Duke39 Zgłoś #1481 Napisano 1 Lipca 2017 A ja mam takie pytanko, a mianowicie jak zrobić i czy w ogóle jest to możliwe żeby światła do jazdy dziennej współpracowały z czujnikiem zmierzchu. Czyli gdy zrobi się ciemno automatycznie przełączy się z świateł dziennych na mijania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #1482 Napisano 2 Lipca 2017 Oczywiście, że się da. Kwestia sparowania czujnika z centralką/sterownikiem DRL. Mam tak w Qashqaiu (dokładane DRL). Dźwignia w pozycji OFF działa DRL, Auto DRL/xenon (zależnie od pory dnia), mijania xenon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duke39 Zgłoś #1483 Napisano 2 Lipca 2017 Oczywiście, że się da. Kwestia sparowania czujnika z centralką/sterownikiem DRL. Mam tak w Qashqaiu (dokładane DRL). Dźwignia w pozycji OFF działa DRL, Auto DRL/xenon (zależnie od pory dnia), mijania xenon Sam to podlaczales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duke39 Zgłoś #1484 Napisano 2 Lipca 2017 Sam to podlaczales? Jeśli tak to jak to zrobić w Passacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1485 Napisano 2 Lipca 2017 Sam to podlaczales? Jeśli tak to jak to zrobić w Passacie? jaką człowiek tu masz filozofie z podpięciem tego??? przeciez czujnik zmierzchu steruje ci swiatłami mijania - jest jasno nie zapala swiateł jest ciemno zapala, dokładając swiatełka dzienne podłaczasz je przeciez minus na aku, plus po zaplonie i już sie światełka zawsze swiecą. trzeci kabelek zazwyczaj kol zóltego -sterujacy (to juz jak chcesz) albo pod postojówke lub plus mijania i juz wszystko masz jak chciałes. w zalezności co czujnik zmiezchu wykryje czyli jak jasno to nie zapala mijania wiec swiecą sie drl a gdy ciemno swiecą tylko mijania ja w obu autach mam takie moduły plus lampki i działa tak jak piszesz /chcesz - mankamęt- nie da sie tego wyłaczyć, chcąc postac sobie gdzies w ustronnym miejscu przy właczonym silniku zawsze jakkolwiek by nie kombinował pokretlem od swiateł zawsze dzienne beda sie świeciły, trzeba by ciagnac dwa kabelki do kabiny i przełacznik odcinający np mase i wtedy by można sie przytulac juz przy zgaszonym świetle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1486 Napisano 2 Lipca 2017 Oryginalnie jest tak, ze jak zaciagasz reczny to wtedy dzienne gasna. Oczywiscie mowa o halogenach ustawionych jako drl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1487 Napisano 2 Lipca 2017 Oryginalnie jest tak, ze jak zaciagasz reczny to wtedy dzienne gasna. Oczywiscie mowa o halogenach ustawionych jako drl. można zrobić i tak tylko że halogen to halogen i nie ma nic wspólnego z drl , wiec wszystko w interpretacji policjanta kontrolujacego, diagnosty i czego nie zycze nikomu, likwidatora po wypadku/kolizji bo przez głupie ustawienie a brak homologacji na halogenach jak sie ktoś zna i dopatrzy można stracić dowód, odszkodowanie, ale to tak w nawiasie mówiąc sam jezdziłem przez rok na halogenach i okolicznym pieskom nie koniecznie to sie podobało wiec wkońcu zalożyłem nawet ładnie pasujace i świecace,ukośne nssc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1488 Napisano 2 Lipca 2017 Na moto-talk.de jest poradnik dot montażu DRL z Fabii RS. Podłącza się to niby pod wyjście dla świateł obrysowych (dot. bordnetz 30-byte). Nie sprawdzałem, czy kodowanie będzie przyjmowane ale gdy może kiedyś będzie okazja (i będę miał w miarę swobodny dostęp do wtyczek) sprawdzę jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #1489 Napisano 2 Lipca 2017 można zrobić i tak tylko że halogen to halogen i nie ma nic wspólnego z drl , wiec wszystko w interpretacji policjanta kontrolujacego, diagnosty i czego nie zycze nikomu, likwidatora po wypadku/kolizji bo przez głupie ustawienie a brak homologacji na halogenach jak sie ktoś zna i dopatrzy można stracić dowód, odszkodowanie, ale to tak w nawiasie mówiącsam jezdziłem przez rok na halogenach i okolicznym pieskom nie koniecznie to sie podobało wiec wkońcu zalożyłem nawet ładnie pasujace i świecace,ukośne nssc Tak, masz racje. Ja z rok temu kupilem zarowki ledowe i wyglada jakby to fabrycznie bylo. Zwlaszcza, ze rozne wozy maja homologowane drle w podobnym miejscu gdzie Passat halogeny. Tematem wyjsciowym jednak bylo wylaczanie ich wiec w takim przypadku tylko przez "zaciagniecie" recznego. Ps. Diagnosta i policja nie zauwazyli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1490 Napisano 2 Lipca 2017 można zrobić i tak tylko że halogen to halogen i nie ma nic wspólnego z drlhalogeny nie są obowiązkowym elementem wyposażenia, więc można spokojnie w ich miejsce zamontować DRL-e (choćby właśnie z fabii RS). Ich plus jest taki, że mają homologację rl na lustrze, więc wystarczy zeszlifować homologację B ze szkieł i policja może ci definitywnie naskoczyć. W praktyce jest tak, że jak świecą na ledowo to nikt się i tak nie przyczepi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1491 Napisano 2 Lipca 2017 tutaj na forum tez jest opis. wszystko robisz jak na hakogenach tylko wywala je fizycznie i zakładasz ori drl od fabi. kształt podobny do pasatowskich ale jednak trzeba trochę porzeźbić.a wszystko po to ze tamte są i maja na szkle wybitą homologacje drl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1492 Napisano 2 Lipca 2017 tutaj na forum tez jest opis. wszystko robisz jak na hakogenach tylko wywala je fizycznie i zakładasz ori drl od fabi. kształt podobny do pasatowskich ale jednak trzeba trochę porzeźbić.a wszystko po to ze tamte są i maja na szkle wybitą homologacje drlChłopie widać, że na oczy tego nie widziałeś :lol3. Lampy są identyczne. Nie trzeba nic rzeźbić tylko wymienia się szkła. drl-e z fabii nie mają homologacji na szkle tylko na lustrze. Szkło jest gładkie jak **** niemowlęcia. Trochę zabawy jest za to przy podłączeniu bo trzeba zmienić wtyczki i rozwiązać błąd spalonej żarówki albo dodając oporniki, albo grzebiąc w bordnetzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1493 Napisano 2 Lipca 2017 Marku dokładnie jak piszesz. tylko trzeba wziąć tez pod uwagę to ze te rs nie są tanie do tego dochodzi rzeźba wtyczki jakiś opornik wiec tańszym kosztem można założyć tez oczywiście rzeźbiąc fajne skośne obok halogenow światełka. trochę czasu i staranności i wygląda też przyzwoicie. minus taki ze świecą zawsze po zapłonie chyba ze zrobimy jakiś wyłącznik dodatkowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1494 Napisano 2 Lipca 2017 Tylko wtedy niestety jest to jeszcze większa wiocha niż moje zegary z syrenki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duke39 Zgłoś #1495 Napisano 2 Lipca 2017 jaką człowiek tu masz filozofie z podpięciem tego???przeciez czujnik zmierzchu steruje ci swiatłami mijania - jest jasno nie zapala swiateł jest ciemno zapala, dokładając swiatełka dzienne podłaczasz je przeciez minus na aku, plus po zaplonie i już sie światełka zawsze swiecą. trzeci kabelek zazwyczaj kol zóltego -sterujacy (to juz jak chcesz) albo pod postojówke lub plus mijania i juz wszystko masz jak chciałes. w zalezności co czujnik zmiezchu wykryje czyli jak jasno to nie zapala mijania wiec swiecą sie drl a gdy ciemno swiecą tylko mijania ja w obu autach mam takie moduły plus lampki i działa tak jak piszesz /chcesz - mankamęt- nie da sie tego wyłaczyć, chcąc postac sobie gdzies w ustronnym miejscu przy właczonym silniku zawsze jakkolwiek by nie kombinował pokretlem od swiateł zawsze dzienne beda sie świeciły, trzeba by ciagnac dwa kabelki do kabiny i przełacznik odcinający np mase i wtedy by można sie przytulac juz przy zgaszonym świetle [ATTACH=CONFIG]153923[/ATTACH] W sumie masz rację, dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1496 Napisano 2 Lipca 2017 Mi by pasowało wsadzenie LEDów w biała (ciasną) część kierunkowskazów... Tak jest, rzeźba, ale wyglądałoby na fabryczne rozwiązanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1497 Napisano 2 Lipca 2017 Mnie bardziej zastanawia opisane w niemieckim poradniku podłączenie pod wyjście świateł obrysowych. Gdyby tak faktycznie było, można by podłączyć homologowane paski LED, sterowane przez sterownik auta i jednocześnie oryginalne halogeny. Same plusy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1498 Napisano 2 Lipca 2017 na alliexpres wpisujac drl passat b6 jest wiele rozwiązań, zwłaszcza gotowych kratek które równiez wyglądają jak fabryczne, kwestia mocy swiecenia samych lampek bo to chyba najważniejsze może miec troche do życzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1499 Napisano 3 Lipca 2017 Znalazłem u chinoli niemal całkowite rozwiązanie: drl w kierunkowskazach: Jednak mają 2 poważne mankamenty: 1. Cena 2. Po włączeniu kierunku, białe ledy gasną a palą się żółte. Zamiennie. Czarno widzę przegląd:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #1500 Napisano 4 Lipca 2017 też patrzyłem na to, o ile: 1 - do przełknięcia 2 - N/A (jeśli chodzi Ci że kierunek miga pomarańcz - białe - pomarańcz - białe, to tak nie jest. Drl gaśnie i miga sam kierunek) https://www.drive2.ru/l/9442735/ 3 - homologacja, jest nie do ominięcia - niestety jej nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach