Slaw8 Zgłoś #21 Napisano 23 Lipca 2012 Mam ten sam problem czy udalo Ci sie to naprawic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #22 Napisano 23 Lipca 2012 koledzy: http://ifinterface.com/techtest/cp2/A3R1383Y522Q/ - kliknijcie w zakładkę "CarProg2" poszukajcie w ETCE on-line czy ta uszczelka ma własny numer, jeżeli tak to pewnie da radę ją za grosze zamówić w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #23 Napisano 24 Lutego 2013 Natomiast ja zauważyłem że w tym miejscu poci/wycieka olej. Na bagnecie praktycznie żadnych zmian. Co to za częśc i co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #24 Napisano 24 Lutego 2013 Pozdrowienia od zaworu EGR http://forum.vw-passat.pl/threads/110656-Wymiana-Zaworu-EGR-1-9-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #25 Napisano 24 Lutego 2013 Dzięki za oświecenie:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopik Zgłoś #26 Napisano 16 Maja 2013 Mam pytanie jak sobie dalej poradziłeś bo włanie dopadło mnie to samo a jestem 750 km od domu?! niedoczekałem się odpowiedzi na to ale, rozebrałem sobie to ściągnąłem kolektor ssący i są tam na nim przepustnice które otwiera gruszka(ta co jest zaznaczona na zdj) i wyleciała mi uszczelka która jest na tym wałku na którym znajdują się przepustnice i z tamtąd mi dmuchało ten olej. I takie pytanie mam czy da sie kupić jakiś zestaw naprawczy do tego tzn tą mała uszczelke czy te przepustnice (czy wogóle coś takiego istnieje?) czy cały kolektor trezeba wymieniać. bo jakoś wcisnąłem ta uszelke na swoje miejsce ale po przejechaniu 100 km już coś tam oleju chyba wydmuchało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw8 Zgłoś #27 Napisano 16 Maja 2013 Bujalem sie z tym tematem dosc dlugo, niestety udalo mi sie ustalic ze ta uszczelka jest laczona fabrycznie z calym kolektorem i nie wystepuje pojedynczo. Pewnie mozna cos tam podkleic itd ale raczej efekt bedzie slaby. Nowy kolektor w ASO kosztuje 2tys, jest trudno dostac uzywany w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michas900 Zgłoś #28 Napisano 8 Czerwca 2013 z góry przepraszam ze w tym wątku ale szukałem wszędzie i nie znalazłem rozwiązania a mianowicie, świeci mi check engin , odczyt wskazał błąd egr , rozkręciłem go ( mam elektryczny) zdjąłem ta czarna osłonkę z egr gdzie są tryby i tam duza ilość oleju , wycieku na zewnątrz nie było , w róże za przepustnica również był olej moje pytanie , czy olej w egr tam gdzie tryby powinien być czy naleciał przypadkiem ? a jesli nie powinno byc , czy czeka mnie wymiana egr i po skasowaniu bledu egr po kilku odpaleniach i zgaszeniu znów sie zapala co jest przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu_t Zgłoś #29 Napisano 7 Października 2013 (edytowane) Witam, od pewnego czasu zauważyłem że wycieka mi olej z miejsca które zaznaczyłem na zdjęciu na czerwono. Dokładnie z miejsca gdzie koniec sztangi wchodzi w silnik. Byłem tak na szybko u mechanika i stwierdził, jak zazwyczaj mechanicy mówią "Panie, turbo się kończy". Na dodatek nie był w stanie nazwać elementu o który go pytam. Co to jest w ogóle za element i czy dużo jest roboty żeby to naprawić ? Z góry dziękuje za pomoc. Edytowane 7 Października 2013 przez rainman777 Przeniesiony regulamin 2.1 a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw8 Zgłoś #30 Napisano 9 Października 2013 (edytowane) Ale Ci obrzygalo silnik. Lepiej cos z tym zrob bo olej wlazi ci pod pokrywe rozrzadu.... Najprawdopodobniej polecialo ci uszczelnienie sterowania klapami w kolektorze dolotowym. Pozostaje wymiana kolektora , allegro albo ASO. Edytowane 10 Października 2013 przez Slaw8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasek5 Zgłoś #31 Napisano 10 Października 2013 Cześć wszystkim. Też mam problem z wyciekiem oleju w b6 2.0 td. Pierwszy raz około trzech miesięcy temu w trasie pękł przewód olejowy z silnika do turbiny. Zarzygało wszystko pod maską. Wczoraj na mieście znowu wyciek - plama jak się patrzy i prawdopodobnie ten sam przewód. Proszę mi napisać co może być przyczyną takiego wywalania oleju z tego przewodu? Prawdę mówiąc dolewałem oleju do jak mi się wydawało odpowiedniego stanu teraz jak i wcześniej ale na tym bagnecie słabo to widać i być może trochę go za dużo było? Czy od tego mogło tak wzrosnąć ciśnienie, że pęka ten przewód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #32 Napisano 4 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie, 3 dni temu robilem przeglad. Typ zagladal ze wszystkich stron i nic nie widzial - wczoraj zmienialem opony a tu po prawej stronie wszystko zapierdzielone olejem. Dodam, ze w ciagu miesiaca dwa razy musialem dolac oleju silnikowego. O co kaman? Edytowane 4 Grudnia 2013 przez Michal1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #33 Napisano 4 Maja 2014 (edytowane) Dwa tygodnie temu zmienialem turbo, w zeszlym tygodniu zauwazylem na parkingu w pracy ze mam czarna plamke pod samochodem, codzienna obserwacja miejsc gdzie stalem i zawsze plama oleju wiec do mechanika z zapytaniem czego nie dokrecil. Glupio mu sie zrobilo, auto na podnosnik przy mnie i po zdjeciu mokrej podlogi ociekajacy silnik, popatrzal i okazalo sie ze rurka przed chlodnica spalin jest lekko poluzowana, wiec dokrecil i przetarl silnik i niby po sprawie, wiadomo jezdzilem w tym jest jakies tam cisnienie oleju wiec wywalalo. Ale auto juz stoi drugi dzien w garazu, dzis po poludniu bylem po cos w samochodzie i widze za znowu jest powiekszajaca sie plamka. Wiec nie do konca to byla ta rurka bo auto stoi wiec nic pod cisnieniem nie wywalalo. Kurde gdzie szukac nieszczelnosci? We wtorek oddaje auto do mechanika i nie chce zeby mnie na jakies koszta niepotrzebne naciagnal a nie mam pojecia skad to moze kapac. Wszystko ostatnio sprawdzilismy po ostatniej wizycie i wydawalo sie ok, a tu znowu czarna plama pod autem. Nie mam pojecia o samochodach ale po mojemu to gdzies pod poziomem oleju skoro wykapuje w stojacym aucie, miska cala, gdzie jeszcze patrzec, ktos cos moze podpowiedziec, zebym nie byl taki "ciemny" u mechanika. Pozdrawiam. Edytowane 5 Maja 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt.p.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #34 Napisano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie czy ktoś z Was wie z kąd w tym zaznaczonym miejscu bierze się olej? Zdjęcie zapożyczone z forum elektroda. [ATTACH=CONFIG]122268[/ATTACH] Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #35 Napisano 11 Sierpnia 2014 Witam ja mam ten sam problem co kolega qjarser z wątku #14 czy wiecie co może być przyczyną i co muszę kupić aby to naprawić? zdjęcie zapożyczone od qjarser Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #36 Napisano 11 Sierpnia 2014 Witam ja mam ten sam problem co kolega qjarser z wątku #14czy wiecie co może być przyczyną i co muszę kupić aby to naprawić? zdjęcie zapożyczone od qjarser [ATTACH=CONFIG]122283[/ATTACH] U Ciebie przyczynąjest założony zawór EGR. Poszukać w dziale warsztat jak go wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #37 Napisano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) No to dziś po podłączeniu pod komputer otrzymałem błąd P2015 "Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, - nieciągły Czy to jest związane z tym jw na fotce wyciekiem ? EGR? Ktoś wie co to będzie? czy to te klapy w kolektorze? Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez roberto190 dopisanie treści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejS Zgłoś #38 Napisano 16 Listopada 2014 Bardzo proszę o pomoc. Dziś zauważyłem wyciek oleju w niedawno zakupionym Passacie B6 1.8 tsi. Jakie może być źródło tego wycieku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #39 Napisano 17 Listopada 2014 Bardzo proszę o pomoc. Dziś zauważyłem wyciek oleju w niedawno zakupionym Passacie B6 1.8 tsi. Jakie może być źródło tego wycieku?[ATTACH=CONFIG]125316[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]125318[/ATTACH] Cienkie z intercolera i tyle. Trzeba wyczyścić rury łączące intercoler z turbiną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek400 Zgłoś #40 Napisano 7 Grudnia 2014 (edytowane) szukałem , ale nie znalazłem takiego tematu więc piszę. Od tygodnia obserwuję że zostawiam plamy olejowe pod silnikiem. Wydaje mi się że to spod skrzyni DSG, olej jest czysty, jakby nowo nalany a wymieniałem na wiosnę tego roku. Ponadto kolega którego ostatnio wiozłem stwierdził , że skrzynia mi dziwnie wyje. Ja nic nie zauważyłem, zmienia jak trzeba. Przejechane 182 tysiące km. Czy można to jakoś uszczelnić i dolać oleju czy trzeba cały wymienić. Jutro zrobię fotke miejsca skąd cieknie. Pozdrawiam. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach