Skocz do zawartości
Charakterek

Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwne-stały jest na zaciskach oznaczonych 30, a ten jest od po stacyjce. Bynajmniej tak było w flach z którymi miałem do czynienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam rowniez zamówiłem swiatła wiem ,ze najlepsze miejsce to montaz w kratki pod zdwrzakiem ale przeciez montujac rowno z kraykami swiatła beda swieciły na bok poniewaz sa pod katem nie prosto.Wiemze nie maja oswietlac nam drogi lecz całkowicie inny jest wyglad gdy nie swieca na wprost, ostatnio stałem na swietłach koles po mojej prawej na skrzyzowaniu miał taki swiatła i swieciły na wprost mnie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam rowniez zamówiłem swiatła wiem ,ze najlepsze miejsce to montaz w kratki pod zdwrzakiem ale przeciez montujac rowno z kraykami swiatła beda swieciły na bok poniewaz sa pod katem nie prosto.Wiemze nie maja oswietlac nam drogi lecz całkowicie inny jest wyglad gdy nie swieca na wprost, ostatnio stałem na swietłach koles po mojej prawej na skrzyzowaniu miał taki swiatła i swieciły na wprost mnie....
Te skosne (nie wiem czy wszystkie) sa wg mnie do d...y, bo wlasnie swieca mocno na bok, a na wprost ledwo co je widac. Nowa Kia Sportage ma bardzo ladnie swiecace seryjne ledy i wlasnie o takiej mocy i jakosci chcialbym nabyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaml, wlasnie dzisiaj chcialem montowac(2-gie podejscie ;)) swiatla drl.. Próbuję podciągnąć kabel do stacyjki(aby miec plusa po stacyjce), znajomy widział co robię i wyśmiał.. Mówi, że w każym aucie jest dużo wlasnie takich plusów już w komorze silnika.. Jako przykład podał czujnik temperatury w zderzaku - faktycznie, coś tam jest ;) Było by to najwygodniejsze do zamontowania DRL'ów.. Co Wy na to, może się to udac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co Wy na to, może się to udac?

Myślę, że tak, o ile jest to plus, który włącza się i wyłącza po przekręceniu stacyjki a na logikę wszystko na to wskazuje to powinno działać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaml, wlasnie dzisiaj chcialem montowac(2-gie podejscie ;)) swiatla drl.. Próbuję podciągnąć kabel do stacyjki(aby miec plusa po stacyjce), znajomy widział co robię i wyśmiał.. Mówi, że w każym aucie jest dużo wlasnie takich plusów już w komorze silnika.. Jako przykład podał czujnik temperatury w zderzaku - faktycznie, coś tam jest ;) Było by to najwygodniejsze do zamontowania DRL'ów.. Co Wy na to, może się to udac?

Myśle ze jak bys wzioł miernik i sprawdził to na listwie pod kierownicą tam gdzie są posłączone wszystkie kable zasilające napewno byś znalazł + po stacyjce kiedyś wiedziałem który to ale teraz nie bede wprowadzał w błąd jak sobie przypomne to dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że tak, o ile jest to plus, który włącza się i wyłącza po przekręceniu stacyjki a na logikę wszystko na to wskazuje to powinno działać
Dzięki, sprawdzę to jutro ;)

 

Myśle ze jak bys wzioł miernik i sprawdził to na listwie pod kierownicą tam gdzie są posłączone wszystkie kable zasilające napewno byś znalazł + po stacyjce kiedyś wiedziałem który to ale teraz nie bede wprowadzał w błąd jak sobie przypomne to dam znać

Tak, to samo już pisało kilka osób w tym temacie, jeszcze więcej w innym... Tylko jeśli mamy plus po stacyjce już w komorze silnika, to jaki jest sens męczyć się z ciągnięciem go od listwy pod kierownicą, czy też od samej skrzynki bezpieczników?

 

Właśnie patrzyłem przez środkową kratkę na ten czujnik, i kurcze wchodzą do niego dwa cieniutkie kabelki.. Nawet, jak jeden z nich byłby plusem, to chyba za cieńkie są do zasilenia świateł DRL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi to sie takie podobaja tylko troche drogie a nie moge nigdzie znajsc tanszych :dolamam

[ATTACH=CONFIG]69327[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi to sie takie podobaja tylko troche drogie a nie moge nigdzie znajsc tanszych

To jest model 523, tyle, że pasuje tylko do modeli bez halogenów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie szukać = 12v po zapłonie w przedziale silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego:

po lewej stronie jest bezpiecznik urządzenia sterującego silnikiem. Oraz na cewkach zapłonowych bezp.20A .No i we wtyczce modułu abs pin 15 bezp.10A

Najrozsądniej wydaje się podłączyć pod ABS. Umiałby ktoś wytłumaczyć, który to przewód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy właśnie zakupiłem światełka i zabieram się do podłączenie tylko jeden problem z tym +. Gdzie go idzie dorwać ale pod maską,żeby nie szperać w bezpiecznikach ??? Tu kolega pisał o czujniku temperatury z klimy co o tym sądzicie ??? Jakie macie inne propozycje gdzie by tego plusa podłączyć ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy właśnie zakupiłem światełka i zabieram się do podłączenie tylko jeden problem z tym +. Gdzie go idzie dorwać ale pod maską,żeby nie szperać w bezpiecznikach ??? Tu kolega pisał o czujniku temperatury z klimy co o tym sądzicie ??? Jakie macie inne propozycje gdzie by tego plusa podłączyć ???

Np. włącznik świateł cofania na skrzyni biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy właśnie zakupiłem światełka i zabieram się do podłączenie tylko jeden problem z tym +. Gdzie go idzie dorwać ale pod maską,żeby nie szperać w bezpiecznikach ??? Tu kolega pisał o czujniku temperatury z klimy co o tym sądzicie ??? Jakie macie inne propozycje gdzie by tego plusa podłączyć ???
Gdzie szukać = 12v po zapłonie w przedziale silnika

Odp.

W skrzynce komputera masz niebieski bezpiecznik 15A.

Możesz się podpiąć pod niego, oczywiście dla bezpieczeństwa dodając na swoim przewodzie słabszy bezpiecznik np. 10A.

Mój przekaźnik od DRL korzysta z niego non stop.

Pozdro.

To rozwiązanie ma dodatkową zaletę. Plus zanika dopiero parę sekund po zgaszeniu silnika.

Co się przekłada na mały ,,pseudo leaving home,, :)

 

Reszta w tym temacie:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/83929-Plus-ze-stacyjki-w-komorze-silnika?p=1515285#post1515285

Pozdro.

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.Jednak trochę się wysilę i podłączę + pod styk X75.Teraz tak kabel ze styku X75 podłączę pod 87a w przekaźniku który dostałem do kompletu,masa oczywiście pod masę samochodu i do 85 w przekaźniku,biały-połączę oby dwa razem i pójdzie do 30 albo 51 w przekaźniku teraz niewiem ;/, no pod 86 pójdzie + ze postojówek czyli czarno-szary kabel.Jak myślicie jak tak podłączę to będzie wszystko grało jak należy ???

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów.Jednak trochę się wysilę i podłączę + pod styk X75.Teraz tak kabel ze styku X75 podłączę pod 87a w przekaźniku który dostałem do kompletu,masa oczywiście pod masę samochodu i do 85 w przekaźniku,biały-połączę oby dwa razem i pójdzie do 30 albo 51 w przekaźniku teraz niewiem ;/, no pod 86 pójdzie + ze postojówek czyli czarno-szary kabel.Jak myślicie jak tak podłączę to będzie wszystko grało jak należy ???

Pozdro.

 

Jeśli masz klasyczny przekaźnik samochodowy 30/40A to powinno to wyglądać tak:

 

86 - Masa

85 - ,,+,, świateł mijania

30 - ,,+,, po stacyjce

87a - ,,+,, do DRL

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]70805[/ATTACH] Na schemacie który dostałem to jest tak tak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na schemacie który dostałem to jest tak

Wychodzi na to samo. ;)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów! Dzisiaj już się dałem do montowania lampek.Na razie mam zrobioną najgorszą robotę czyli przeciągnięcie kabla bezpośrednio z X75.Puściłem go tuż obok układu kierownicy w takiej gumie bo była też tam jakaś inna wiązka przewodów.Kanał obowiązkowo bo inaczej się go nie da przeciągnąć za mało miejsca i prawie nic nie widać.Jakoś dałem rady a jutro ciąg dalszy.Jak skończę to dam fotki co i jak :)

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sto razy prościej przez obudowę komputera, a w dodatku guma uszczelniająca wiązkę wychodzącą z obudowy posiada wolne wypustki na przeciągnięcie kabla-wystarczy je tylo przedziurawić i przeciągnąć kabel...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności