misiek 19 Zgłoś #1901 Napisano 4 Listopada 2015 Ok Dzienki . To jiz wiem oco chodzi. Mam drugi o bd kombinować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1902 Napisano 4 Listopada 2015 sagon, ja wiem:D znam sie troche na budowach tloczkow, ten jest mega, na dniach go wstawaim zobacze co potrafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skalim1 Zgłoś #1903 Napisano 4 Listopada 2015 skalim, a jaki masz setup ze Ci szarpie? wtryski pompa itd Wtryski 216 WZM (na pompie 10 śmigało bez problemu) Pompa - korpus, fala, nurniki ze 107J, tłokorozdzielacz 988 Nastawniki testowałem HDK111(z 1Z), HDK211(z 988 - na ori pompie 10 przyjemnie się śmigało) i HDK240(z 107J) (wszystkie czyszczone, ustawiane na 0,720v przed założeniem. Na wszystkich nastawnikach jest to samo-szarpanie nie ustaje.Dawka na wolnych skacze. Wymieniłem nurniki na te z ori z 1Z ale też bez zmian... Ciśnienie zbiłem na ok 11bar przy 4000rpm, 5,5bar jest przy 1000rpm. Wymieniłem podkładki miedziane pod wytryskami, posprawdzałem koła pasowe czy nie stawiają oporu. Sprawdziłem też zasysanie paliwa, zamiast ze zbiornika przez filtr podłączyłem krótkie przewody do butelki ale też bez efektu... Ciężka sprawa.. DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_238436.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_238437.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1904 Napisano 5 Listopada 2015 Tłoki kosztują 550 zeta. Oni to do sekcji robia czy poprostu mowisz 12 i tak jak by na pale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1905 Napisano 5 Listopada 2015 Robią to ze starych zestawów.Najpierw honują tuleję w głowicy,mierzą i pod ten wymiar robią nowy tłok z odpowiednią tolerancją. Na pałę to można przerobić pompę,ale nie dorobić nowy tłok,gdzie tolerancją pasowania to 0,001 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1906 Napisano 5 Listopada 2015 Wiem Robert ze na pale to mozna... ale wolalem zapytac jak ten proces wyglada:) Cena powiem dosc przyzwoita moze kiedys sie skusze na taka operacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1907 Napisano 5 Listopada 2015 ten jest mega, Bo taki miał być.Rozmawiając z właścicielem firmy powiedziałem mu,żeby Ci zrobił najmocniejszą 12tkę,jaką się da.Dlatego masz płytkie kanały czołowe i wąskie przelewowe,zgodnie z moimi sugestiami. Oby korby pogięło:ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1908 Napisano 5 Listopada 2015 (edytowane) Oby korby pogięło:ok. Oby nie, bede musial dobrze zejsc z napieciem , jutro z rana akcja "pompa" mam tylko teraz dylemat czy pakowac do takiej 12 fale de143 czy jednak zostawic de110... Edytowane 5 Listopada 2015 przez tomogolf2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1909 Napisano 6 Listopada 2015 Pakuj de 143,raz się żyje:wojak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1910 Napisano 6 Listopada 2015 No to hula az sie wtryski zawiesiły,miedzy 11 z de110 a 12 de143 jest przepaść...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1911 Napisano 6 Listopada 2015 I tak ma być,skoro 0.300 się "zapychają",to jaką ten tłok musi mieć wydajność . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1912 Napisano 6 Listopada 2015 to trzeba sprawdzic na stole, ale jest potęga, na dawce 12mg na nastawniku, programu nie ruszałem jeszcze ale za duzo nie dymi a jedzie o niebo lepiej niz 11 z 5mg.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1913 Napisano 7 Listopada 2015 Pytanie co by 11 z maks wydajnascia dala rade ugrac Szczerze powiem ze narobiliscie mi ochoty na takiego moda tylko w moim przypadku nie ma sensu pakowac 12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1914 Napisano 7 Listopada 2015 Pisałem,że ta konstrukcja tłoka będzie skutkowała takimi ilościami paliwa.Brak pewnych "dodatków" jednak swoje robi. Na 11tce z 216tką 185 koni do zrobienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1915 Napisano 7 Listopada 2015 Na zdrowej 11 a moja do zdrowych to ma daleko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1916 Napisano 7 Listopada 2015 Kup nową pompkę paliwową,nowy tłok i za około tysia będziesz miał zdrową pompę na długie lata upalania. Za 200 zeta,to raczej zdrowego dawcy nie kupisz,nie kupisz nawet za tysiaka,jeżeli będzie to używka z kilkunastoletnim stażem,w branży motoryzacyjnej. Widzisz Tomek zainwestował i nie pożałował a,że nie bał się wyzwań,to mu "załatwiłem" taką 12tkę,jakiej jeszcze nikt nie miał okazji testować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1917 Napisano 7 Listopada 2015 nie bał się wyzwań do odważnych swiat nalezy, narazie jezdze spokojnie jako ze to nowa głowica wole zrobic kilkaset kilomatrow na spokojnie bez wiekszych upalan niech sie ułozy, ale powiem ze zmiana timingu na 032 i zaworu n108 dała wymierne rezultaty, lepiej trzyma cisnienie mimo tak wielkiej głowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1918 Napisano 7 Listopada 2015 Czuję,że zaszczepisz bakcyla u niejednego usera.Kasa nieduża,a fan z jazdy... bezcenny:kciuki. N 108 z renaty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomogolf2 Zgłoś #1919 Napisano 7 Listopada 2015 N 108 z renaty? tak, wszystko posżło z reni, nastawnik narazie zostawilem z afn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1920 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Za takie pieniazki to jak najbardziej grzech sie nie skusic. Ale narazie poczekam, jescze zime przejezdze i wtedy bede myslal co dalej Robert a te zestawy to trzeba im dostarczyc czy oni we wlasnym zakresie tam skads maja zeby schonowac tloka itd ? Edytowane 8 Listopada 2015 przez cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach