Skocz do zawartości

Buniek

  • Zawartość

    266
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Buniek

  • Urodziny 19.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jamielnik/Lidzbark [NDZ]

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1988
  1. Czyżby niebieski czujnik temp. wody na króćcu głowicy? Takie objawy kojarzą mi się właśnie z tym czujnikiem, lecz mogę się mylić.
  2. Wymiary tylnej blendy w B3

    O ile mnie pamięć nie myli to Rainman przerobił blendę z B3 do B4.
  3. Nie, dla naprawy wypalonych komór i zaworów.
  4. Wiem o tym, ale to nie działa w przypadku mojej instalki. Mam II gen. czyli jest krokowiec, ale w programie można ustawić obroty, do których odcina albo całkiem wyłączyć tę opcję. Nie mam kabla do mojej instalki, a mechanik przy regulacji na kompie widocznie tego nie poprawił. No i niepodważalnym dowodem jest różnica spalania w jeździe z hamowaniem silnikiem i z wrzucaniem luzu. Taka jazda może i zalatuje PKSem, ale cóż... Względy oszczędnościowe.
  5. Się śmiejesz. Ale w spalaniu różnica jest u mnie wyraźna. Przy stówce na luz, dotoczę się do 80-85 km/h i dalej normalna jazda ~90km/h. Mam na trasie dwa dość strome zjazdy.
  6. Głupio tak z otwartą maska jeździć, szyby szkoda. Powiedz jaką masz instalację, czy na śrubę czy II gen. z silnikiem krokowym. Jeśli na śrubę to w maire dobre spalanie. Jeśli krokowiec to mogłoby być nizsze wg mnie. Mój trasa/miasto (90% trasa) bierze 10,65l (wczoraj liczone), a robi się coraz cieplej i do 10l zejdzie. Od razu po regulacji testowałem i przy bardzo ekonomicznej jeździ (pusty samochód, z górki na luzie w granicach rozsądku) wyszło 8,5 litra.
  7. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Wielkie dzięki Dawid!
  8. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Wvw zzz 31zke071445
  9. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Proszę o numer szczotkotrzymacza rozrusznika. Passat B3 1988r, silnik 1.8 RP 90KM. Niestety nie mam pojęcia co to za rozrusznik, nie ma na nim żadnych oznaczeń ani naklejki.
  10. Właśnie napisałeś post, który jest premiowany kratą browara. Musisz ją ze sobą wziąć.
  11. Można się zastanowić, niestety nie prędzej niż 14. stycznia jestem dostępny. Dziesiątego mam wypłatę, ale cały tydzień mam szczelnie wypełniony. Nie mogę nic obiecać, bo nie wiem jak z kasą wyjdę - studniówka, czyli partnerkę trzeba przywieźć, zawieźć itp. no i spełniam w końcu swoje długo wyczekiwane marzenie, które pochłonie dość sporo pieniędzy. Spocik miałby być w Żurominie, Lidzbarku? Czy jakaś świeża lokalizacja?
  12. Zapach zgniłych jaj (nie katalizator)

    Regulator też nowy, ma około roku. Ale sprawdzę.
  13. Zapach zgniłych jaj (nie katalizator)

    Akumulator jest roczny, ale skoro radzicie to oczywiście - jutro sprawdzę. Sprzęgło - nie zauważyłem nic niepokojącego. Ostatnio chciałem ruszyć bardzo, bardzo dynamicznie i trochę dałem ciała z puszczeniem sprzęgła i troszkę, minimalnie się uślizgnęło. Ale nic złego się nie dzieje, sprzęgło raczej jest ok. Po resecie sterownika nie wyczułem dziś smrodu, ale też nie grzałem tak jak wczoraj. Spokojnie 90-100 km/h. Jednak aku sprawdzę.
  14. Też myślę, że lepiej w styczniu coś ogarnąć. // Nazbierało sie tu troche postów wiec zamykam ten wątek i zakładam nowy tu: Klik Asia
  15. Zapach zgniłych jaj (nie katalizator)

    Wydech był modzony całkiem niedawno, w listopadzie go złożyłem. Tłumik końcowy jest z nierdzewki, jest w porządku, miałem go niedawno w rękach. Hm. No nie mam pomysłu gdzie może być nieszczelność. Co do miejsca dostawania się tego zapachu do kabiny to stawiam na nawiew, tak silny smród nie dostałby się szczeliną klapy czy drzwi. Odłączyłem na noc akumulator, bo obroty zaczęły się zawieszać na ~1500 rpm, jutro zobaczę czy to coś dało.
×