misiek 19 Zgłoś #2001 Napisano 19 Kwietnia 2016 Zawur n75 , wtryski tez . Nic nie daje . Na seryjnym kompie jedzie normalnie ale nie osiaga takich dawek i turbina tyle nie pakuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2002 Napisano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Zrób logi dynamiczne 001/011/003 na początek.Bez tego trudno cokolwiek wywnioskować.Skoro na seryjnym jedzie,to raczej soft skopany. Przy okazji wizyty u kolegi Bzyka mój kibelek wjechał na rolki.Na dniach będzie robiony wydech 2.25 na jednym tłumiku i chcemy mieć porównanie mocy przed i po,bo wydech odczuwalnie go trzyma. Ostatni soft był robiony z rok temu pod nową pompę,pisany tak naprawdę na kolanie.Generalnie została tylko wrzucona seryjna mapa napięcia i tyle,dawka max 46m/suw.Ciśnienie 1.65bara... i niestety brakuje powietrza-dymi. A oto efekt na 11/230,do 2400rpm napięcie jak w seryjnej 110tce łapie 3.26v/2000,przy 4000/4.25v,od 4200 dawki w dół. Pompa robi robotę.Docelowo będzie więcej. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2003 Napisano 20 Kwietnia 2016 Pompe tez podmienialem .. i nic ale włożylem kompa do kumpla auta i jedzie normalnie na moim kompie jego auto - - - - - aktualizacja - - - - - Przy 3200 obrotów obcina turbo jak by stawało nagle z 2800 mb spads do 650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2004 Napisano 23 Kwietnia 2016 Problem rozwiązany .. turbo nie dawało rady. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2005 Napisano 23 Kwietnia 2016 Toteż pisałem,że potrzebne są logi min 011.Ale grunt,że problem z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #2006 Napisano 23 Kwietnia 2016 Dlatego mam zamontowany zegar manualny ciśnienia doładowania na słupku, jak jakieś hopki z turbo od razu widać że coś nie halo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2007 Napisano 25 Kwietnia 2016 Tez musze zamontować zegar bendzie podgląd co się dzieje z turbo. . Po wymianie turbiny auto 2 razy lepiej sie zbiera wiec jestem zadowolony .. przy okazji szukania przyczyny czemu auto nie chciało jechać miałem okazję włożyć pompę z tłokorozdzielacz z kia 2.9 tdi ... ale był ogień ... ma może ktos taki tlokorozdzielacz na zbyciu? ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2008 Napisano 24 Maja 2016 Problem z odcinkiem wrucil jak się ciepło zrobiło .. jajie grupy zalogować i gdzie to wrzucić ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2009 Napisano 20 Czerwca 2016 a wiec podzielę się z wami swoimi doświadczeniami, otóż auto nie wkręcało się dalej jak 3200 obr , przyczyna okazała się tak prosta ze szok !! okazuje się z w VW Passat rurka zasilania pompy paliwem ma za mały przekrój!! i przy max bucie nie dawał rady przeciągnąć paliwa przez nią , przerobiłem na 8 mm i auto zaczęło się wkręcać dalej jednak dalej się dławiło ... i to ku przestrodze jak ktoś bd wkładał większe turbo to nie zapominajcie ze trzeba tez przerobić doloty i filtr powietrza , bo okazuje się ze ten seryjny ma za mała przepustowość i cuda zaczynają się dziać w wyższych obrotach !! po przeróbce auto odzyskało sporo km w górnych obr, na razie jędzę na stożku , możne ktoś a jakiś pomysł na dolot i filtr ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #2010 Napisano 20 Czerwca 2016 W moim T4 AFNik od Sharana i jego osprzęcie wyrabia ze wszystkim, mam podobny setup jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2011 Napisano 20 Czerwca 2016 W poprzeczniakach montuje się cały dolot do turbo od wersji ARL - WIĘKSZY PRZEKRÓJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2012 Napisano 20 Czerwca 2016 No ja m rure do lotu turbiny od 130 awx jest dużo większa niż seryjna 110km . Ale problemem okazal sie obudowa filtra od 110km ma za mala przepustowosc !! Prawdopodobnie obudowa od awx ma większe wloty i wyloty z obudowy wiec może taka zastosuje - - - - - aktualizacja - - - - - W moim T4 AFNik od Sharana i jego osprzęcie wyrabia ze wszystkim, mam podobny setup jak u Ciebie. Na 180 km i 380 nm nie było problemu ale po dodaniu wtryskiwaczy 0.230 zaczęły się problemy z przepływem paliwa . Po dodaniu pompki dodatkowej i zwiekszeniu przekroju węży zaczelo brakowac powietrza , turbo nie mogło przeciągnąć przr filtry potrzebna ilosc powyEj 3200 obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #2013 Napisano 20 Czerwca 2016 Puszka filtra powietrza od AWX jest większa napewno. Tutaj masz moje foto, po zmianie z AVB na AWX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2014 Napisano 20 Czerwca 2016 Tak właśnie myślałem .. powinno to wystarczyć .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wodz Zgłoś #2015 Napisano 20 Czerwca 2016 Hmmmmmm, dziwne rzeczy tu z tym filtrem piszecie. Mi ori wyrabia przy grubo ponad 200KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2016 Napisano 21 Czerwca 2016 No a u mnie nic wyrabia . Az zassys turbo zaciągnął .. po zmianie , turbo szybciej wstaje i nie łapie Zaduszki w gurnych obrotach. Może to zależy od wersji ricznijowej . U kumpla w młodszym roczniku widziałem ze ma większe przeloty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wodz Zgłoś #2017 Napisano 21 Czerwca 2016 Tak jak pisałem u mnie puszka wraz z górną częścią ori. Oczywiście pozbyłem się środka przepływki za pomocą małej tokarki.Turbo GTB22 sterowanie po MAPsensor,mój motor jest baaaaardzo stary. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2018 Napisano 21 Czerwca 2016 Puszka filtra powietrza od AWX jest większa napewno. Tutaj masz moje foto, po zmianie z AVB na AWX. A dół puszki taki sam ?? Filtr powietsza ?? Ja mam afn to przeplywke mam jak w 90 km - - - - - aktualizacja - - - - - Tak jak pisałem u mnie puszka wraz z górną częścią ori. Oczywiście pozbyłem się środka przepływki za pomocą małej tokarki.Turbo GTB22 sterowanie po MAPsensor,mój motor jest baaaaardzo stary. Pozdrawiam. Też mam po map sensor mapę dla tego . Myślę jak poprawić dolot. Chyba od 130 awx zastosuje komplet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wodz Zgłoś #2019 Napisano 21 Czerwca 2016 A dół puszki taki sam ?? Filtr powietsza ?? Ja mam afn to przeplywke mam jak w 90 km Ori cała puszka i filter,też mam starego piertburga.Tak go "wykastrowałem" Dobra koniec spamu. Więcej o moim 1Z-AFN w temacie tu na forum możesz znaleźć. http://forum.vw-passat.pl/threads/138023-A4-B5-Avant-Gr%C3%B3b-TDi-by-Wodz-ko%C5%82o-20-quot-AFN-235KM-450NM Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2020 Napisano 8 Lipca 2016 Panowie jaką falą mogę zastąpić DE110 ? Można wcisnąć DE213 ? Z tego co się przyglądałem ma ostrzejszy najazd, wysokość fali zmierzę jutro. Poleciała mi fala w pompie i wałek a dokładniej te łapki które przenoszą napęd wewnątrz pompy za pomocą tego krzyżaka, mam inną fale i wałek z krzyżakiem, są w dobrym stanie luzu praktycznie brak, a na mojej niestety ale zakres regulacji konta wtrysku się skończył ze względu na duży luz. Co byście poradzili zrobić ? szukać DE110 czy jakąś inną falę włożyć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach