierdziłeś że ma Can ?Przecież kolega pioe nie podał nr. licznika. Po roczniku samochodu, wszystkie Paski po 99 powinny mieć CAN. Edytowane 9 Maja 2012 przez Alvares Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #90 Napisano 9 Maja 2012 Kolego a po czym stwierdziłeś że ma Can Tak jak kolega pisał wszystkie paski po 99 miały CAN, więc jeżeli rocznik taki jak w opisie to ma CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #91 Napisano 10 Maja 2012 Najprościej to zrób test licznika Vagiem jak masz taką kontrolkę to przy teście zaświeci ci się. Kontrolka jest wyzwalana zwykłą masą, nie leci przez ŻADEN scalak, więc jak w teście ma ją zapalić? U mnie też nie chciała świecić, plus diody podciągnąłem do zasilania przez 510ohm, masa wiadomo, z komfortu. Śmiga aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioe Zgłoś #92 Napisano 10 Maja 2012 Koledzy, nie wyciągałem licznika, tylko zrobiłem to metodą wyciągnięcia dolnej półki pod kierownicą i odłączenie wtyczki z licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #93 Napisano 10 Maja 2012 Kontrolka jest wyzwalana zwykłą masą, nie leci przez ŻADEN scalak, więc jak w teście ma ją zapalić? U mnie też nie chciała świecić, plus diody podciągnąłem do zasilania przez 510ohm, masa wiadomo, z komfortu. Śmiga aż miło. Na jakich zegarach to robiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioe Zgłoś #94 Napisano 11 Maja 2012 Dzisiaj jak przyjdzie do mnie kabel to sprawdzę i Ci powiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #95 Napisano 11 Maja 2012 więc jak w teście ma ją zapalić? Normalnie u mnie na teście zapalają się wszystkie kontrolki nawet chek engine. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #96 Napisano 9 Kwietnia 2013 Opis przydatny dziś zrobiłem instalacje kontrolki wszystko śmiga komunikat na fisie i dźwięk no i oczywiście kontrolka fajna sprawa, jeszcze chcę zrobić kontrolkę od tempomatu lecz nie wiem gdzie się podłączyć kontrolka tempomatu jest bo zapala się przy teście tempomat zakładany fabrycznie ma ktoś może jakiś pomysł ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek Zgłoś #97 Napisano 10 Kwietnia 2013 panowie co to ten can?? pasek moj jak w opisie miesionc grudzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #98 Napisano 10 Kwietnia 2013 panowie co to ten can?? pasek moj jak w opisie miesionc grudzien Kolego nie da się tego opisać w kilku zdaniach wpisz w wyszukiwarkę wujka google i tam masz wszystko ładnie opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #99 Napisano 10 Kwietnia 2013 A tempomat dziala? Jesli tak, to dziwne, ze nie zaswieca sie kontrolka. Uaktywnic sie powinna po przestawieniu suwaka na manetce na ON. Niezaleznie od tego czy jedziemy na tempomacie czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konieczko Zgłoś #100 Napisano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) A tempomat dziala? Jesli tak, to dziwne, ze nie zaswieca sie kontrolka. Uaktywnic sie powinna po przestawieniu suwaka na manetce na ON. Niezaleznie od tego czy jedziemy na tempomacie czy nie. Tempomat sprawny 100% lecz kontrolka nie, przy teście VAGIEM kontrolka jest :hmm Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez Konieczko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach