Don Sulco Zgłoś #1001 Napisano 25 Stycznia 2013 I jeszcze jedno, czy może ktoś zapodać foty TFL Philipsa 4 i 5 diodowych w Passacie? Chcę takie założyć ale chciałbym zobaczyć jak to wygląda i gdzie można je upchnąć. Daj sobie spokój z Philipsem, miałem 4 diodowe świeciły mocno ale na boki. Chyba, że zamontujesz na wprost ale wtedy będą kiepsko wkomponowane w kratki:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
husky200 Zgłoś #1002 Napisano 26 Stycznia 2013 hej, kupiłem b6 z obrzydliwymi, prostymi, niedziałającymi listwami led. Muszę wymienić na coś rozsądnego. Wiem, że teraz jest trend na okrągłe drl ale czy macie coś sprawdzonego z "tradycyjnych" ledów, które wpisują się ładnie w krzywiznę auta. Znalazłem ciekawy produkt osram 101 http://http://www.youtube.com/watch?v=nKzDfTBQTCA&playnext=1&list=PLE34CDFB3643AA6D7&feature=results_main z tym, że one są proste i będą źle wyglądać. Macie jakieś fajne propozycje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #1003 Napisano 26 Stycznia 2013 Odpowiedź na wszystkie zadane pytania wielokrotnie padła w tym wątku. Jeśli nie masz halogenów przeciwmgielnych, to masz dedykowane światła idealnie pasujące do Passata. Jeśłi masz halogeny, koledzy proponowali kilka rozwiązań w zależności od kasy, jaką chcesz na to przeznaczyć. Ja np. za swoje zapłaciłem 300 zł plus moja robocizna, ale nie muszę się wstydzić, Inni znaleźli tańsze rozwiązana i tez wyglądają dobre. Wystarczy przeczytać wątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #1004 Napisano 26 Stycznia 2013 Wystarczy przeczytać wątek. Watek zalozony prawie 2 lata temu, liczacy sobie ponad 1000 postow (ponad 50 stron). Poza zmienaiajcymi sie trnadami, i nowymi co roz LEDami, pozwole sobie Cie zapytac: REALLY? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
husky200 Zgłoś #1005 Napisano 26 Stycznia 2013 przecz Wystarczy przeczytać wątek. tak przeczytałem ok. 30 stron ale co z tego jak większość linków do alledrogo itp. nie działa;/ z resztą ostatnie strony poświęcone są w większości drl w halogenach. Halogeny mam fabryczne dlatego nie chcę ich ruszać więc szukam prostszego rozwiązania (niekoniecznie takiego trendy;) ) dlatego też szukam ledów dopasowanych do krzywizny auta a najlepiej coś nowego w stylu tych osram (zamiast punktowych diod tzw. listwa - wydaje mi się, że odrobinę ładniejsza). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #1006 Napisano 29 Stycznia 2013 husky200. zobacz na wyszukiwarce allegro DRL -506 HP firmy NSSC z tym że weż z dopiskiem HP . Są to przyzwoite lampy skośne pasują w kratkę z halogenem i nieźle działają. Jeszcze lepsze są 523 HP bo mają fajnie ustawione odbłyśniki ale są za długie jeżeli jest halogen. Obie wersje mają proste podłączenie tj masa , + po zapłonie i + z pozycji i wszystko działa jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dr64 Zgłoś #1007 Napisano 2 Lutego 2013 Witam Zamontowałem w moim Passacie światła do jazdy dziennej marki OSRAM LED DRL 301 i mam problem. Otóż po włożeniu karty do stacyjki ale przd włączeniem silnika światełka migają 4-5 razy. To jeszcze można by przeżyć. Ale podczas ruszania i manewrowania pojazdem, gdy załącza się wspomaganie i wzrasta obciążenie alternatora, światła mrugają kilkakrotnie i wręcz wyłączają się na krótką chwilę. Czy macie jakieś sugestie jak to wyeliminować? Może oryginalny włącznik sterowany napięciem z instalacji zastąpić jakimś prostym, załączanym z "+" za stacyjką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #1008 Napisano 2 Kwietnia 2013 Witam wszystkich, zakupiłem DRL : https://jafra.com.pl/product_info.php/cPath/293_287/products_id/1060 W module są następujące przewody: - czerowny ( + po stacyjce) - biały (postojowe) - niebieski (mijania) - czarny (masa) Chcę się wpiąć do wiązki idącej do lewego biksenona (foto). Czy ktoś podpowie w które przewody, ew prosiłbym o rozpiskę wtyczki z tej wiązki - nigdzie nie natrafiłem na schemat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #1009 Napisano 2 Kwietnia 2013 Cześć! Musisz się wpiąć do szaro-czarnego przewodu (postojowe) w wiązce, która idzie do świateł. Czyli podłączenie powinno być następujące: a) czerwony akumulator (+), b) czarny masa, c) niebieski lub biały ->szaro-czarny (postojowe) we wiązce. W tym punkcie niebieski lub biały w zależności od trybu w jakim mają pracować dzienne. To chyba wszystko. Pozdrawiam, A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #1010 Napisano 2 Kwietnia 2013 Dzięki - rzeczywiście, wystarczy wpiąć się tylko do szaro-czarnego :dobrze Wepnę się postojowym, wtedy po włączeniu świateł DRL'e przygasną tylko. Po zapięciu tego od świateł mijania - DRL'e zgasną.... Może jeszcze jakieś sugestie, gdzie najbliżej można złapać + po stacyjce ? Przy okazji - pomimo ceny, polecam zakup tych lampek. Świecą super, nie tak jak pseudo lampki za kilkadziesiąt zeta... Pozdrawiam i dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
la.bouche Zgłoś #1011 Napisano 2 Kwietnia 2013 A koniecznie musisz mieć plus po stacyjce? Automaty, w które zazwyczaj wyposażane są światła do jazdy dziennej, puszczają prąd do dziennych, kiedy napięcie w obwodzie elektrycznym samochodu przekroczy 14 V. Więc jeżeli podłączysz bezpośrednio do (+) z akumulatora, to przy wyłączonym zapłonie dzienne nie będą świeciły (12V). Włączą się dopiero jak włączysz silnik i napięcie wzrośnie > 14V. Pozdrawiam, A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #1012 Napisano 2 Kwietnia 2013 Sęk w tym, że świecą ... Fotki robiłem, zasilając lampki z zasilacza 12 V. Myślę że to nie problem - pomierzę na bezpiecznikach, gdzie co i jak Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #1013 Napisano 2 Kwietnia 2013 mierzyłem w skrzynce bezpieczników tych po stronie kierowcy obok silnika. i rzeczywiście na którymś pojawia się +12 po zapłonie ale u mnie coś dziwnego buczy/załącza się po wlaczneiu zapłonu i po wyłączeniu po 10 sek dopiero kończy buczeć i dopiero wtedy to 12V znika.. więc trochę bezsensu. czekam aż się zrobi cieplej i przebije się do kabiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #1014 Napisano 2 Kwietnia 2013 W moim temacie post 119 macie plus po kluczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #1015 Napisano 2 Kwietnia 2013 W moim temacie post 119 macie plus po kluczu. Trzeba było podlinkować, co by inni za długo nie szukali - KLIK Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #1016 Napisano 3 Kwietnia 2013 dla mnie takie dokładane LEDy wiochą zalatują i nie wsadziłbym tego do swojego samochodu ... no ale jak ktoś lubi takie klimaty to dlaczego nie, tylko przed sprzedażą proponuje to pościągać bo ludzie boja się dodatkowych kabelków pod maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #1017 Napisano 3 Kwietnia 2013 dla mnie takie dokładane LEDy wiochą zalatują i nie wsadziłbym tego do swojego samochodu ...(...) Fakt !, do furmanki bardziej lampa naftowa pasi... P.S. Dzięki za dużo wnoszącą, merytoryczną opinię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salexy Zgłoś #1018 Napisano 7 Kwietnia 2013 By nie tworzyć nowego tematu podpytam tutaj: Pacjent: VW CC 2012 nowy model - światła bixenon skrętny z diodami LED do jazdy dziennej wbudowane w reflektor. Pytanie: Czy jest opcja wyłączenia tych LED ?? Czy jest opcja aktywacji innej żarówki do jazdy dziennej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #1019 Napisano 7 Kwietnia 2013 A tak jak w B7 - z MFA się nie da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Perseusz Zgłoś #1020 Napisano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) No właśnie jak moje światełka podłączyłem i bez odpalania silnika włączyłem postojowe to dzienne gasły całkowicie tak jak trzeba .A dziś doznałem zdziwienia bo wcześniej tego nie sprawdzałem i jak odpaliłem silnik i włączyłem postojówki to światła przygasają o 50% czyli dodatkowe postojówki z nich się robią ? I teraz pytanie czy tak może być czy czasem policja się do tego nie doczepi ???Bo jak wiadomo dzienne po włączeniu postojówek czy drogowych powinny zgasnąć ? W moich światłach dziennych 725 HP też tak mam,że po odpaleniu silnika LEDY dzienne tylko przygasają.Nie wiem czy nie za małe napięcie idzie na postojówki.Jak sterujący podłączę bezpośrednio do(+)akumulatora to gasną.Zwiększyć napięcie na postojówkach to chyba się nie da.Jedyna opcja to chyba dodatkowy przekaźnik lub patent z dodatkową diodą wlutowaną w przewód sygnałowy.Swiatełka bardzo fajnie swiecą i są wyprofilowane do krzywizny kratki.Długość 185cm i idealnie pasują z długością do przeciwmgielnych.Cena 110zł. http://allegro.pl/listing/listing.php?string=725+HP&search_scope=category-4138 Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez Perseusz korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach