killer_84 Zgłoś #1 Napisano 20 Sierpnia 2011 Witam, ile wchodzi szklanek do 1.9 TDI 110KM, w układzie AFN ponieważ czytałem na forum, że ktoś wymianiał 4 inny 6 a slyszalem, że jest 16. Proszę o odpowiedź kogos, kto wymianiał co by od razu polecił jakaś firmę wartą wydania pieniędzy. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 20 Sierpnia 2011 Witam, ile wchodzi szklanek do 1.9 TDI 110KM, w układzie AFN ponieważ czytałem na forum, że ktoś wymianiał 4 inny 6 a slyszalem, że jest 16. Proszę o odpowiedź kogos, kto wymianiał co by od razu polecił jakaś firmę wartą wydania pieniędzy.Dzięki jest ich 8 zerknij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #3 Napisano 20 Sierpnia 2011 Kolego przychodzą 2 szklanki na cylinder czyli 8 razem. Polecam INA koszt około 20zł sztuka. Wymiana jest stosunkowo prosta. Trzeba pamiętać by oleju nie żałować i dobrze dotrzeć wedle instrukcji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #4 Napisano 21 Sierpnia 2011 a czy zużyte szklanki mogą źle wpływać na moc ?? tzn. obniżać ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #5 Napisano 21 Sierpnia 2011 a czy zużyte szklanki mogą źle wpływać na moc ?? tzn. obniżać ... Teoretycznie mniejsze otwarcie zawora o tysięczne mm, praktycznie - zerowa różnica w mocy. Nie zapomnieć po wsadzeniu szklanek (oczywiście dobrze naolejonych) a następnie wałka by odczekać 2-3h przed odpaleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #6 Napisano 24 Sierpnia 2011 Teoretycznie mniejsze otwarcie zawora o tysięczne mm, praktycznie - zerowa różnica w mocy. Daron i tyt też brutusie.... Uwalone szkalnki potrafią zniszczyć wałek rozrządu!!! a to już ma wpływ!!! Pozatym słabiej otwierające się zawory mogą doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #7 Napisano 25 Sierpnia 2011 Bogumił ma rację, w silniku 1Z po 300 tys. wymieniałem szklanki na nowe INA i różnica w mocy po samej wymianie mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Ale kto by pomyślał że dzięki nim cylinder dostaje odpowiednią ilość powietrza z paliwem i ma czym oddychać przy odprowadzaniu spalin :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 25 Sierpnia 2011 Bogumił ma rację Parafrazując mojego ulubionego Prezesa- Bogumił ma rację i to jest oczywista oczywistość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2011 Polecam INA koszt około 20zł sztuka. INA podwójnie hartowana L420020910? Gdzie po tyle można kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #10 Napisano 21 Września 2011 INA podwójnie hartowana L420020910? Gdzie po tyle można kupić tego numerka w tej cenie nie dostaniesz:) szklanki do AFN sa znacznie tańsze niz te ktorę podales. Te podane przez Ciebie sa do AVF/AVb/BGW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #11 Napisano 21 Września 2011 tego numerka w tej cenie nie dostaniesz szklanki do AFN sa znacznie tańsze niz te ktorę podales. Te podane przez Ciebie sa do AVF/AVb/BGW Dorwałem po 37zł/szt brutto. Ale generalnie trzeba w okolicy 60zł dać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2011 Dorwałem po 37zł/szt brutto. Ale generalnie trzeba w okolicy 60zł dać Zwykle czy te lepsze niby. Jak dasz zwykle nic sie nie stanie. Ostatnio gosciu ktoremu zerwal sie rozrzad przywiozl uzywana glowice z ktorej kazal wyciagac szklanki, a glowica byla z silnika ktory sie zatarl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ajku Zgłoś #13 Napisano 21 Września 2011 Te czarne, podwójnie hartowane. Mój mech radził żeby kupić takie bo były przypadki że po paru tysiącach pojawiał się kłopot a ponoć jak się coś posypie to wałek potrafi w ciągu 200km poharatać się tak że do niczego się nadawał nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #14 Napisano 21 Września 2011 Przerabiałem to w czerwcu. Zobaczcie co potrafią zużyte popychacze zrobić z wałkiem. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1386890#post1386890 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #15 Napisano 17 Czerwca 2015 odkopuję! Wymieniał ktoś samodzielnie szklanki? Na co zwracać uwagę? trzeba w nie nalać oleju jak rozumiem? odczekać 2-3 godziny przed odpaleniem? Dzięki za\wszelkie informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach