Skocz do zawartości
wojtix099

Bierze bardzo dużo oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczekaj, niech się trochę dotrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przejechałem nim już około 100 km. Mało czy jeszcze jeździć? Mam dziś wolny dzień więc zaraz zmykam do garażu się pobawić. Nagrzeje go i odłączę krokowca, a potem sprawdzę przepustnicę, bo już czytałem na naszym forum że to też może być przyczyna. napisze co mi się udało. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaw przepustnicę i doreguluj śrubą od dodatkowego powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ustaw przepustnicę i doreguluj śrubą od dodatkowego powietrza.

 

Dzięki za sugestię. Póki co stwierdzam co jest. Na rozgrzanym silniku po odłączeniu krokowca gaśnie.

 

Lebow, ale zanim ją ustawię wyciągnąć ją i czyścić?

 

Dzięki za zainteresowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Także mam problem z olejem i też mam Lotos uszczelka pod głowicą była wymieniana i nie wiem gdzie on ucieka dość często pali mi się lampka oleju i pika mimo tego że oleju jest sporo
wymień go na jakiś normalny olej typu mobil motul lub castro a objawy powinny zniknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na rozgrzanym silniku po odłączeniu krokowca gaśnie.

Na rozgrzanym to raczej nie powinien....wiec albo masz za mocno zamkniętą przepustnicę albo skręcona na maksa srubę od dodatkowego powietrza...przeczyścic przepustnicę można jak najbardziej ...zwłaszcza udrożnić kanały podciśnień.

Przepustnicę opierasz o gardziel potem dwa pełne obroty aby się otworzyła i na koniec doregulować tą od dodatkowego powietrza.

A wężyki podciśnień dobrze poskładałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na rozgrzanym to raczej nie powinien....wiec albo masz za mocno zamkniętą przepustnicę albo skręcona na maksa srubę od dodatkowego powietrza...przeczyścic przepustnicę można jak najbardziej ...zwłaszcza udrożnić kanały podciśnień.

Przepustnicę opierasz o gardziel potem dwa pełne obroty aby się otworzyła i na koniec doregulować tą od dodatkowego powietrza.

A wężyki podciśnień dobrze poskładałeś?

 

Dziękuję za podpowiedź :) Jutro mam dyżur więc samochodzik zostaje w domu, ale pojutrze mam czas więc wyciągnę przepustnicę i ją przeczyszczę, kanały przejrzę. Dziękuję za instrukcję :)

 

Wężyki dobrze poskładane na 100%. Śmieszna historyja tego była :) pojechałem do taksówkarzy, ale jeden miał diesla a drugi 1,8, a trzeci 2.0 16V. Pech :( Napadłem więc pana pod Lidlem jak wsiadał do swojego Passata i zapytałem go czy byłby tak uprzejmy i udzielił mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania :) I miał 2.0 8V :) Sprawdziłem wszystkie połączenia i są ok.

 

W czwartek do garażu, robota a potem forum :) Dziękuję Wam za cenne podpowiedzi :) Jak coś będę wiedział z chęcią się swoją wiedzą podzielę.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymień go na jakiś normalny olej typu mobil motul lub castro a objawy powinny zniknąć

i w czym to niby pomoże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Punkt 2a zawsze jest u mnie przy takim zabiegu tylko zapomniałem go wymienić.

 

Co do dymku to nie sprawdzałem, ale na pewno nie ma.

 

 

No i teraz najważniejsza wiadomość :D

Koniec problemów z chlaniem oleju, już ponad 1 tys. km od ostatniej dolewki i oleju nie ubywa (no może delikatnie wzięło, ale to naprawdę bardzo delikatnie bo nie widać wielkiej różnicy na wskaźniku, ruszyło się może 0,5mm :taksobie)

 

Tak więc stwierdzam, że wymiana uszczelniaczy pomogła i nie muszę już wlewać 1 litra oleju na 1 tys. km.

 

Nie wiem dlaczego na początku po wymianie go trochę wzięło, a teraz już nie bierze. Może po porostu uszczelniacze dobrze nie ułożyły się albo coś w tym stylu ;)

 

 

witam,

ile kosztuje taka wymiana uszczelniaczy i czy jest bardzo skomplikowana?

pozro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na rozgrzanym to raczej nie powinien....wiec albo masz za mocno zamkniętą przepustnicę albo skręcona na maksa srubę od dodatkowego powietrza...przeczyścic przepustnicę można jak najbardziej ...zwłaszcza udrożnić kanały podciśnień.

Przepustnicę opierasz o gardziel potem dwa pełne obroty aby się otworzyła i na koniec doregulować tą od dodatkowego powietrza.

A wężyki podciśnień dobrze poskładałeś?

 

Witam po długiej nieobecności. Otóż sprawa ma się tak. Samochodzik po zrobieniu 300 km stał bo nie miałem czasu go zrobić. Dwa dni temu wyjąłem przepustnicę i moim oczom "ukazał się las" :) BRUDU! :( Nafta w dłoń i czyszczenie. Wszystkie kanały podciśnień przeczyściłem i przejrzałem. Krokowca wymoczyłem też w nafcie. Śruba od dodatkowego powietrza była kopalnią brudu. Wszystko ładnie wyczyściłem i poskładałem. DZIAŁA!!! Nie falują obroty, rwie asfalt i w rury (na benzynie) leci woda :) Dziękuję serdecznie za zainteresowanie w temacie. Szczególnie dla Lebowa. Klikam pomógł. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,

ile kosztuje taka wymiana uszczelniaczy i czy jest bardzo skomplikowana?

pozro

U mnie robił to znajomy i wziął za usługę 120zł.

Części kupowałem sam, za uszczelniacze zapłaciłem 12zł (Erling'a) i za uszczelkę pod pokrywę głowicy 35zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 115km brał ok 0,5 l na 2000 km.pomógł doktor motor z k2.niezaszkodzi a może pomóc warto sprubować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2.0 115km brał ok 0,5 l na 2000 km.pomógł doktor motor z k2.niezaszkodzi a może pomóc warto sprubować

Ja tam nikomu nie bardzo polecam robić takie rzeczy.

Sam osobiście tego nie robiłem, ale słyszałem, że to metoda na chwilę i jeśli ktoś zamierza jeszcze sporo kilometrów zrobić to lepiej nie wlewać tych wynalazków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, nawet nie kombinujcie z tymi dodatkami do oleju! Jestem świeżo po zrobieniu głowicy (uszczelniacze, uszczelki, planowanie, dotarcie zaworów). Przed remontem brał 1-1,5 litra oleju na 1000km, teraz nic. ;) Także sama wymiana uszczelniaczy może dać bardzo wiele! Robiłem całość, bo płyn chłodniczy również znikał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niezaszkodzi a może pomóc warto sprubować

Raczej zaszkodzi, mój brat kiedyś lał to g***o do silnika, i faktycznie pomogło na chwile, ale pewnego dnia wrócił do domu na lince holowniczej. Lepiej zainwestować i zrobić remont silnika niż wydawać niepotrzebnie kasę na ten szajs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej zaszkodzi, mój brat kiedyś lał to g***o do silnika, i faktycznie pomogło na chwile, ale pewnego dnia wrócił do domu na lince holowniczej. Lepiej zainwestować i zrobić remont silnika niż wydawać niepotrzebnie kasę na ten szajs.
Zgadzam się z tobą żadnych wynalazków nie dolewać do silnika,powoduje to tylko nowe klopoty z silnikiem i ukladem smarowania:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności