zyggy Zgłoś #21 Napisano 16 Lutego 2013 Ma być zamontowany tak aby dało się wyssać powietrze z kondensatora podciśnienia (gruchy). No tak myślę, a właśnie wróciłem i nie mam jak sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #22 Napisano 16 Lutego 2013 dobrze myślisz , jak sama nazwa wskazuje zaworek od podciśnienia , pompa vacum ciągnie do siebie z gruchy powietrze i tworzy podciśnienie , jak zamontujesz odwrotnie to działać to nie będzie , co oznacza że w stronę gruchy dmuchnąć nie możesz a tylko "wciągnąć" powietrze od niej możesz tak ma być zamontowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2013 (edytowane) Powitać Mam taki problem, otóż dziś przy wymianie przewodu podciśnieniowego pompa < zawór zwrotny urwałem rureczkę zaślepioną zielonym grzybkiem to ustrojstwo poszło w trawnik i po ptokach :rozpacz http://zapodaj.net/dee7fcc961680.jpg.html lecz działa: zmienna geometria, erg, wspomaganie hamulców mam. Można z tym się bujać czy jak najszybciej podlega to wymianie. Proszę o pomoc Edytowane 6 Czerwca 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2013 to jest serwisowy króciec do sprawdzania podciśnienia, jeżeli nic z niego nie syczy (nie przyssie palca po przyłożeniu) to być może ma zaworek i nic mu nie będzie - w przeciwnym razie w czasie jazdy nie będzie czym sterować N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #25 Napisano 7 Czerwca 2013 A jedna zasysa palca :blady coś wymyślę i to zatkam :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbuss Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2013 Ostatnio mój pasek złapał muła, nie działała turbina. Mechanik stwierdził, że poszedł ten zawór. Potrzebowałem pilnie auta więc włożył mi zawór z demobilu. Po zamontowaniu była poprawa, ale po przejechaniu paru kilometrów znowu brak mocy. Czy to możliwe, że z powodu innej usterki w samochodzie uszkodził się ten zawór? Czy to tylko zbieg okoliczności, że padł uzywany zawór? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2013 To jest zawór jednokierunkowy i nawet gdy będzie padnięty ale szczelny to wszystko powinno działać prawidłowo bo pompa vaccum działa. To moja opinia. Ten zaworek jest pomocny dla utrzymania podciśnienia w "kondensatorze" podciśnienia czyli plastikowej kuli. Gdy układ szczelny i podciśnienie z pompy OK, to powinno działać nawet bez niego. To moja opinia z obserwacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2013 brak mocy tzn. tryb awaryjny, możesz i na próbę albo i na dłużej kupić zaworek za 2-4 zł w sklepie zoologicznym do brzęczka taki się zakłada by powietrza nie puszczał 2 stronę domu nie zalało przypadkiem ( przeźroczyste z sprężynką) - spełni tą samą funkcje. A jak nie pomoże to trzeba logi zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2013 Ostatnio mój pasek złapał muła, nie działała turbina. Mechanik stwierdził, że poszedł ten zawór. Potrzebowałem pilnie auta więc włożył mi zawór z demobilu. Po zamontowaniu była poprawa, ale po przejechaniu paru kilometrów znowu brak mocy. Czy to możliwe, że z powodu innej usterki w samochodzie uszkodził się ten zawór? Czy to tylko zbieg okoliczności, że padł uzywany zawór? lepiej zrób logi i sprawdź błędy - bez tego zaworu sprawny układ nie będzie kulał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #30 Napisano 10 Sierpnia 2013 witam... mam audi a4 b5 1.9 tdi AJM problem jest taki że podczas przyśpieszania szarpie autem i to przy danych obrotach pomiędzy 1500 i 3000... na forum audi polecono mi żeby sprawdził wszystkie wężyki... problem jest taki że sprawdziłem wężyki od EGR, zaworu zwrotnego, N75 na górze i na dole i od dolotu i problem jest taki że nie wiem jak to teraz podłączyć... jest możliwość żeby ktoś mi podesłał info co jest który wężyk do czego itp?... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #31 Napisano 11 Sierpnia 2013 to jest serwisowy króciec do sprawdzania podciśnienia to nie żaden króciec serwisowy tylko standardowy króciec do samochodów wyposażonych/lub nie w klapę powietrza obiegu zamkniętego/otwartego klimy sterowany podciśnieniowo. Marcin - sprawdź sobie mój ostatni post w temacie "Schematy podciśnień" - ten ostatni jest m.innymi dla Twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #32 Napisano 23 Czerwca 2014 Witam. Jak długo ten zaworek powinien trzymać podciśnienie po wyłączeniu silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #33 Napisano 23 Czerwca 2014 cały czas, jak układ jest szczelny, bo podciśnienie nie ma gdzie uchodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1982tomek Zgłoś #34 Napisano 31 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Moj mechanik stwierdził że auto ma muła i tak było i zaślepił zaworek czyli weżyk scignoł i auto ozyło. Podobno jak dmuchał to puszczał. Bawiś sie w zakładanie nowego? Prosze o informacje czy tak moge jedziś? Edytowane 31 Grudnia 2015 przez 1982tomek informacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1982tomek Zgłoś #35 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam.Moj mechanik stwierdził że auto ma muła i tak było i zaślepił zaworek czyli weżyk scignoł i auto ozyło. Podobno jak dmuchał to puszczał. Bawiś sie w zakładanie nowego? Prosze o informacje czy tak moge jedziś? Wiec coś w tym temacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #36 Napisano 2 Stycznia 2016 Załóż nowy - kosztuje niewiele a po coś fabryka go założyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek92 Zgłoś #37 Napisano 26 Maja 2016 Witam Jestem tu nowy. i Prosze o pomoc. nie dawno na seri założyłem zegar doładowania ciśnienia, i dmuchało 0,9bara cały czas, nastepnie zrobiłem przelot całkowity egr off i turbo pompowało 1,3/1,4 bara pod obciarzeniem, i utrzymywało to cisnienie przy stałej jeździe przy 3tys obr. ale pewnego dni zaczeło gubić cisnienie spadało do 0,5. wymieniłem pierwsze n75 i gruche i wezyk, samochód tak jedzie spoko ale przy 2,5tys obr cisnienie z 1,2 bar spada do 0,9 przy stałej jeździe i czuć ze tak jak by straciło to ciśnienie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam Jestem tu nowy. i Prosze o pomoc. Sprawa dotyczy Golfa 4 1.9 90. nie dawno na seri założyłem zegar doładowania ciśnienia, i dmuchało 0,9bara cały czas, nastepnie zrobiłem przelot całkowity egr off i turbo pompowało 1,3/1,4 bara pod obciarzeniem, i utrzymywało to cisnienie przy stałej jeździe przy 3tys obr. ale pewnego dni zaczeło gubić cisnienie spadało do 0,5. wymieniłem pierwsze n75 i gruche i wezyk, samochód tak jedzie spoko ale przy 2,5tys obr cisnienie z 1,2 bar spada do 0,9 przy stałej jeździe i czuć ze tak jak by straciło to ciśnienie. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach