Pasik89 Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2011 Witam wszystkich, mam problem, mianowicie padło mi złącze elastyczne wydechu i wszystko byłoby ładnie, gdyby była to zwykła plecionka za 50zł... Jest to dwururka, taka jak na tej aukcji http://allegro.pl/koletor-portki-passat-b4-1-6-i1443553045.html Koszt nowej to 1460zł i brak zamiennika, więc odpada... używka też długo nie pojeżdzi. I teraz pytanie czy kombinował ktoś zmiane tego złącza (harmonijka) na zwykła plecionkę taką jak na tej aukcji http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-passat-wszystkie-modele-krk-i1474881040.html (na samym dole po lewej- dwururka) koszt to 120zł, plus robota tłumikarza - 60zł Miał ktoś podobny problem ? Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam i za wszystkie posty wnoszące coś do tematu będzie punkcik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2011 http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=117859&hl=%22[%E2%FB%EF%F3%F1%EA%22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2011 No to temat uważam za zamknięty, gdyż nie trzeba tutaj nic dodawać Dziękuje bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2011 Dobrze wyczytałem, rozmiar plecionki to 100x45? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2011 (edytowane) Google nie gryzą http://translate.google.pl/translate?hl=pl&u=http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php%3Fshowtopic%3D117859%26hl%3D%2522 ostatni post na stronie, po przetłumaczeniu ( ) "dwa marszczenia Bosal 45 * 100" Edytowane 3 Marca 2011 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2011 A czy ktoś tak już naprawił swoje złącze? Bo tak jakby w ostatnim poście pisze jakby autko głośniej pracowało niż na oryginale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2011 mi się wydaję, że tam jest napisane coś w stylu, że slychać silnik a nie świtsty i gwizdy. Teraz tak doszedłem do wniosku, że lepszym rozwiązaniem jest kupienie takiej dwururki za 120zł ( na allegro jest za 130zł w lepszej jakości ) razem z flanszą. Wymiana 15min, jeżeli szpilki się nie urwą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2011 Jeśli zakupisz to mógłbyś zwymiarować flanszę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2011 Jak mi się nie uda odpalić tokarki z kolegą to kupię, i wtedy wszystko dokładnie zwymiaruję, dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2011 (edytowane) zrobiłem coś takiego u siebie i chodzi normalnie nie jest wcale głośniej :dobrze Edytowane 3 Marca 2011 przez chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasik89 Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2011 chemik16 a podasz jakie wymiary złaczek uzyłeś? i czy musiałeś też coś przetaczać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2011 nie pamiętam ale dostałem je w sklepie z wydechami w dodatku przypadkiem bo pojechałem po wydech , ale gośc mi dał i powiedział ,że pasują i faktycznie średnica pasowały tylko jak widać są dłuższe niż oryginalnie i trzeba uciąć trochę rurki . Dodam też ,że spotkałem już takie jak oryginał ale jeszcze nie muszę kupować jak zmierzysz rurkę to dopasujesz średnice a długości nie przekraczaj 10cm . PS. nic nie trzeba przetaczać wystarczy boszka i migomat nie polecam spawania zwykłom spawarką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #13 Napisano 3 Marca 2011 (edytowane) Ja to zrobiłem inaczej,plecionki zaraz przy wylocie powycinałem zespawałem na sztywno przy pomocy rurek,następnie użyłem większego łącznika zaraz za zejściem się 2 cieńszych rurek.Później prosta rura zamiast kata do środkowego tłumika. Edytowane 3 Marca 2011 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #14 Napisano 26 Czerwca 2014 http://allegro.pl/dwururka-kolektorowa-vw-passat-b3-b4-1988-1996-i4309536099.html Takie coś potrzebuję do mojego motoru? Cena mnie przygniotła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #15 Napisano 26 Czerwca 2014 Używane ale złącze już nowe. http://allegro.pl/rura-lacznik-siatka-zlacze-elastyczne-passat-b3-i4323771473.html Używane z ori złaczem. http://allegro.pl/passat-b3-2-0-91r-115km-portki-dwururka-i4329473169.html Samo złącze, nowe ale nie ori http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-vw-passat-2-0i-2e-1990-1993-b3-i4307064022.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 26 Czerwca 2014 No właśnie nowe czy używane? Nie chciałbym kupić szajsu. Druga sprawa to wymiana. Raz odkręcić, obawiam się że bez palnika ani rusz a podejście jest genialne... Dwa to w przypadku tych półproduktów znów trzeba palnika żeby to wszystko połączyć. Szukam alternatywy bo podjechałem na warsztat i zaśpiewali 6 stów :debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #17 Napisano 27 Czerwca 2014 Daniel wbrew pozorom śruby/nakrętki łączące dwururkę z kolektorom dość łatwo się odkręca. Bez demontażu czegokolwiek wystarczy długa przedłużka i przegub/przedłużka. Ja bym kupił tą z ori złączem elastycznym. U mnie jest jeszcze całe a auto ma duuuużo lat i km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #18 Napisano 28 Czerwca 2014 Od gofra podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #19 Napisano 28 Czerwca 2014 Od gofra podejdzie? Według katalogu to twojego samochodu pasują symbole: Passat 90rok 191253091M 1H2253087F 1H0253091CM Dla Golfa z silnikiem 2E numery są takie: 191253091M 1H2253087F 1HM253087G 3A0253091M Jak widać dwa pierwsze pasują zamiennie. Pozostałe dwa różnią się detalami, ale złącza wyglądają bardzo podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #20 Napisano 29 Czerwca 2014 To biorę to od gofra, wygląda na jeszcze nie zmęczone. Teraz to wymienić, nie chcę mi się o tym myśleć a co dopiero robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach