Skocz do zawartości
norbert2205

Akcja serwisowa 23H9 - Wymia pompowtryskiwaczy piezoelektrycznych Siemens (zamknięta z końcem 2015)

Rekomendowane odpowiedzi

zulu... czy Ty oby masz dobry model Paska w swoim opisie podany? Bo jak tak, to chyba nas wkręcasz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pozostałość po poprzednim. Juz zmienione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A coś Ci się dzieje, czy to tylko taka prewencyjno-serwisowa wizyta? A jeśli prewencja, to z czyjej inicjatywy? ASO Cię zaprosiło, czy sam im sie wpraszasz?

Dzwoniłem do nich kilka dni po wymianie wszystkich pompek bo odczułem w trakcie jazdy spadek mocy ( takie przyduszenie silnika ). Od tej pory silniczek głośniej chodzi. Pani mnie zaprosiła na wizytę w celu sprawdzenia co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pani mnie zaprosiła na wizytę w celu sprawdzenia co jest nie tak.
To daj znać po wizycie czy wszystko OK, oraz czy sprawdzenie zrobiono Ci za free, czy jednak płaciłeś za podcięcie pod kompa itp ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4,7l/100km to nie możliwe. Mnie również wymieniali 4 pompki ale takiego spalania nie osiągnąłem. 5,5l/100km to miałem najmniej i to z bardzo delikatną nogą. Jutro mam umówioną wizytę w serwisie - sprawdzanie pompek po wymianie. Zobaczymy co powiedzą.

 

No już nakreślili Ci, że masz inny silnik i inne spalanie.. BKP ma potencjał - przed wymiana pompek udało mi się zrobić 4,9 na 18stkach z opona 235/35, ale to jazda 90-100 na spokojnie. Dziś normalna jazda, wyprzedzanie, momentami do 140 i takie spalanie na lajcie, ale już na zimówkach 205/55/16..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. szukalem ale nie znalazlem, czy ktos z forumowiczow wie jakie numery [partie] pompowtryskiwaczy simensa sa wadliwe i objete akcja darmowej wymiany w aso????? vw passat 2.0 tdi 2005 do gory. z gory dziekuje za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem w tym wątku- wszystkie z końcówkami D,DX,M,MX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już pisałem w tym wątku- wszystkie z końcówkami D,DX,M,MX

 

czy moge byc pewny na 100% ze jezeli mam z koncowka "s" to zostaly one wymienione [autko z 2007 i podlegajace akcji wymiany pompek]. pytam bo dowiedzialem sie ze w moim autku zostala przewprowadzona wymiana lecz nikt mnie o niej nie poinformowal. bylem w aso na przegladzie technicznym i zekomo wtedy to zrobili, bylo to 6 mies temu. gdy pojechalem to wyjasnic , wydrukowano mi kopie faktury , a na niej wymiana na .........sx no to zaraz po powrocie nie wytrzymalem i zagladam jakie sa faktycznie i sa "s" a na fakturze sx. i co teraz ? zadzwonilem do sklepu vw i poprosilem o sprawdzenie jakie oznaczenia sa na wtryskach znajdujacych sie w pudelku z oznaczeniem sx ? fizycznie w kazdym z takich pudelek sa tylko s.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy moge byc pewny na 100% ze jezeli mam z koncowka "s" to zostaly one wymienione [autko z 2007 i podlegajace akcji wymiany pompek]. pytam bo dowiedzialem sie ze w moim autku zostala przewprowadzona wymiana lecz nikt mnie o niej nie poinformowal. bylem w aso na przegladzie technicznym i zekomo wtedy to zrobili, bylo to 6 mies temu. gdy pojechalem to wyjasnic , wydrukowano mi kopie faktury , a na niej wymiana na .........sx no to zaraz po powrocie nie wytrzymalem i zagladam jakie sa faktycznie i sa "s" a na fakturze sx. i co teraz ? zadzwonilem do sklepu vw i poprosilem o sprawdzenie jakie oznaczenia sa na wtryskach znajdujacych sie w pudelku z oznaczeniem sx ? fizycznie w kazdym z takich pudelek sa tylko s.

 

Oznaczenie SX jest tylko na pudełku na wtrysku jest tylko S, to samo ze wszystkimi innymi D, M. X ocznacza tylko regenerację fabryczną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem auto z aso Łopiński szczecin, z akcji wymienili mi 1 pompo wtrysk na 3 cylindrze, zadając pytanie czy teraz uzyskuje jakaś gwarancje... odpowiedz ze nie! , jakby Pan zapłacił za wykonanie usługi to było by gwarancja 2 lata, mowie ale panie, chłopaki piszą na forum passat b6 ze o ta gwarancje trzeba się prosić i dzwonić po centralach w aso, telefonu nie mogliśmy wykonać ponieważ auto odbierałem o godz. 20:15. Grzecznie Pan dodał od siebie spokojnie teraz auto będzie długo długo śmigać na tych pompkach .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oznaczenie SX jest tylko na pudełku na wtrysku jest tylko S, to samo ze wszystkimi innymi D, M. X ocznacza tylko regenerację fabryczną.

 

ok. dzieki. moze ktos sie orientuje jakie byly montowane orginalnie pompki do passatow 140 km. marzec 2007.????

i czy istnieje jakas mozliwosc sprawdzenia szczegolowych danych pompki po numerach na niej nabitych? chodzi mi o date ich produkcji. dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeśli niedawno kupiłem samochód i jeszcze nie przerejestrowałem go na siebie to serwis będzie chciał w ogóle ze mną rozmawiać o wymianie pompek? Samochód pochodzi z włoch.

Rano jak go odpalam to wydaje mi się że przez kilka sekund pracuje tylko na 3 gary bo strasznie nierówno i trzęsie całym samochodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie chcial, najpierw przejerestuj na siebie potem w ASO na Polske.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co Ci się tak spieszy ? przerejestruj wpierw na siebie a potem jedź na wymiane...btw. też mam paska z włoch i nie musiałem przepisywać go na polske, łapie sie na akcje od kopa ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem z serwisu (Chyliński) pokazałem dowód zakupu i bez problemu udzielili mi informacji i jestem umówiony na wtorek. Okazało się że w 2010 były już wymieniane ( i był to już drugi raz) i sprawdzą czy mam już nowe (jakieś SX, DX nie zapamiętałem symbolu) czy jeszcze stare. Jak mam nowe to nie wymienią bezpłatnie.

Pytałem o tą nierówną pracę po odpaleniu i gościu mi powiedział, że to raczej dwumasa. Sprzedający mi powiedział że wymieniał dwumasę. Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o tą nierówną pracę po odpaleniu i gościu mi powiedział, że to raczej dwumasa. Sprzedający mi powiedział że wymieniał dwumasę. Może ktoś ma doświadczenie w tej sprawie?

 

JA miałem po odpalaniu na zimnym tylko taki objaw, że telepało budą kilka sekund. Po wymianie 3 pompek bo jedna była wlasnie wymieniana ponoc niedawno i jest nowego typu te objawy ZNIKŁY :)

Mam nadzieję, ze bedzie tak i u Ciebie :)

Do wtorku się dwumasą nie zamartwiaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to żeś kupił heh...nie sprawdziłeś auta przed zakupem? dwumase idzie szybko sprawdzić ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to żeś kupił heh...nie sprawdziłeś auta przed zakupem? dwumase idzie szybko sprawdzić ;P
a jak ?? to sprawdzę u siebie przy okazji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to żeś kupił heh...nie sprawdziłeś auta przed zakupem? dwumase idzie szybko sprawdzić ;P

 

Piszesz tak jakby padnieta dwumasa to był koniec świata a to raptem 2tys zł co przy cenie auta około 40 tys zł to już nie jest jakiś kosmiczny wydatek! więc nawet jak będziesz miał dwumase do wymiany to spokojnie to nie pada tak nagle spokojnie możesz jeździć i weryfikować czy to dwumas . A jak sie okaże że dwumas to po wymianie spokojnie pojeździsz na nowym 150tkm. Więc wymień sobie pompki i ciesz sie z zakupu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To daj znać po wizycie czy wszystko OK, oraz czy sprawdzenie zrobiono Ci za free, czy jednak płaciłeś za podcięcie pod kompa itp ;)

 

Troszkę spóźniony odpis ale zawsze :) Wszystkie objawy i wątpliwości przedstawiłem serwisantowi. Gość miło i spokojnie wyjaśnił że jakby wtrysk mi padł to nie odpaliłbym autka. Poza tym jeszcze nikt nie wrócił z autkiem po wymianie wtrysków na Continetale. Wsiadł ze mną i pojeździł. Odpalił od razu silniczek, bez szarpnięć. Potem jechaliśmy w trasie piłował zdrowo ( ponad 4000 obr. ), nie zauważył żadnych zacięć przy przyspieszaniu, płynnie ciągnął. Gość twierdził, że jeździł mnóstwem passacików z tym motorem i mój jeździ super. Wg. niego nie ma się do czego przyczepić. Ale jeśli tylko coś się będzie działo, jakieś objawy z wyżej wymienionych testów to zapraszał na serwis, ale na tą chwilę to mam jeździć bo i tak mam 2 letnią gwarancję.

To by było na tyle. Na razie temat zamknąłem i cieszę się z jego opinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności