Skocz do zawartości

1982tomek

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1982tomek

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Libusza

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przekażnik pstyknie i wycieraczka nie zatrzymuje sie tylko jesze pracuje za ułamek sekundy staje
  2. A jak to i gdzie to szukać Jaki symbol?
  3. Witam. Posiadam taki problem z wycieraczkami przednie szyby. Po pierwsze wycieraczki nie wracają do punktu 0 tylko zatrzymują się jakieś 10 cm wyżej na wszystkich zakresach pracy jest tak samo Teraz ma jeszcze drugi problem bo jak popracują na blindowaniu ( manetka podciągam do siebie lub leko w górę) to już się nie zatrzymują czyli wracają postój jakieś 0,5 sekundy i nawalają dalej Problem jest powarzy bo podczas długiej jazdy jaki miałem 650 km naprawdę mnie to wnerwiło . Jest tu wiele mądrych głów może coś poradzą
  4. Witam. Właśnie o ten zaworek mi chodziło. Dzieki za info pozdrawiam
  5. Witam. Zakładam nowy temat ponieważ nic nie zalazłem na ten temat> Zawór zwrotny chłodnicy taki mały z gruszka do którego idzie przewód z podciśnieniem. Mechanik stwierdził ze właśnie tam uchodzi podciśnienie i zaślepił mi ten wężyk . Jest on stosowany w Passacie B5 Fl 1,9 tdi 74Kw i z silnikiem AVB. Zamontowany zaraz za zbiorniczkiem na przym chłodzący . Proszę o wyjaśnienie działania jego jak podciągnę na podciśnienie to ten zaworek pusza w czego brakuje mi podciśnienia na turbinie i auto łapią 17964. Proszę o informacje
  6. Witam. Moj mechanik stwierdził że auto ma muła i tak było i zaślepił zaworek czyli weżyk scignoł i auto ozyło. Podobno jak dmuchał to puszczał. Bawiś sie w zakładanie nowego? Prosze o informacje czy tak moge jedziś?
  7. Witam. Podpinam sie pod temat Bo ostatni mi przeniesli tylko nie wiem gdzie:) Opis: WITam. Prosze o Pomoć Przewaliłem wszystko na tych forum i nic> Chodzi o błą 17964 czyciłem turbine i dalej mam ten sam błąd wczesniej zbierał sie po 1800 obr/min a teraz po 2200 Po podpieciu pod komap na luzie ładuje tyle co ma jak ma ładować 1000 daje 1000 a jak 1600 daje 1610. Casem łapie błęda a czasem 140 km /h i nic poprostu idzie chodzi o passat b5 Fl z 2002 1001kW Zawór ERG wyczyszczony . Turbina na połysk w ultradzwiekach Auto zaczyna ciągnoć po 2300. Bleda łapie tylko pod obciążeniem jakaś wieksza górka zazwyczaj na 4 biegu na 2100-2200 obrotach przy pretkości 80-90km Czy ktoś mi w tym temacie cokolwiek pomorze? Prosze o POMOC
  8. Witam. 2002rok 196tyś orginal , Nic nie ruszane orginalny lakier i blachy wszystkie zatrzaski nic nie pourywane. Naprawde perełka. Mechanik sie nawed dziwil gdzie takiego znalazlem
  9. Witam. po Polsku lewa strana chodzi ladnie natomiast prawa niema nic kable i hak jest ze skody supra. orginalne wtyczki nic nie kompinowalem poprosty brak jest napiecia w gniezdzie i na przewodach do prawej strony
  10. Witam Wlasnie jestem po czyszczeni turbiny. chodzi naprawde lepiej choc ma tylko 101koni , jechale wlasnie 130km passataem tylko ze kombi . odczucia prawie takie same naprawde nie widac roznicy. moze troche lepiej przyspiesza ale naprawde niewiele
  11. Kable z prawej strony ida do tego przekaznika modulu a innymi kablami ida do gniazga i co mam zrobic http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=36027&stc=1&d=1283797187 jak ktos ma taki sterownik to prosze o kontakt
  12. witam instalacja na orginalnych wtyczkach nic nie obcinane wpiolem i jedna strona chodzi a druga nie:(
  13. bEZPIECZNIKI SA OKEJ BO SWIATLA W AUCIE WSZYSTKIE SWIECA TYLKO NIEMAM NAPIECIA NA WYJCSIU CHOS ROZMONTOWALEM CALE GNIAZDO I NIE DOCHODZI TAM NAPIECIE Z PRAWEJ STRONY?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności