Skocz do zawartości
Pasik89

złacze elastyczne wydechu - dwururka. Dylemat...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem, mianowicie padło mi złącze elastyczne wydechu i wszystko byłoby ładnie, gdyby była to zwykła plecionka za 50zł... Jest to dwururka, taka jak na tej aukcji http://allegro.pl/koletor-portki-passat-b4-1-6-i1443553045.html

 

Koszt nowej to 1460zł i brak zamiennika, więc odpada... używka też długo nie pojeżdzi. I teraz pytanie czy kombinował ktoś zmiane tego złącza (harmonijka) na zwykła plecionkę taką jak na tej aukcji http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-passat-wszystkie-modele-krk-i1474881040.html (na samym dole po lewej- dwururka) koszt to 120zł, plus robota tłumikarza - 60zł

 

Miał ktoś podobny problem ?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pozdrawiam i za wszystkie posty wnoszące coś do tematu będzie punkcik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to temat uważam za zamknięty, gdyż nie trzeba tutaj nic dodawać :)

 

Dziękuje bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wyczytałem, rozmiar plecionki to 100x45?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Google nie gryzą ;-)

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&u=http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php%3Fshowtopic%3D117859%26hl%3D%2522

ostatni post na stronie, po przetłumaczeniu ( ;-) ) "dwa marszczenia Bosal 45 * 100"

Edytowane przez slawciol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś tak już naprawił swoje złącze? Bo tak jakby w ostatnim poście pisze jakby autko głośniej pracowało niż na oryginale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję, że tam jest napisane coś w stylu, że slychać silnik a nie świtsty i gwizdy. Teraz tak doszedłem do wniosku, że lepszym rozwiązaniem jest kupienie takiej dwururki za 120zł ( na allegro jest za 130zł w lepszej jakości ) razem z flanszą. Wymiana 15min, jeżeli szpilki się nie urwą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zakupisz to mógłbyś zwymiarować flanszę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mi się nie uda odpalić tokarki z kolegą to kupię, i wtedy wszystko dokładnie zwymiaruję, dla potomnych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem coś takiego u siebie i chodzi normalnie nie jest wcale głośniej :dobrze

Obraz 046.jpg

Obraz 044.jpg

Edytowane przez chemik16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chemik16 a podasz jakie wymiary złaczek uzyłeś? i czy musiałeś też coś przetaczać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pamiętam ale dostałem je w sklepie z wydechami w dodatku przypadkiem bo pojechałem po wydech , ale gośc mi dał i powiedział ,że pasują i faktycznie średnica pasowały tylko jak widać są dłuższe niż oryginalnie i trzeba uciąć trochę rurki . Dodam też ,że spotkałem już takie jak oryginał ale jeszcze nie muszę kupować :) jak zmierzysz rurkę to dopasujesz średnice a długości nie przekraczaj 10cm .

 

 

PS. nic nie trzeba przetaczać wystarczy boszka i migomat nie polecam spawania zwykłom spawarką :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Ja to zrobiłem inaczej,plecionki zaraz przy wylocie powycinałem zespawałem na sztywno

przy pomocy rurek,następnie użyłem większego łącznika zaraz za zejściem się 2 cieńszych rurek.Później prosta rura zamiast kata do środkowego tłumika.

Edytowane przez marewel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nowe czy używane? Nie chciałbym kupić szajsu.

Druga sprawa to wymiana. Raz odkręcić, obawiam się że bez palnika ani rusz a podejście jest genialne... Dwa to w przypadku tych półproduktów znów trzeba palnika żeby to wszystko połączyć.

Szukam alternatywy bo podjechałem na warsztat i zaśpiewali 6 stów :debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daniel wbrew pozorom śruby/nakrętki łączące dwururkę z kolektorom dość łatwo się odkręca.

Bez demontażu czegokolwiek wystarczy długa przedłużka i przegub/przedłużka.

Ja bym kupił tą z ori złączem elastycznym.

U mnie jest jeszcze całe a auto ma duuuużo lat i km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Według katalogu to twojego samochodu pasują symbole:

Passat 90rok

 

191253091M

1H2253087F

1H0253091CM

 

Dla Golfa z silnikiem 2E numery są takie:

191253091M

1H2253087F

 

1HM253087G

3A0253091M

 

Jak widać dwa pierwsze pasują zamiennie. Pozostałe dwa różnią się detalami, ale złącza wyglądają bardzo podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To biorę to od gofra, wygląda na jeszcze nie zmęczone.

Teraz to wymienić, nie chcę mi się o tym myśleć a co dopiero robić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności