Chworz Zgłoś #101 Napisano 31 Października 2010 A jeżeli doleję G12 do Dynagel to będzie wielka katastrofa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #102 Napisano 31 Października 2010 A jeżeli doleję G12 do Dynagel to będzie wielka katastrofa? sprawdz w szklance z cieplym i zimnym g 12, zmiesaj i zobaczysz czy ci sie np kisiel nie zrobi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chworz Zgłoś #103 Napisano 1 Listopada 2010 I katastrofy nie ma. Nie pożarło się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #104 Napisano 1 Listopada 2010 no i git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #105 Napisano 22 Listopada 2010 witam u mnie w obiegu odkąd kupiłem auto jest kolor jakiś taki dziwny jak na fotce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9999e263437344ac.html nie wiem czy już jest taki zafajdany czy ktoś wcześniej zalał jakiegoś nie właściwego płynu , akurat muszę dolać trochę i nie wiem czy zlać ze zbiorniczka tego co jest i dolać g12+ czy wo gule poprzez kranik na dole chłodnicy zlać wszystko przelać wodą destylowaną i zalać nowego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #106 Napisano 25 Listopada 2010 witam u mnie w obiegu odkąd kupiłem auto jest kolor jakiś taki dziwny jak na fotce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...3437344ac.html nie wiem czy już jest taki zafajdany czy ktoś wcześniej zalał jakiegoś nie właściwego płynu , ak z czerwonego ciężko zrobić zielony/niebieski, po dzwonie tańszym kosztem było zalać petrygo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=10021#post10021 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #107 Napisano 25 Listopada 2010 po dzwonie tańszym kosztem było zalać petrygo a czemu obierasz od razu taką drastyczną wersję wydarzeń ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #108 Napisano 25 Listopada 2010 a czemu obierasz od razu taką drastyczną wersję wydarzeń ? Tak sobie pomyślałem.A co było tak:?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #109 Napisano 25 Listopada 2010 witam u mnie w obiegu odkąd kupiłem auto jest kolor jakiś taki dziwny jak na fotce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...3437344ac.html nie wiem czy już jest taki zafajdany czy ktoś wcześniej zalał jakiegoś nie właściwego płynu , akurat muszę dolać trochę i nie wiem czy zlać ze zbiorniczka tego co jest i dolać g12+ czy wo gule poprzez kranik na dole chłodnicy zlać wszystko przelać wodą destylowaną i zalać nowego ? Ja bym najpierw sprawdził refletometrem jaką ma krzepliwość ten płyn. Jeśli nie jesteś co do niego pewien to lepiej zmień na właściwy czyli G12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #110 Napisano 25 Listopada 2010 kupiłem dziś g12++ w aso po 30zl 2 butelki 1,5 litrowe i będe wymieniał w sobotę , ale podobno całego płynu się nie duda zlać i tak podobno zostanie ze 2 literki i mi sie to z nowym wymiesza i kolor nie będzie ładny różowy Tak sobie pomyślałem.A co było tak Pewny jestem ale nigdy do końca myślałem że może po zdjęciu silnika coś stwierdziłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #111 Napisano 27 Listopada 2010 no wiec tak płyn wymieniony rocznik auta z końca 2002 i za przednia maskownicą prawego halogenu miałem kranik spustowy płynu , co prawda odkręcić go nie było łatwo ale dało radę płynu zleciało 4,5 litra ? chyba nie za dużo ? zalałem nowy auto jak by szybciej sie nagrzewało i przy ustawieniu 20c na climatroniku grzeje tak jak wcześniej na 21-22 ale to może takie wrażenie bo dziś było znacznie zimniej na dworze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iwan86 Zgłoś #112 Napisano 27 Listopada 2010 Rozbrajacie mnie z tym G12! G12 a taki K2 czy Dynagel i cala reszta sie niczym od siebie nie rozni, kazdy jest na bazie glikolu! G12 to tylko i wylacznie wymysl VW i rozni sie tylko tym od kazdego innego ze gdy wycieka zostawia po sobie osad przez co jest latwiejszy do zlokalizowania, poza tym niczym totalnie niczym wiecej sie nie rozni! G12 jest mieszalny ze wszystkim tak jak kazdy inny plyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldpedro Zgłoś #113 Napisano 18 Grudnia 2010 jaki plyn lac do b5 VR5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #114 Napisano 18 Grudnia 2010 Rozbrajacie mnie z tym G12! G12 a taki K2 czy Dynagel i cala reszta sie niczym od siebie nie rozni, kazdy jest na bazie glikolu! G12 to tylko i wylacznie wymysl VW i rozni sie tylko tym od kazdego innego ze gdy wycieka zostawia po sobie osad przez co jest latwiejszy do zlokalizowania, poza tym niczym totalnie niczym wiecej sie nie rozni! G12 jest mieszalny ze wszystkim tak jak kazdy inny plyn. wiekszej glupoty nie slyszalem, pierwsza roznica jest hocby gestosc: -petrygo/borygo zadkie jak woda -g12/g30 kisiel -g60 jak kakao -g40 bardzo lekkie i jakby napowietrzone kolejna sprawa, to ilosc/zawartosc glikolu: -petrygo jest sierpkie -g12/g30 tluste -g40 jak woda nie osadza sie na palcach -g60 rowniez pozostawia niby skrobie na palcach kolejna sprawa to smak i zapach so znaczne roznice pomiedzy. No i rodzynek na ciescie dzialanie na przykladzie 1.8t i nowych podzespolow: -petrygo: cieknaca pompka po roku -petrygo: zklejony termostat po okolo 6 miesiacach -g12/g30: po roku brak uszkodzen w ukladzie -g40: skrzypienie pompki po okolo godzinei pracy Takie rzeczy kraza na forach i z nieba sie nie wziely tak wiec z zycia.... ---------- Post added at 18:34 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- jaki plyn lac do b5 VR5? to co masz napisane na zbiorniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #115 Napisano 8 Stycznia 2011 witam wymieniałem płyn chłodniczy 27-11-10 nie było problemu do dziś kiedy to podniosłem klapę i okazało sie ze płyn jest poniżej minimum dolałem około 0.5l płynu i teraz pytanie dlaczego ubyło tyle płynu ? czy może dlatego że wcześniej były sporo mrozy ja mało ogólnie jeżdżę i układ nie odpowietrzył sie dobrze ? czy moze dlatego że chyba popełniłem błąd przy napełnianiu bo co prawda włączyłem nawiew na max i temperaturę na max ale nie włączyłem w tryb auto ponieważ i tak było około -10c i stwierdziłem że nie ma sensu , i teraz jak jest ciepło i chciałem przesmarować trochę klimę włączyłem na auto klima ruszyła i układ się odpowietrzył czy no nie wiem otworzył jakiś większy układ chłodzenia ? będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris66 Zgłoś #116 Napisano 2 Marca 2011 Witam. Tyle się dowiedziałem tutaj o płynach, że teraz to - to już nic nie wiem co jest dobre dla mojego paska B5:hmm 1,9 tdi afn Autko niedawno nabyłem no i oczywiście zmieniam wszyskie płyny i oleje. Prawdopodobnie jest teraz na petrygu bo jest niebieski a ja zakupiłem cóź takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=1476473907 Teraz nie wiem czy to jest jakiś wynalazek? czy G12? W opisie jest g12 a a zdjęciu widać SF d12 plus Mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #117 Napisano 2 Marca 2011 Witam.Tyle się dowiedziałem tutaj o płynach, że teraz to - to już nic nie wiem co jest dobre dla mojego paska B5:hmm 1,9 tdi afn Autko niedawno nabyłem no i oczywiście zmieniam wszyskie płyny i oleje. Prawdopodobnie jest teraz na petrygu bo jest niebieski a ja zakupiłem cóź takiego http://allegro.pl/show_item.php?item=1476473907 Teraz nie wiem czy to jest jakiś wynalazek? czy G12? W opisie jest g12 a a zdjęciu widać SF d12 plus Mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodzi? foty przykładowe ale zadzwoń i spytaj się czy to na pewno G12 ---------- Post added at 11:30 ---------- Previous post was at 11:27 ---------- witam wymieniałem płyn chłodniczy 27-11-10 nie było problemu do dziś kiedy to podniosłem klapę i okazało sie ze płyn jest poniżej minimum dolałem około 0.5l płynu i teraz pytanie dlaczego ubyło tyle płynu ? czy może dlatego że wcześniej były sporo mrozy ja mało ogólnie jeżdżę i układ nie odpowietrzył sie dobrze ? czy moze dlatego że chyba popełniłem błąd przy napełnianiu bo co prawda włączyłem nawiew na max i temperaturę na max ale nie włączyłem w tryb auto ponieważ i tak było około -10c i stwierdziłem że nie ma sensu , i teraz jak jest ciepło i chciałem przesmarować trochę klimę włączyłem na auto klima ruszyła i układ się odpowietrzył czy no nie wiem otworzył jakiś większy układ chłodzenia ? będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi myślę ze to mogło być złe odpowietrzenie układu a klima ma swój czynnik więc płynu nie pobiera dolej do odpowiedniego stanu i obserwuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #118 Napisano 2 Marca 2011 Ludzie czy myslicie, zedo passata musi byc koniecznie plyn o oznaczeniach producenta... Nie wiem na jaka cholere przeplacac za barwnik w plynie... Wiele aut jezdzi na zwyklym - niebieskim lub nawet firmy K2 i nie narzeka... Tak samo jak z kombinowaniem co do temperatury zamarzania - plyn o temp. zamarzania -37 potrafi zamarzac w czasie jazdy przy temp -20. Juz od kilku lat auta ktore uzytkuje sie w mojej rodzienie jezdza na kiślu tzn. samym koncentracie - po skandynawsku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #119 Napisano 2 Marca 2011 Ludzie czy myslicie, zedo passata musi byc koniecznie plyn o oznaczeniach producenta... Nie wiem na jaka cholere przeplacac za barwnik w plynie... Wiele aut jezdzi na zwyklym - niebieskim lub nawet firmy K2 i nie narzeka... Tak samo jak z kombinowaniem co do temperatury zamarzania - plyn o temp. zamarzania -37 potrafi zamarzac w czasie jazdy przy temp -20. Juz od kilku lat auta ktore uzytkuje sie w mojej rodzienie jezdza na kiślu tzn. samym koncentracie - po skandynawsku. bo koncentrat jest najlepszy i wytrzyma więcej niż już gotowe płyny wiem bo jeździłem na "kiślu" escortem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potmar Zgłoś #120 Napisano 8 Kwietnia 2011 (edytowane) Hej:fajny Moze ktos cos wie na temat plynu chlodniczego "MOTUL Inugel" zgodny z norma G12, jest koloru rozowo- pomaranczowego. Czy ktos juz uzywal tego plynu do chlodzenia, i jezeli tak to jaka jest jego efektywnosc ? Mam Passka 2.0 TDI-PD 136KM 2004r. mam mozliwosc zakupu i nie wiem czy nie lac cos z G12+ lub z G12++. Pozdrawiam. Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez potmar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach