email78 Zgłoś #81 Napisano 2 Kwietnia 2014 No niestety, nie da się ... A szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #82 Napisano 3 Kwietnia 2014 Wczoraj rozmawiałem z przedstawicielem Cyfrowego Polsatu, kobieta powiedziała, że jak nie ma zaświadczenia o zarobkach, to można zapłacić kaucje (w zależności może to być 700zł). Jak jest u innych operatorów? W playu do podpisania umowy potrzebny tylko dowód. W orange drugi dokument. A tak swoją drogą, to właśnie się dowiedziałem, że Polsat Cyfrowy ma fajną oferte na LTE. Polsat jak Polsat.. A internet z Plusa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WILHEMINA2295 Zgłoś #83 Napisano 10 Kwietnia 2014 coś więcej o tej umowie w playu? w ogóle rozważam przejście z plusa do play. internet w plusie słaby ale niby play dzierżawi nadajniki od plusa więc czy jakość internetu w play bylaby lepsza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #84 Napisano 6 Maja 2014 a w tym momencie która opcja wychodzi najkorzystniej np posiadająć swój modem? mam na mysli oczywiscie minimalizacje kosztów miesięcznych.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #85 Napisano 11 Maja 2014 (edytowane) a co myslicie o tym? http://www.play.pl/uslugi/darmowy-internet-na-30-dni/ wystarczy kupić modem, co miesiąc zasilać konto i być w zasięgu lte a nie ponosi sie kosztów transferu danych... bo zastanawiałem się również, bo mam obecnie play na karte w tel, czy nie zmienić taryfy na red bull mobile tam mieć interent lte i kupić sobie tel z lte i używac go jako modemu... ktos może korzysta w ten sposób z interentu? Edytowane 11 Maja 2014 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #86 Napisano 12 Maja 2014 Możesz pomyśleć nad ofertą rodzinną i do niej jest net za 49,99 zł z modemem Wi-Fi za 1 zł i limit 25 GB, możesz go rozbić także na telefony które posiadasz. Ponadto działa rzekomo po nadajnikach sieci, nawet 2G . Zasięg powinien być lepszy niż samego neta z Play. Może się dowiem dziś coś więcej, bo oferta kusząca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #87 Napisano 12 Maja 2014 Tak a biorac red bull mobile place 50zl mam wazne konto na 100 dni i co 30 dni aktywuje darmowego neta z lte. Tylko pytanie czy nie lepiej wziac nowy tel z lte i jego miec jako router Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #88 Napisano 12 Maja 2014 Używanie telefonu jako routera, to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie. Tyle że ja mam 2gb internetu w abonamencie telefonicznym w pleju i mi to wystarcza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #89 Napisano 12 Maja 2014 No ja teraz bede potrzebowal wiecej bo 1gb pochlania moment dlatego lte to byla by dobra opcja z tym ze to wiaze sie ze zmiana tel na inny badz kupienia modemu usb tylko jakiego żeby dawał rade? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #90 Napisano 12 Maja 2014 coś więcej o tej umowie w playu? w ogóle rozważam przejście z plusa do play. Internet z Play odradzam na całej linii, mam od nich internet od dwóch miesięcy i o ile na samym początku byłem zadowolony tak teraz wieszam na nich psy. Na początku chodził super i naprawdę nie miałem żadnych zastrzeżeń ale od trzech tygodni jest tragedia internet jest wolny jak żółw, na okągło się wiesza, czego efektem jest to że trzeba wyłączać router i ponownie włączać. Obsługa w Play to totalna porażka w ubiegłą środę zgłosiłem reklamację na powyższe problemy z internetem i do chwili obecnej nikt się do mnie od nich nie odezwał, totalna olewka. Ostatecznie dzisiaj dzwoniłem z ponowną reklamacją i dowiedziałem się że ich technicy pracują nad moim problemem, zagroziłem że jeżeli do piątku nie będzie poprawy to będę rozwiązywał umowę. Mam wrażenie że Play był miły i symatyczny na samym początku gdy nie nałapał klijentów a w tej chwili gdy ma mnóstwo kientów to w przypadku reklamacji ma ich w głębokim poważaniu. Ogólnie ich jakość usług siadła bo ( i to nie tylko mój problem) normą stało się rwanie połączeń, problemy z dodzwonieniem się do kogokolwiek, gdy dzwoniłem do Biura Obsługi to kazali mi telefon konfigurować na nadajniki Orange lub T-Mobile, czemu nie wiem. Ogólnie Playa odradzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #91 Napisano 13 Maja 2014 Internet z Play odradzam na całej linii Jakiego masz antywirusa ? Czy z komputerem jest wszystko OK ? Czy modem jest sprawny i aktualizowane oprogramowanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #92 Napisano 15 Maja 2014 Czy korzysta ktoś może z "fon netia free internet"? potrzebuje login i hasło na 3-4 dni dopoki technik nie przyjdzie mi założyć neta, podpisałem umowę z nimi a czekam teraz na niego nie mając interentu a widzę że w bloku ktoś udostępnia połączenie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #93 Napisano 15 Maja 2014 Ogólnie ich jakość usług siadła bo ( i to nie tylko mój problem) normą stało się rwanie połączeń, problemy z dodzwonieniem się do kogokolwiek, gdy dzwoniłem do Biura Obsługi to kazali mi telefon konfigurować na nadajniki Orange lub T-Mobile, czemu nie wiem. może dla tego, że coś z Plusem jest nie halo? Sprawdź na innych sieciach, bo może mieć to znaczenie. Ja w Play na nadajnikach Play mogę powiedzieć, że nie wiem o czym i jakich problemach mówisz. Wszystko jest ok i to nie tylko w "koło komina" a wszędzie gdzie bywam w PL. A co do netu, tak jak napisał Kuczi, sprawdź to na innym kompie czy zaktualizuj oprogramowanie. Ten problem skoro restart pomaga sugeruje, że problem tkwi w routerze i restart RAMu mu pomaga. Ale to tylko sugestie. A jeżeli zmienisz nadajniki na inne niż Play to już w zasadzie na 100% nie będzie to problem ich sieci. Sprawdź tez ustawienia firewall w samym routerze (też tam czasem są tam instalowane). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #94 Napisano 16 Maja 2014 Nikt nie chce mnie uratować na 3 dni;)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach