Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ten sam problem czy udalo Ci sie to naprawic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy:

 

http://ifinterface.com/techtest/cp2/A3R1383Y522Q/ - kliknijcie w zakładkę "CarProg2"

 

poszukajcie w ETCE on-line czy ta uszczelka ma własny numer, jeżeli tak to pewnie da radę ją za grosze zamówić w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DSC_0211.jpg Natomiast ja zauważyłem że w tym miejscu poci/wycieka olej. Na bagnecie praktycznie żadnych zmian. Co to za częśc i co o tym myślicie?

DSC_0208.jpg

DSC_0209.jpg

DSC_0210.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za oświecenie:)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jak sobie dalej poradziłeś bo włanie dopadło mnie to samo a jestem 750 km od domu?!

niedoczekałem się odpowiedzi na to ale, rozebrałem sobie to ściągnąłem kolektor ssący i są tam na nim przepustnice które otwiera gruszka(ta co jest zaznaczona na zdj) i wyleciała mi uszczelka która jest na tym wałku na którym znajdują się przepustnice i z tamtąd mi dmuchało ten olej. I takie pytanie mam czy da sie kupić jakiś zestaw naprawczy do tego tzn tą mała uszczelke czy te przepustnice (czy wogóle coś takiego istnieje?) czy cały kolektor trezeba wymieniać. bo jakoś wcisnąłem ta uszelke na swoje miejsce ale po przejechaniu 100 km już coś tam oleju chyba wydmuchało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bujalem sie z tym tematem dosc dlugo, niestety udalo mi sie ustalic ze ta uszczelka jest laczona fabrycznie z calym kolektorem i nie wystepuje pojedynczo. Pewnie mozna cos tam podkleic itd ale raczej efekt bedzie slaby. Nowy kolektor w ASO kosztuje 2tys, jest trudno dostac uzywany w dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michas900

z góry przepraszam ze w tym wątku ale szukałem wszędzie i nie znalazłem rozwiązania

a mianowicie, świeci mi check engin , odczyt wskazał błąd egr , rozkręciłem go ( mam elektryczny) zdjąłem ta czarna osłonkę z egr gdzie są tryby i tam duza ilość oleju , wycieku na zewnątrz nie było , w róże za przepustnica również był olej

moje pytanie , czy olej w egr tam gdzie tryby powinien być czy naleciał przypadkiem ? a jesli nie powinno byc , czy czeka mnie wymiana egr

i po skasowaniu bledu egr po kilku odpaleniach i zgaszeniu znów sie zapala co jest przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od pewnego czasu zauważyłem że wycieka mi olej z miejsca które zaznaczyłem na zdjęciu na czerwono. Dokładnie z miejsca gdzie koniec sztangi wchodzi w silnik. Byłem tak na szybko u mechanika i stwierdził, jak zazwyczaj mechanicy mówią "Panie, turbo się kończy". Na dodatek nie był w stanie nazwać elementu o który go pytam.

Co to jest w ogóle za element i czy dużo jest roboty żeby to naprawić ?

Z góry dziękuje za pomoc.

2ltlyk5.jpg

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony regulamin 2.1 a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Ci obrzygalo silnik. Lepiej cos z tym zrob bo olej wlazi ci pod pokrywe rozrzadu.... Najprawdopodobniej polecialo ci uszczelnienie sterowania klapami w kolektorze dolotowym. Pozostaje wymiana kolektora , allegro albo ASO.

Edytowane przez Slaw8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Też mam problem z wyciekiem oleju w b6 2.0 td. Pierwszy raz około trzech miesięcy temu w trasie pękł przewód olejowy z silnika do turbiny. Zarzygało wszystko pod maską. Wczoraj na mieście znowu wyciek - plama jak się patrzy i prawdopodobnie ten sam przewód. Proszę mi napisać co może być przyczyną takiego wywalania oleju z tego przewodu? Prawdę mówiąc dolewałem oleju do jak mi się wydawało odpowiedniego stanu teraz jak i wcześniej ale na tym bagnecie słabo to widać i być może trochę go za dużo było? Czy od tego mogło tak wzrosnąć ciśnienie, że pęka ten przewód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6erama6e.jpg3y6yny2a.jpgPanowie, 3 dni temu robilem przeglad. Typ zagladal ze wszystkich stron i nic nie widzial - wczoraj zmienialem opony a tu po prawej stronie wszystko zapierdzielone olejem. Dodam, ze w ciagu miesiaca dwa razy musialem dolac oleju silnikowego. O co kaman? Edytowane przez Michal1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa tygodnie temu zmienialem turbo, w zeszlym tygodniu zauwazylem na parkingu w pracy ze mam czarna plamke pod samochodem, codzienna obserwacja miejsc gdzie stalem i zawsze plama oleju wiec do mechanika z zapytaniem czego nie dokrecil. Glupio mu sie zrobilo, auto na podnosnik przy mnie i po zdjeciu mokrej podlogi ociekajacy silnik, popatrzal i okazalo sie ze rurka przed chlodnica spalin jest lekko poluzowana, wiec dokrecil i przetarl silnik i niby po sprawie, wiadomo jezdzilem w tym jest jakies tam cisnienie oleju wiec wywalalo. Ale auto juz stoi drugi dzien w garazu, dzis po poludniu bylem po cos w samochodzie i widze za znowu jest powiekszajaca sie plamka. Wiec nie do konca to byla ta rurka bo auto stoi wiec nic pod cisnieniem nie wywalalo. Kurde gdzie szukac nieszczelnosci? We wtorek oddaje auto do mechanika i nie chce zeby mnie na jakies koszta niepotrzebne naciagnal a nie mam pojecia skad to moze kapac. Wszystko ostatnio sprawdzilismy po ostatniej wizycie i wydawalo sie ok, a tu znowu czarna plama pod autem. Nie mam pojecia o samochodach ale po mojemu to gdzies pod poziomem oleju skoro wykapuje w stojacym aucie, miska cala, gdzie jeszcze patrzec, ktos cos moze podpowiedziec, zebym nie byl taki "ciemny" u mechanika. Pozdrawiam.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg.pkt.p.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś z Was wie z kąd w tym zaznaczonym miejscu bierze się olej? Zdjęcie zapożyczone z forum elektroda.

 

[ATTACH=CONFIG]122268[/ATTACH]

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam ten sam problem co kolega qjarser z wątku #14

czy wiecie co może być przyczyną i co muszę kupić aby to naprawić?

zdjęcie zapożyczone od qjarser

 

s_2012-02-16 17.33.29_.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ja mam ten sam problem co kolega qjarser z wątku #14

czy wiecie co może być przyczyną i co muszę kupić aby to naprawić?

zdjęcie zapożyczone od qjarser

 

[ATTACH=CONFIG]122283[/ATTACH]

 

U Ciebie przyczynąjest założony zawór EGR. Poszukać w dziale warsztat jak go wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dziś po podłączeniu pod komputer otrzymałem błąd P2015 "Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, - nieciągły

 

Czy to jest związane z tym jw na fotce wyciekiem ? EGR?

 

Ktoś wie co to będzie?

czy to te klapy w kolektorze?

Edytowane przez roberto190
dopisanie treści

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o pomoc. Dziś zauważyłem wyciek oleju w niedawno zakupionym Passacie B6 1.8 tsi. Jakie może być źródło tego wycieku?:swirus

20141116_124104.jpg

20141116_124326.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo proszę o pomoc. Dziś zauważyłem wyciek oleju w niedawno zakupionym Passacie B6 1.8 tsi. Jakie może być źródło tego wycieku?:swirus

[ATTACH=CONFIG]125316[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]125318[/ATTACH]

 

 

Cienkie z intercolera i tyle. Trzeba wyczyścić rury łączące intercoler z turbiną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukałem , ale nie znalazłem takiego tematu więc piszę. Od tygodnia obserwuję że zostawiam plamy olejowe pod silnikiem.

Wydaje mi się że to spod skrzyni DSG, olej jest czysty, jakby nowo nalany a wymieniałem na wiosnę tego roku.

Ponadto kolega którego ostatnio wiozłem stwierdził , że skrzynia mi dziwnie wyje. Ja nic nie zauważyłem, zmienia jak trzeba. Przejechane 182 tysiące km. Czy można to jakoś uszczelnić i dolać oleju czy trzeba cały wymienić.

Jutro zrobię fotke miejsca skąd cieknie. Pozdrawiam.

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności