-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Powertech
- Urodziny 19.02.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Giżycko
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1991
-
Rozmowy na tematy różne - bez pytań technicznych
Powertech odpowiedział temat → Kujawsko-Pomorskie Dyskusje
Witajcie Mam ogromną prośbę i pytanie. Czy ktoś ma podsufitkę do passata b3 seden? Moją połamał tapicer Myślałem że go zagryzę. Warmińsko-Mazurskie i Podlaskie wchodzi w grę. Jeżeli ktoś ma na zbyciu proszę o info. We wszystkich okolicznych szrotach mają mój numer i mają dać znać ale od miesiąca to graniczy z cudem. Pozdrawiam -
Daje taki zabieg i to dużo. Mój dziadek ma 1,9 TDi 90 km. I jak jedzie 60 km/h na 5 biegu to aż mi się kiszki skręcają. Korbowody aż się gną. Stary kierowca i jeździ jak kamazem. Szkoda gadać. Już mu mówiłem że wyjmę turbinę i zaślepkę wstawię I jak mówi że przydymia i brak mocy to raz w czas za miasto, nagrzewam silnik i zaczynam od 1 biegu 4,5 tys.obrotów i zmiana i tak aż do 5 biegu. Potem zero dymu, równo pracuje i nie jest zamulony. Ja jestem też świeżo po głowicy i pierścieniach i samochód ma nowe życie. kupując nowy nie wiemy na co się nadziejemy pomimo licznych sprawdzeń tego silnika. Też wychodzę z założenia że jak zrobię sam to będę wiedział że jest ok. Pozdrawiam
-
Ile można przejechać B4 bez remontu silnika ?
Powertech odpowiedział temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mój przy 349 tys. powiedział papa. Ale widać że ktoś przy głowicy grzebał i prawdopodobnie szpilki się wyciągnęły. Zresztą żarł olej i chciałem mu zmienić uszczelniacze, ale mnie wyprzedził Teraz wymienione pierścienie, głowica po regeneracji i lata dalej -
Wymiana nagrzewnicy w 35I – How To by Remek ;)
Powertech odpowiedział Remek → na temat → Poradniki i instrukcje
I mi pomogło (mam nadzieje) bo jeszcze nie złożyłem. Klej schnie A już się bałem że coś gorszego. Jak zdjąłem tunel nawiewu to gąbki z 3 płytek może było 5 na 5 cm. Masakra! -
Witam po długiej nieobecności. Otóż sprawa ma się tak. Samochodzik po zrobieniu 300 km stał bo nie miałem czasu go zrobić. Dwa dni temu wyjąłem przepustnicę i moim oczom "ukazał się las" BRUDU! Nafta w dłoń i czyszczenie. Wszystkie kanały podciśnień przeczyściłem i przejrzałem. Krokowca wymoczyłem też w nafcie. Śruba od dodatkowego powietrza była kopalnią brudu. Wszystko ładnie wyczyściłem i poskładałem. DZIAŁA!!! Nie falują obroty, rwie asfalt i w rury (na benzynie) leci woda Dziękuję serdecznie za zainteresowanie w temacie. Szczególnie dla Lebowa. Klikam pomógł. Dzięki
-
Dziękuję za podpowiedź Jutro mam dyżur więc samochodzik zostaje w domu, ale pojutrze mam czas więc wyciągnę przepustnicę i ją przeczyszczę, kanały przejrzę. Dziękuję za instrukcję Wężyki dobrze poskładane na 100%. Śmieszna historyja tego była pojechałem do taksówkarzy, ale jeden miał diesla a drugi 1,8, a trzeci 2.0 16V. Pech Napadłem więc pana pod Lidlem jak wsiadał do swojego Passata i zapytałem go czy byłby tak uprzejmy i udzielił mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania I miał 2.0 8V Sprawdziłem wszystkie połączenia i są ok. W czwartek do garażu, robota a potem forum Dziękuję Wam za cenne podpowiedzi Jak coś będę wiedział z chęcią się swoją wiedzą podzielę. Pozdrawiam
-
Dzięki za sugestię. Póki co stwierdzam co jest. Na rozgrzanym silniku po odłączeniu krokowca gaśnie. Lebow, ale zanim ją ustawię wyciągnąć ją i czyścić? Dzięki za zainteresowanie
-
Witam Przejechałem nim już około 100 km. Mało czy jeszcze jeździć? Mam dziś wolny dzień więc zaraz zmykam do garażu się pobawić. Nagrzeje go i odłączę krokowca, a potem sprawdzę przepustnicę, bo już czytałem na naszym forum że to też może być przyczyna. napisze co mi się udało. Pozdrawiam
-
Witam po krótkiej przerwie Pasek dostał nowe życie. Ściągnąłem głowicę i zawiozłem do najlepszego fachmana w okolicy. Zrobiony tester, planowanie, uszczelniacze (Erling) gniazda zaworowe, prowadnice. Jak już byłem tak daleko to miskę też zdjąłem i zamówiłem pierścienie z Prima Łódź. Wymiar na tłokach nominalny a ściany cylindrów jakby wczoraj były włożone Po 344 tys. km Pierścienie jak ściągałem to jakbym drut miedziany rozginał. Szlifu nie robiłem. Pierścienie nominalne. W misce tyle mułu było że poprzedni właściciel chyba ten olej tylko wlewał. Założyłem wszystkie nowe króćce plastikowe od wody + nowe kable WN + kopułka i palec + świece + olej z filtrem + uszczelka pod głowicę (Erling) + uszczelka pod kolektor wydechowy i ssący. Rozbieranie zajęło 2 godziny a składanie 12 godzin Może się komuś przyda taka informacja - po złożeniu i odpaleniu głowica nie miała ciśnienia. Albo pompa oleju stara i nie może zassać albo zawór na pompie się zawiesił. Żeby nabić ciśnienie zrobiliśmy jak w Fiatach 125 po złożeniu. Wykręciliśmy świece i na zapłonie na 4 biegu holowanie. Po 15 metrach zgasła kontrolka olej i odpalił już normalnie Mam pytanie. Na benzynie i na gazie po rozgrzaniu do 90 na jałowym falują obroty. Myślałem że lewe powietrze łapie ale wszystkie łączenia i węże sprawdzone. Kable, świece, kopułka, palec wymienione. Filtr paliwa wymieniony, pompa paliwa sprawna. Myślę jeszcze o przyśpieszeniu zapłonu ale może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje? Szukałem na forum ale nic nie podpasowało. Ps. cały remont wyniósł mnie 1050 zł. jakby ktoś się przymierzał do takowego Pozdrawiam
-
Mi brał 2 litry oleju na 5 tys. km i poddymiał. Miałem wymienić gumki ale.... Uszczelka pod głowicą powiedziała papa. Do domu na lawecie trafiłem. Dziś ściągnąłem głowice i zawiozłem do majstra na tester i ew. planowanie. Wymienię też pierścienie (349 tys. przejechane) Poczytałem na forum o kilku uwagach i jak złożę do kupy to się podzielę spostrzeżeniami
-
Passat B3, 1991 2.0 LPG, 115 KM, sedan, 600 kilometrów przejechane do prędkości 140 km/h, w jedną osobę z zapakowanym bagażnikiem, Pb95 1/4 w zbiorniku. Spalanie gazu wyszło 9,5 litra, komputer spalania paliwa pokazał 8,2. Według mnie wynik super