M1A Zgłoś #21 Napisano 25 Stycznia 2011 a niech mi spróbuje coś Heniu wyskoczyć to mu wylece z paragrafem. Dobre.:dobrze Ja sam parę razy przejeżdżałem koło miśków i żona mówi niech nas zatrzymają zobaczyć jak jest z tymi ledami , żeby człowiek był pewien czy źle czy dobrze i żaden nie chciał mnie zatrzymać i mi sprawdzić . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #22 Napisano 25 Stycznia 2011 Ciekaw jestem natomiast co diagnosta miał na myśli zarzucając Ci osłabienie konstrukcji zderzaka. Nie chodziło o osłabienie konstrukcji, ale o jej naruszenie. Że skoro samochód fabrycznie tych świateł nie ma, to ich montaż jest niezgodny z przepisami. nie przedłuży ważności badania Ważność badania przedłużył. Chodzi tylko o to, że twierdził że należy je zdjąć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #23 Napisano 25 Stycznia 2011 Nie chodziło o osłabienie konstrukcji, ale o jej naruszenie. Że skoro samochód fabrycznie tych świateł nie ma, to ich montaż jest niezgodny z przepisami. Następnym razem zaproponuj mu lekturę stosownej ustawy. Jak naruszasz konstrukcję to teoretycznie ją osłabiasz A jeżeli diagnoście nie chodziło o osłabienie konstrukcji poprzez jej naruszenie to w takim razie o co Zapewne to było takie jego widzimisię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #24 Napisano 25 Stycznia 2011 Jak tylko włączysz pokrętło na postojówki, to znowu gasną. Nie! Mają gasnąć na włączonych MIJANIA. Postojówki mają się świecić cały czas w autach starszych, a w nowych świecić się MOGĄ a nie MUSZĄ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #25 Napisano 25 Stycznia 2011 Cały szkopuł w tym, żeby postoje się nie świeciły. Oszczędzamy wtedy całe podświetlenie przyrządów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #26 Napisano 25 Stycznia 2011 Nie! Mają gasnąć na włączonych MIJANIA. Postojówki mają się świecić cały czas w autach starszych, a w nowych świecić się MOGĄ a nie MUSZĄ! Mylisz się... Nawet w starszych samochodach niema obowiązku jeździć z włączonymi jakimikolwiek światłami-oczywiście podczas dobrej pogody.Oprócz DRL oczywiście.W przepisy nie zagłębiam się-pisałem już o tym wielokrotnie w odpowiednim wątku. Oszczędzamy wtedy całe podświetlenie przyrządów... Nie do końca-można je przecież włączyć kompem np. zaraz po włączeniu zapłonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #27 Napisano 25 Stycznia 2011 można je przecież włączyć kompem Wiadomix!! Tylko nie kumam do końca co? (włączyć)... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #28 Napisano 25 Stycznia 2011 Możesz włączać osobno podświetlanie tarcz,wskazówek,całość włączyć itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2011 Moje np. po wyłączeniu postojówek + wył. zapłonu włączają się na jakieś 6 sek. i później gasną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #30 Napisano 25 Stycznia 2011 U mnie na dziennych świecą same przody i nic więcej. O taki system mi chodziło, bo nie lubię przepalonych diód na konsoli... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #31 Napisano 25 Stycznia 2011 U mnie na dziennych świecą same przody i nic więcej.O taki system mi chodziło, bo nie lubię przepalonych diód na konsoli... I tak powinno być-dzienne i nic więcej.Reszta po zapaleniu choćby postoju,czy też włączeniu zapłonu-zależy już jak tam kto woli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #32 Napisano 25 Stycznia 2011 Reszta po zapaleniu choćby postoju,czy też włączeniu zapłonu-zależy już jak tam kto woli Uważam, że jednak to pierwsze. Do jazdy niestety trzeba już włączyć zapłon... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #33 Napisano 25 Stycznia 2011 moze ktos napisac jak wysterowac podswietlenie vagiem?? gdy tylko mam dzienne i nic wiecej a chcialbym np miec podswietlenie konsoli, interesujace:D pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #34 Napisano 25 Stycznia 2011 moze ktos napisac jak wysterowac podswietlenie vagiem?? gdy tylko mam dzienne i nic wiecej a chcialbym np miec podswietlenie konsoli, interesujace:D pozdro Czytaj TU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #35 Napisano 25 Stycznia 2011 Osłabienie konstrukcji zderzaka przez montaż świateł? Co za bzdura... W taki razie brak kratki/zaślepki w zderzaku w równym stopniu osłabia jego konstrukcję. Można powiedzieć że bardziej osłabiają tą konstrukcję zamontowane spryskiwacze świateł.. Diagnosta chyba nie widział jak taki zderzak wygląda i to co w/g niego jest osłabiane to tylko kawałek tworzywa, które maskuje właściwy element przejmujący siłę zderzenia. A do niego od świateł jest jeszcze kilka, kilkanaście centymetrów. Ciekawe czy ktoś egzaminuje czasem tych diagnostów. Np. jakiś podstawiony klient z całkowicie legalnym ale nietypowym samochodem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #36 Napisano 25 Stycznia 2011 Miałem w B3 dzienne, teraz mam w B4 będzie chyba 4 rok jak jeżdżę na dziennych... i miałem przez ten czas 1 albo 2 kontrole... pamiętam, że raz zatrzymali mnie jadąc za mną, bo byli przekonani że w ogóle jadę bez świateł (tylne się nie świecą). Żadnych "ale" na przeglądach, raz gość coś bąkał że powinna być podświetlona rejestracja... ale poczytał to i tamto i już nie truje tyłka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #37 Napisano 25 Stycznia 2011 A jeżeli diagnoście nie chodziło o osłabienie konstrukcji poprzez jej naruszenie to w takim razie o co Pewnie o to, że niektóre typy lamp do jazdy dziennej mogą powodować poważniejsze obrażenia w przypadku potrącenia pieszego, niż gdyby tych lamp nie było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #38 Napisano 26 Stycznia 2011 Miałem w B3 dzienne, teraz mam w B4... A mógłbyś podpowiedzieć jak to masz podłączone? Sam montowałeś?PozdraVWiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #39 Napisano 26 Stycznia 2011 Zbaczacie z tematu. O montażu jest już wątek... _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach