Alex360 Zgłoś #21 Napisano 21 Grudnia 2012 I zrobione,wszystko działa super na bazie tarcz mikody i klocków TRW, Ile kosztowała taka operacja, pytam o zaciski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #22 Napisano 21 Grudnia 2012 Witam właśnie przymierzam się na upgradem hamulców w moim B4 kombi i chciałbym otrzymać konkretną odpowiedź. Z tego co wyczytałem tutaj to jakie max tarcze się zmieszczą w felgach 15, w roztawie 4x100? Bo jednak zmiana na 5x100 to będą duże koszta. Bo chciałem też właśnie 312 i zaciski od S2 ale to chyba w 15' nie wejdzie niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #23 Napisano 22 Grudnia 2012 Alex zaciski S2 można już wyłapać za 400 ale zapewne nadają się do regeneracji,normalna cena za gotowce w dowolnym kolorze to 600. Klicho max co wchodzi w felge 15" to 288 i to też zależy od ET, dalej 312 to min.felga 16",nie spotkałem się jeszcze z zestawem 312+S2 choć nie powiem żebym nie był zainteresowany,wiem tylko tyle że jarzmo zacisku musiało by być wykonane na zmówienie a to już sztuka dla sztuki i to droga.Jak jest z 4x100 no niestety nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #24 Napisano 22 Grudnia 2012 Czyli lepiej brać 288 i jakieś dobre zaciski ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #25 Napisano 25 Grudnia 2012 280mm w zupełności wystarczą. sam takie mam przygotowane do montażu po pełnej regeneracji. to seryjnie szło do g60 więc spokojnie do 160 koni obsłuży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #26 Napisano 26 Grudnia 2012 Ja mam cel 200KM ale to zajmie mi z dobre 2 sezony jak nic i właśnie się zastanawiam czy 200KM w Dieslu wystarczą 288 i na tył jakieś bębnotarcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #27 Napisano 26 Grudnia 2012 czy 200KM w Dieslu wystarczą 288 i na tył jakieś bębnotarcze Mam przód 280 na S2, tył zestaw BSK-TECH na zaciskach z golfa4,tarcze Mikody,klocki TRW,serwo i duża pompa 25.4 od T4,brakuje przewodów w oplocie i lepszego płynu ale i tak nieraz było blisko zonka.Wystarczającym zestawem byłoby 312 na wielotłoku,tył 280 went. serwo,pompa takie jak moje,przewody odpowiednie,płyn i przeprogramowanie ABS-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #28 Napisano 26 Grudnia 2012 niestety, dopiero 312 z przodu i większe niż 245 z tyłu dają efekt w postaci hamowania w Pasku. Najlepiej jak kolega wyżej napisał, minimum 2 tłoki z przodu przy zwiększonej wydajności motoru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #29 Napisano 26 Grudnia 2012 u mnie w B4 siedzi zimmermann sport + ferrodo ds performance i... na zimnych hamulcach jest chyba gorzej niż na serii, ale wystarczy troszkę zagrzać ten zestawik i można się pozytywnie zaskoczyć z czystym sumieniem mógł bym ci to polecić! Tył to mikoda gt + ferrdo ds performance no i oczywiście dobra opona bo same hamulce choć by nie wiadomo jakie nic nie zdziałają!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #30 Napisano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Tak tylko że za 312 to będę musiał wymieniać piasty,zwrotnice i nie tylko bo w 312 muszę mieć roztaw 5x100 ? No właśnie wiem że na przód musi być 2-tłoczek ale od jakiego samochodu ---------- Dodano o 12:53 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:51 ---------- I pewnie koła 16' to minimum raczej ? Edytowane 27 Grudnia 2012 przez KLICHO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #31 Napisano 27 Grudnia 2012 (edytowane) tył zestaw BSK-TECH na zaciskach z golfa4, Czyli masz z tyłu tarcze 257mm,tak? http://allegro.pl/big-brake-rear-kit-257mm-vw-audi-vag-by-bsk-tech-i2871550694.html Sam się przymierzam do takiego zestawu.Cena trochę odstrasza,ale być może zawitają. Pompa hamulcowa z t4,czyli taka sama,jak u mnie.Rozumiem,że absu,brak,czy rzeźba w serwie? niestety, dopiero 312 z przodu i większe niż 245 z tyłu dają efekt w postaci hamowania w Pasku. Wsadź serwo z poliftowego i będzie to na 312 tkach już lepiej hamowało.Brat w avfie ma 312 i tył seria,hamuje to bardzo dobrze.Na tor wyścigowy się nie nadają,ale do skutecznego zatrzymania jak najbardziej.Jeszcze nie było problemów z wyhamowaniem. Bardzo dużo pomaga odpowiednie serwo i odpowiednie podciśnienie w układzie.Warto się skupić nad poprawą skuteczności pracy serwa,niż nad zestawami za ponad klocka. Pdki mają wydajniejsze vacuum pompy,więc tam przy podwójnym serwie jest czym hamować,czego w vp b5 niestety nie ma. Wiem,jak hamowała cordoba ahu 99 na 256/bęben w porównaniu do mojego golfa na 288/226 i pompie z t4 na tłoczku 25.4mm.Cordoba hamowała dużo lepiej,pomimo słabszych hamulców. Ale wynikało to z tego,że całe podciśnienie wytwarzane przez pompę szło tylko na serwo.Przekładało się to na dużo lepszą skuteczność hamowania. Podobnie jest z moim drugim golfem 2.0B 115 koni.Tam teżjest dużo lepsza skuteczność na 280/226,niż w tdi na 288/226. W afn-ie niestety podciśnienie jest podzielone między serwem a sterowaniem turba,na dodatek sama pompa ma słabą wydajność,dużo mniejszą,jak w nowszych vp.Stąd nawet przy 288/226 nie ma takiej skuteczności,jak w takiej cordobie na 256/bęben,bądż mk4 na seryjnych 256/232. Wystarczy wsadzić zadek w gofa IV,żeby zrozumieć,co daje lepsza vacuum pompa na 256/232.Od jakiegoś czasu myślę nad dodatkową elektryczną pompką podciśnienia podłączoną pod serwo.Mam już nawet kandydatkę. Edytowane 27 Grudnia 2012 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #32 Napisano 27 Grudnia 2012 (edytowane) sagon, mam komplet z polifta już w aucie dlatego piszę o swoich odczuciach bez obaw, że ktoś zarzuci mi brak tego czy tamtego. Faktycznie, kłopot jest z vacuum. Poprawili to w PD gdzie pompa obsługuje osobno te sekcje. Też myślę nad dodatkową pompą podciśnienia inaczej nic się nie poprawi - mam nowe wężyki elastyczne przy kołach, nowy płyn, etc....Poza tym zlikwidowałem kanał EGR, podciśnienie idzie tylko do serwa i N75 (nowe). Jak poprawili pompę w nowszych VP ? P.S. O takiej pompie myślisz ? http://allegro.pl/elektryczna-pompa-podcisnienia-vw-passat-b5-gp-fl-i2867240098.html Edytowane 27 Grudnia 2012 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #33 Napisano 27 Grudnia 2012 To trochę się musiało po tym swapie poprawić.Ale faktem jest,że nasze vacuum są bardzo słabe i potrzebują pomocy.Albo taka,albo z mercedesa.Fakt jest taki,że trzeba takie coś wsadzić,bo żadne zaciski,tarcze i klocki i inne cuda wianki niczego nie dadzą bez poprawy siły hamownia. I na tym się trzeba skupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #34 Napisano 27 Grudnia 2012 dla kolegów wyżej, był już kiedyś temat o pompie hamulcowej, elektrycznej w B3-B4. Widać, montowali takie w różnych generacjach Pasków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #35 Napisano 27 Grudnia 2012 Tak się zastanawiam,skoro w takim 2.0B jest tak dobre wspomaganie siły hamownia,a podciśnienie brane jest z kolektora ssącego,to trzeba będzie się próbnie wpiąć z samym serwem w rurę dolotu do turbiny. Zmierzę tylko wartość podciśnienia w benzynie i na dolocie w tdi.Skoro silnik benzynowy wytwarza takie podciśnienie,które sprawia,że hamuje się dużo efektywniej,to w takim tdi powinno być jeszcze lepiej. Być może nie będzie potrzeby inwestowania w elektryczne wspomagacze.Pomierzę to i będę wiedział coś więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #36 Napisano 27 Grudnia 2012 przecież w tdi nie ma podcisnienia w dolocie, wskaźnik mierzy ciśnienie doładowania czyli na plus, z kolei wpięty w przewód serwa pokazuje podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #37 Napisano 27 Grudnia 2012 W rurze łączącej puchę filtra z turbiną jest podciśnienie.Odma też jest tam wpięta,nie bez przyczyny.Pytanie,jaką ma wartość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #38 Napisano 27 Grudnia 2012 warto to sprawdzić. Czy ta wiadomość przyda się kolegom ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #39 Napisano 27 Grudnia 2012 Wątpię,wszyscy zawsze czekają na gotowce,więc raczej nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #40 Napisano 27 Grudnia 2012 Że tak zapytam od VR6 roztaw śrub jest 5x100 ? Bo zastanawiam się czy by nie lepiej od VR6 skołować sobie piasty i zwrotnice? Czy same piasty wystarczą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach