sagon Zgłoś #2021 Napisano 9 Lipca 2016 De 643 na pewno się sprawdzi,co do pozostałych nie mam tutaj niestety doświadczenia. Ja bym kupił pompę za 100-150 zeta i przerzucił falę z wałkiem i krzyżakiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2022 Napisano 9 Lipca 2016 Wałek i krzyżak mam igiełka tylko problem z falą. Założyłem DE214, ma ostrzejszy najazd ale wysokości są prawie takie same, zobaczymy co się będzie działo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2023 Napisano 10 Lipca 2016 Moze ma ktos do sprzedania fale DE110 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ostryt4 Zgłoś #2024 Napisano 10 Lipca 2016 Jak wrażenia po DE214, pewnie kąta wtrysku nie idzie wysterować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2025 Napisano 10 Lipca 2016 Na de 214 nie idzie w ogóle utrzymać obrotów biegu jałowego,bardzo trudno było mi odpalić silnik.Jednym słowem porażka,bo ma chyba za krótki "czas wtrysku". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2026 Napisano 10 Lipca 2016 Nie chciała się fura odpowietrzyć w ogóle, troszkę jej pomogłem, po długim kręceniu w końcu jak wypchało powietrze z rurek dokręciłem wtryski ale jeden zostawiłem popuszczony, no porażka w ogóle ciśnienia nie chciało zrobić a dwa fura zaczęła łapać i nagle dead tak z 3 razy próbowałem i dałem sobie spokój bo szkoda rozrusznika. Szkoda ze DE015 mam w opłakanym stanie bo wrzuciłbym ja i spróbował, ale jest cala skorodowana tak więc szkoda sobie głowy zawracać :nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2027 Napisano 13 Lipca 2016 Mam parę gratów z pompy o nr 0 460 404 979, jak by ktoś coś potrzebował to pisać Brak fali i brak nastawnika tak to reszta jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2028 Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) Pany,ktoś za 550 sprzedaje 107j http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-passat-b5-1-9-tdi-0460414987-i6346102178.html#thumb/1 jest i za 450 http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-0460414987-vw-1-9tdi-i6344429640.html Edytowane 16 Lipca 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2029 Napisano 7 Sierpnia 2016 siemka , sagon dorwałem tłoko-rozdzielacz od kia 2.9 ... jakie tam wymiary chciałeś żeby sprawdzić żeby ie wyjaśniło czemu taka mocna jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2030 Napisano 8 Sierpnia 2016 Post 1984,ja tam niczego niezwykłego w nim nie widzę,ale złap te dwa wymiary,oraz długość całkowitą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2031 Napisano 9 Sierpnia 2016 porownanie 10 mm do 11 kia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2032 Napisano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Wygląda identycznie,jak ten ze 107j z tą tylko różnicą,że pod pierścieniem ma 12mm,w 107j jest to 13mm. Więc nie może być najmocniejszy z gamy 11tek,szkoda bo ma dodatkową stabilizację wzdłużną,a to już powoduje ubytki,bo trzeba ten kanał wypełnić paliwem. Zmierz dokładnie ile jest od podstawy do początku przelewowych i porównaj to z 10tką.Długość przelewowych raczej nie powinna być inna i wynosi około 3.3mm. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2033 Napisano 10 Sierpnia 2016 włożyłem już w auto i jeździ ten tłok, ale skoro mówisz ze nie powinien być mocniejszy to możne ten muj z mojej pompy po regeneracji jest jakiś słabszy i ma miesza wydajność.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2034 Napisano 14 Sierpnia 2016 Mam takie pytanie troszkę zły temat ale może ktoś będzie mógł pomoc. Mianowicie jeśli zmieniamy końcówki wtrysków z 0.195 na 0.216, mamy przyrost mocy ok 20KM, i teraz pytanie czy ecu bez remapu widzi ze wtryskuje większą ilość paliwa ? czy dalej zakłada ze wtryskuje tam te 45mg maksymalnej dawki, a w rzeczywistości wtryski wlewają ponad 50mg Chodzi o 110KM AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Probe041 Zgłoś #2035 Napisano 14 Sierpnia 2016 Drugi przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2036 Napisano 14 Sierpnia 2016 Jest słabszy z racji "wad konstrukcyjnych",ale niekoniecznie musi być słabszy fizycznie.Wystarczy,że ten po regeneracji będzie źle zregenerowany i 1wszy lepszy używany z kia wypadnie dużo lepiej. pytanie czy ecu bez remapu widzi ze wtryskuje większą ilość paliwa ? Ecu widzi tylko napięcie,które jest fabrycznie przypisane konkretnej dawce.Po zmianie wtrysków nadal ecu będzie widziało wyłącznie napięcie,bo założę się,że tuner nie zdejmie limitera wartości 51mg i w sofcie będziesz miał nadal max 51mg i około 4.5v. A nie zdejmują ich ponieważ daje to tyle,co martwemu kadzidło,drugi powód,to nie mają pojęcie tego zrobić. Gdybyś miał fisa,to wówczas warto,bo znając konkretną dawkę paliwa(tu jest problem,bo bez testu całego układu paliwowego na stole,pompy z wtryskami nikt nie jest w stanie tej dawki obliczyć),mógłbyś mieć realne odczyty spalania...Tylko tyle i aż tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 19 Zgłoś #2037 Napisano 15 Sierpnia 2016 wkładał ktoś możne kiedyś taka turbinkę do afn?? jak sie sprawdza ? gtb2260vzk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2038 Napisano 15 Sierpnia 2016 Limitera nie ściągałem ze względu na to ze w mapie nie przekraczam dawki 50mg, przy tej dawce i doładowaniu 1.2bar strasznie poddymia i chce korektę zrobić, i tak właśnie się zastanawiam, czy on faktycznie leje te 50mg jak w mapie, +-5mg czy podlewa ponad 60mg, ze względu na to ze wtryski są 0.216. Myślę ze zdejmę mu do 45mg wtedy teoretycznie powietrza nie powinno braknąć a i moc pozostanie podobna ewentualnie będzie ciut słabszy ale może dymienie ustąpi. Jeśli mam zły tok myślenia proszę poprawcie mnie, ponieważ nie mam zbytnio możliwość częstego wylutu i wlutu pamięci w ecu żeby testować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #2039 Napisano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Faktycznie leje więcej,ale nikt nie sprawdzi ile,bo bez stołu się nie obejdzie. Wystarczy zdjąć paliwa,ale tym samym i moc spadnie. Zaloguj 001 dynamicznie i wrzuć loga. Prościej by było wlutować podstawki plcc 32 i nie musisz za każdym razem lutować. Od lat mam takie w swoim ecu... i zero problemów. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #2040 Napisano 16 Sierpnia 2016 Dużo osób odradza mi właśnie podstawki, z tego względu że raz łączy a raz nie, jutro zrobię loga i zamieszczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach