schlaggi1974 Zgłoś #81 Napisano 23 Września 2011 kurde intryguje mnie, jakie mam tam glosniki, ale nie chce mi sie szarpac tapicerek. Krawcol82 ten Twoj Dynaudio jakie ma parametry, jakie glosniki pod to miales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #82 Napisano 23 Września 2011 kurde intryguje mnie, jakie mam tam glosniki, ale nie chce mi sie szarpac tapicerek. Krawcol82 ten Twoj Dynaudio jakie ma parametry, jakie glosniki pod to miales? Dynaudio jest pod 10 głośników. 3 pary w przednich drzwiach i i dwie pary w tylnych. W sumie ma dawać 600W (info ze strony VW). Głośniki firmy Dynaudio. Ale skoro wzmacniacz zakosili, to nie wiadomo, czy głośników nie wymienili Sprawdź, bo warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #83 Napisano 23 Września 2011 Glosniki sprawdze jutro wieczorem, bo o 4 rano jade w trase. Odezwe sie. Z tego, co rozumiem to chcesz sprzedac sam wzmacniacz? Czy z glosnikami? Musze najpierw ogarnac temat samego samochodu. jak zostanie to chce najpierw dokonczyc dzielo tych przekladkowiczow, zeby nie bylo, ze sprzet bedzie smigac na pol gwizdka a auto bedzie gubic zle dokrecone elementy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #84 Napisano 23 Września 2011 Mam tylko wzmacniacz do sprzedania-jak będziesz zainteresowany, to dasz znać Zawsze miałbyś już jedną sprawę rozwiązaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #85 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) heyka. apropos tego telepania samochodem nie wydaje sie wam ze to moze byc dwumasa??? to byla by masakra.... powodzenia zyczę na cokolwiek sie zdecydujesz panie z us mogą sobie kazać.... mnie też chciały nawet cennik wyciągnęły. ja wpisalem tyle co na umowie i panie poinformowały mnie ze możliwe jest ze bede miał kontrolę. nie miałem a było to 7 lat temu przy poprzednim samochodzie.... to ty deklarujesz ile zapłaciłeś za samochód na podstawie umowy. Edytowane 23 Września 2011 przez sumo75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #86 Napisano 24 Września 2011 http://vod.onet.pl/turbo-kamera,turbo-kamera,567,4,707,odcinek.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #87 Napisano 25 Września 2011 (edytowane) widziałem filmik po prostu włosy demba stają do czego ludzie sa zdolni za trochu kasy powini zakazac ogólne przeróbek aut mozna scągac na czesci ale nic po za tym Edytowane 17 Maja 2012 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matt_bd Zgłoś #88 Napisano 26 Października 2011 Witam, i jak tam kolego historia z Twym autkiem? Dzialasz cos? pozdrawiam i zycze powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #89 Napisano 13 Marca 2012 witam, dlugo mnie tu ne bylo, bo i nic sensownego nie mialem do napisania. Samochod jezdzi, caly czas podczas przyspieszania jakos dziwnie nim telepie. Poza tym wymienilem i zrobilem w nim wszystko, co bylo mozliwe poza wymiana licznika (bo nie potrafie a moj elektryk chyba tez nie potrafi, bo wciaz wymysla powod, by tego uniknac). pogodzilem sie z tym, ze nie dziala kierownica multi, ze licznik pokazuje bzdury i jezdze, cieszac sie, ze to jezdzi, jest szczelne, przeszlo przeglad i ladnie wyglada. Caly czas licze na to, ze w koncu ktos wymieni mi licznik. Aha ostatnio zaczely wychodzic jakis dziwne rzeczy typu blad poduszki i podczas gwaltownego przyspieszania przy predkosci ok 100 (bo gosc jechal jak **** to ja czworka lewy pas i lycha....) nagle silnik wszedl w tryb awaryjny, mrugnela sprezynka na liczniku i pokazal sie wykrzyknik przy tempomacie - facet spojrzal na mnie jak na debila (bo bylem akurat na wysokosci takiej, ze jechalismy obik siebie) po czym pojechal w piz.. a ja odpalilem auto ponownie i pojechalem do domu nie przekraczajac 2000 obrotow...to by bylo na tyle. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #90 Napisano 13 Marca 2012 Caly czas licze na to, ze w koncu ktos wymieni mi licznik. Kolego z wymianą licznika nie ma żadnego problemu w B6, potrzebny jest tylko drugi licznik europejski a nie anglik i komputer z VCDS by zmienić kodowanie odpowiednio do auta, ale jeśli kupisz licznik od 2.0 TDI to kodowanie może pasować. W gruncie rzeczy to zmieniasz licznik i już , kodowanie może być potrzebne lecz nie musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #91 Napisano 24 Marca 2012 aha, no tak, bo ja sie naczytalem takich cudow, ze mialem wrazenie, ze tu trzeba znac cale ciagi polecen, komend i Bog wie, co jeszcze. tak czy siak chyba odwiedze kolege z forum, mianowicie romeo9999 i od razu skorzystam z jego wiedzy odnosnie wielu innych spraw. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #92 Napisano 17 Maja 2012 (edytowane) A wiec nie jest tak źle po oględzinach !!!! Auto dosyc dobrze przerobione wymieniona cała wiązka elektryczna na europe !!!!! i to jest plus ps. Daj znac czy dojechałeś do domu !!!! Edytowane 17 Maja 2012 przez romeo9999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #93 Napisano 18 Maja 2012 Romeo jak zwykle pomocny. Ja czytając sądziłem że to europejczyk ale naprawiony częściami UK. Po prostu bity i założyli to co mieli. Ja bym tego skur... spalił ... Rozumiem Twoje rozgoryczenie bo byłem i jestem w podobnej sytuacji. Ale można powiedzieć, że trochę lepszej gdyż europejczyk i wykupiłem gwarancję. Tak czy siak milionów kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #94 Napisano 19 Maja 2012 Mam tylko wzmacniacz do sprzedania-jak będziesz zainteresowany, to dasz znać Zawsze miałbyś już jedną sprawę rozwiązaną Krawcol przepraszam jeśli się mylę ale Twój amp jest zdaje się w wersji A. Czytałem na zachodnich forach że A jest pierwszą wersją tego wzmacniacza i ponoć ma 300W a nie 600W jak wersje C, D, E itd. Więc jak coś to chyba ta wersja 600w będzie lepsza. pozdrawiam Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #95 Napisano 22 Maja 2012 Krawcol przepraszam jeśli się mylę ale Twój amp jest zdaje się w wersji A.Czytałem na zachodnich forach że A jest pierwszą wersją tego wzmacniacza i ponoć ma 300W a nie 600W jak wersje C, D, E itd. Też przeglądałem różne strony obcojęzyczne i wychodzi na to, że każdy wzmak DynAudio ma 600W. Są jeszcze wzmacniacze, które mają 250W, ale to są wzmacniacze z zestawu VW-SoundSystem, które z Dynaudio mają niewiele wspólnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #96 Napisano 23 Maja 2012 Do Beni0: Tobie również milion km! Do wszystkich zainteresowanych epilogiem całej sytuacji: Auto jest już Europejczykiem "z odzysku". Musze przyznac, że forum to naprawdę galeria gwiazd, fachowców i ludzi, którzy rozumieją innych i chcą pomagać. Nie moge się powstrzymać od napisania, że romeo9999 to naprawdę zaj... facet, dobry kolega i swietny fachowiec. Poznałem go osobiście - pomógł mi [na zasadzie, że ja stoję, gadam i palę papierosy a on robi] dokończyć to auto, obejrzał dokładnie, pocieszył, że nie jest tak źle. Wymienił, co trzeba, "poklikał" troche na laptopie, zaadaptował całą sprawę i tyle. Romeo9999 wielkie dzięki i szacunek za pomoc od pierwszego dnia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #97 Napisano 1 Czerwca 2012 witam ponownie. mała prośba do wszystkich, potrzebuję jakieś zdjęcie, które pokazuje, w jaki sposób mocowana jest podstopnica w passacie b6. U mnie auto nie nosi już znamion byłego Angola, bo wymieniłem wszystko, dosłownie wszystko, co było podejrzane. Ale podstopnica leży luźno, bo nie ma jej do czego przyczepić. Nie wiem, jak to wygląda oryginalnie, może ma ktoś jakieś zdjęcie tego kawałka wnętrza? POza tym szukam kogoś, kto naprawiłby sterownik blokady, bo oczywiście to też mi padło. Zero reakcji na włożenie klucza w stacyjkę. Przeczytałem setki postów i z nich wynika, że to słynna usterka pod tytułem awaria sterownika blokady kierownicy. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #98 Napisano 1 Czerwca 2012 podstopnice wymienialem w sobote wiec Ci powiem najpierw musisz zdjąć ten plastik co w nim jest rączka od maski za nim jest jedna śruba, odkrecasz ją u przesuwasz podstopnice do góry , to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schlaggi1974 Zgłoś #99 Napisano 1 Czerwca 2012 ja mam to na wierzchu, tyle ze ja nie mam tam nic, co by tą podstopnicę trzymało. Normalnie mogę ją wyjąć ręką, bo jedyne co ją trzyma to osłona z boku [ta z raczką do otwierania maski] pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #100 Napisano 1 Czerwca 2012 To musisz się zastanowić jak jest zrobione mocowanie do budy tego czegoś na co się wsuwa podstopnicę. Może to jest przykręcane, więc idze dokupić, jak nie to trzeba by dospawać pewnie, albo co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach