tomek1634 Zgłoś #1221 Napisano 16 Maja 2013 Czyżby były montowane w jakimś małym sdi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1222 Napisano 17 Maja 2013 Czyżby były montowane w jakimś małym sdi? np. tdi ahh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #1223 Napisano 17 Maja 2013 np. tdi ahh Czy w jakimś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1224 Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) Były jeszcze w innych pompach,ale takiej pompy taniej,jak za 250 nie kupisz,a wykorzystasz z niej tylko te zaworki,reszta nie nada. Trafić takie z ahh to,jak trafić falę de 143. Moja teoria nie koniecznie musi być prawdziwa:debil,gwarancji przyrostu mocy nie daję,ale jedno co zauważyłem,to auto po tych nurnikach i drugim na 340 kompletnie na zimnym silniku obecnie nie dymi,nawet dymka po odpaleniu nie puści,mowa o porannym odpalaniu.Wcześniej coś tam wyleciało.Na ciepłym to mogę spać pod wydechem,a kata nima. Więc nie żałuję,że takie wsadziłem. Jedno jest pewne,im wyższe ciśnienia paliwa,czy tłoczenia,czy wtrysku,tym lepsze spalanie,mniej dymu i kto wie,może nawet kilka koni więcej. Edytowane 17 Maja 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #1225 Napisano 17 Maja 2013 Jedno jest pewne,im wyższe ciśnienia paliwa,czy tłoczenia,czy wtrysku,tym lepsze spalanie,mniej dymu i kto wie,może nawet kilka koni więcej. No i właśnie o to chodzi ;D Ale byłbym wdzięczny za numery pomp w których były te nurniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #1226 Napisano 31 Maja 2013 (edytowane) U mnie w pompie dti 983 były. Z niej nada się jeszcze tłokorozdzielacz, tłoczek przestawiacza , ogólnie wszystko poza falą Edytowane 31 Maja 2013 przez zeejay83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1227 Napisano 31 Maja 2013 Pompa ...983 nie ma tych nurników:jasne. Nurniki o których mowa mają numer 2 463 370 028,a te w reni ...983 mają numer 2 463 370 043,a renia ...988 2 463 370 036. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1606 Zgłoś #1228 Napisano 1 Czerwca 2013 Pompa ...983 nie ma tych nurników:jasne.Nurniki o których mowa mają numer 2 463 370 028,a te w reni ...983 mają numer 2 463 370 043,a renia ...988 2 463 370 036. w 993 byly te nurniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1229 Napisano 2 Czerwca 2013 Renia 993 ma nurniki 2 463 370 022,więc nie są to te,o których mowa ...028. Nie spotkałem się w 993 z takimi nurnikami,ale ...skoro takie tam są,to tym lepiej.Łatwiej będzie je kupić Poniżej foto nurników z pompy 993.Jak ktoś ma dostęp do takiej pompy,to niech cyknie fotkę tych nurników.Ja się w 993 z takimi nie spotkałem.W ogóle żadna renata jaką miałem z rękach nie miała takich nurników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1230 Napisano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Z ciekawości sprawdziłem w IC i chodzą po 140zł te 2 463 370 028. Nie wiem tylko czy 1szt., czy komplet, ale na logikę musi być komplet. Z opisu i skojarzeniach pomp wynikałoby również, że te nurniki występują w Roverach oraz w Fordach. Niestety to tylko przypuszczenia wyssane z sieci:) Edytowane 2 Czerwca 2013 przez banshee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1231 Napisano 3 Czerwca 2013 Cena 140 zeta,to cena za sztukę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1232 Napisano 3 Czerwca 2013 :padaka no to cena powalająca za sztukę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1233 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Dlatego pisałem,że mam komplecik za 150,czyli 4 sztuki. Co do tych z 993,to zajadę do koegi,bo ma dwie takie pompy i sprawdzę tę teorię oraganoleptycznie. Edytowane 3 Czerwca 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #1234 Napisano 9 Czerwca 2013 miałem dwie pompy rozberane 982 i 983. I Na pewno w 983 były mniejsze otwory w nurnikach niż w pompach od vw tdi które mam czyli 1z, afn, sdi itp. Może są różne średnice ale u mnie różnica jest od razu zauważalna. Zresztą znalazłem zdjęciu co robiłem przy okazji wymiany:nono więc widać że jednak są mniejsze:chytrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1235 Napisano 9 Czerwca 2013 (edytowane) Faktycznie,są mniejsze,ale z tego,co widzę,nie tak małe,jak te 028,jednak dużo mniejsze,jak w tdi.Jutro luknę na te w 993. Faktycznie 993 ma mniejsze otworki,jak tdi,ale daleko im do tych z ahh.Niemniej jednak,na pewno będą lepsze,niż te z 10tek. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1236 Napisano 30 Czerwca 2013 Czy te nurniki są ok? Miałem w ori 107J i teraz przy przeglądaniu zdjęć spostrzegłem, że chyba są te zmniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #1237 Napisano 30 Czerwca 2013 Te są najlepsze,bo z pompy 107J.Nie znajdziesz już mniejszych.Renia 993 ma małe,ale nurniki w tej pompie są nieco inne,jak w innych pompach ve,czy to z tdi,czy z dti. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #1238 Napisano 8 Lipca 2013 (edytowane) Przeglądam ten temat już od dawna... ale teraz postanowiłem się udzielić bo poruszona jest tu dla mnie ciekawa kwestia a dotyczy ona nurników w pompie wtryskowej. Mam mechaniczne TDI... pompę wtryskową w całości przełożoną z innego auta, tłoczek 11mm ( wtryski 210tki 190/300 )nurniki mają oznaczenia na zewnątrz... 027 czy one do czegoś się nadają?? Patrząc na nie tam gdzie przykręca się rurkę widać mały otworek, patrząc od środka po ich rozebraniu też jest mały otworek, mniejszy niż w nurnikach od ASV. Podzielę się też spostrzeżeniami jakich dokonałem u siebie. Pompa założona w całości tak jak ją bosch złożył na ori nurnikach 027 co bym nie kombinował... 4 tys obr/min i koniec nie można tych obrotów przekroczyć, ale... zapodam nurniki od ASV ( u mnie mają oznaczenie 470 ) i bez żadnych innych zmian silnik kręci się do 4.7 tys obr/min. A różnica w wielkości otworka między tymi 027 a 470 jest znaczna. Do tego przy pełnym obciążeniu na tych 027 mam kupę dymu za sobą i ani zwiększenie wyprzedzenia kąta wtrysku, ani podbicie ciśnienia doładowania w niczym nie pomaga, tylko że ja mam pompę mechaniczną. U znajomego w AHU założyliśmy sekcję z reni 988 do tego podkładka z pompy 988 a nurniki z AHU końcówki 210tki. I tak jeździł dłuższy czas. Okazało się, że przy pedale w podłodze zostawiał kupę dymu za sobą, a kąt wtrysku miał ustawiony lekko ponad niebieską linię na vag'u. Dawka około 4.6. Wczoraj przestawiliśmy u niego statyczny na wcześniejszy pod zieloną linię... nic to nie pomogło... dym za autem... zapomniałbym napisać, że... auto nie miało typowej charakterystyki TDI... trzeba było nadrabiać brak Nm obrotami jak w japończyku. Po przeczytaniu kilku tematów postanowiliśmy podmienić nurniki na te od głowiczki z reni 988. Po odpaleniu i sprawdzeniu vag'iem okazało się, że... dawka z 4.6 skoczyła na 7 zaś kąt wtrysku spadł o 10 jednostek. Kumpel zmniejszył dawkę na tą samą co miał na nurnikach z AHU i w drogę... okazuje się, że auto przestało mocno dymić... nabrało charakterystyki TDI... jeszcze trochę zwiększyliśmy dawkę na 3.2 i znów się przejechał... to samo dymu prawie brak... auto jedzie lepiej niż na wcześniejszych nurnikach AHU. Aaaa... co jeszcze zauważyliśmy na nurnikach z AHU na chodzącym silniku strasznie śmierdziały spaliny mimo, że silnik rozgrzany do 90*C. Powyższe testy były przeprowadzane na rozgrzanym silniku do 90*C. Jestem ciekaw czy ktoś również przeprowadzał podobne testy. Jakiekolwiek sugestie są mile widziane. Pozdrawiam. Edytowane 9 Lipca 2013 przez marcinas1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #1239 Napisano 11 Lipca 2013 pytanie - co to za pompa z oznaczeniem 038130107H i 0460414989 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #1240 Napisano 11 Lipca 2013 pytanie - co to za pompa z oznaczeniem 038130107H i 0460414989 ? Normalna 11-tka Mają takie numery: VW,038 130 107 J,VW,038 130 107 H,VW,038 130 107 JX,VW,038 130 107 HX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach