Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie na pompie alh, tłoczke 11mm z reni, pompa podawcza pierburga, wtryski 260 przy 4000-4500 mam wysterowanie na 90-95 procent ale się nie rozjeżdża co miałem na kombinowanych ustawieniach z zaworkami, tłoczkami przestawiaczy itp. Zmiana mapy wysterowania n108 nie pomagała. Ciśnienie wewnętrzne pompy przy 4000 mam 13 bar. ja t myślę tak że zmieniając tłoczke przestawiacza na taki z mniejszym otworkiem automatycznie ustawianie kąta wtrysku według timingu będzie nieprawidłowe bo statyczny będzie zupełnie inny niż na ori zaworku. Czyli będzie opóźniony bo przez przelewowy w przestawiaczu przelleje sie mniej ropy timing skoczy do góry , pompe opóźnimy i statycny potrzeny do odpalania będzie opóźniony.

Edytowane przez zeejay83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyming 032/052 jest dużo bardziej konstrukcyjnie zaawansowany niż ten 028.Te mają zwykły otworek,natomiast 032/052 dodatkowo zaworek.

Średnica otworka jest ściśle związana z wydatkiem pompy,ciśnieniem wewnętrznym i wymaganym przepływem paliwa.

Gdyby nie było między nimi żadnych różnić,poza fi otworka,to po co do pompy 107j wrzucano by tyming 032.Wystarczyło tylko zwiększyć średnice otworka.

Zwróć uwagę,że wszystkie dobre 11tki mają już lepsze tymingi i wpływają korzystnie na zmniejszenie zakresu wysterowania,jaki byś n 108 nie wrzucił,będzie on mniejszy,jak na 028.

Jedyną rzeczą,na jaką zwracam uwagę,to to aby zakres wysterowania nie przekraczał 80%,a to jaki to będzie n 108,czy tyming średnio mnie już interesuje,na każdym da się to ogarnąć.

Dodatkowo log 004 statycznie,ewentualnie podkładka i musi banglać.

 

Kółko od 107j musi być tylko i wyłącznie od silnika ahh,czyli to niby lżejsze,inne nie podejdzie,będzie za bardzo wystawało.

Pewnie,że można tak zrobić,ja jednak dałbym korpus do rozwiercenia otworów na fasolki,dużo łatwiej i szybciej ustawi się kąt wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kółko od 107j musi być tylko i wyłącznie od silnika ahh,czyli to niby lżejsze,inne nie podejdzie,będzie za bardzo wystawało.

Pewnie,że można tak zrobić,ja jednak dałbym korpus do rozwiercenia otworów na fasolki,dużo łatwiej i szybciej ustawi się kąt wtrysku.

 

jeżeli to do mnie Robert, to właśnie od AHH mam kółko a co do rozwiercania na fasolki - nie ja będę montował i ustawiał pompę więc niech pozostanie w serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie można kupić za grosze ten talerzyk do którego przykręca się regulowane kółko pompy w ASV, ALH, AGR i innych ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zrobiłem ponownie logi (004, 000) a dziś sprawdziłem (dzięki przejściówce Roberta) ciśnienie w pompie po ponad roku od modyfikacji. Niestety pompa nadaje się do wymiany - ciśnienie na wolnych mniej niż 6 bar a po wbiciu na max. zaworka - doszło do ok.7 bar. Nie wiem czy reszta zaworka nie wpadła do środka bo nie dałem rady go wykręcić - nie ma dojścia na klucz 10 płaski, nasadka nawet spiłowana się zrywa w środku a ten zaworek nic.

Nie sprawdzałem na wyższych obrotach ciśnienia bo nie miało to sensu - z logów wyszło, że u dołu pompa trzymała kąt jako tako a u góry rozjazd jak na niemieckiej autostradzie. Skoro u dołu słabe ciśnienie to i u góry będzie tylko gorzej.

Sprzedałem pompę - szukam pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo w swojej, jeśli to afn to wijanie zaworka na wolnych nie daje dużego rezultatu, zmienia się narastnie ciśnienia po wciśnięciu gazu. Najpierw *******nij ten zaworek z góry młotkiem przez jakiś wałek i wtedy wykręcisz płaską 10 nakładając ją pionowo i obkręcając śrubokrtem z góry. tak robiłem jak nie miałem kluczy specjalnych i zawsze się wykręcało...

Po prostu spadła Ci wydajność pompki i na wolnych obrotach nie uciągnie tyle żeby zwiększyło się ciśnienie po wbiciu zaworka. Chyba że masz filtr stary lub większe wtryski niż seryjnie. Tak czy siak ja miałem na wolnych w afn 6 a była wstanie nabić przy 4000 11-12 dokładnie nie pamiętam. Raz jednemu podbijałem co miał na wolnych 5.5 a jeździł normalnie po podbiciu o 0,3mm.

Edytowane przez zeejay83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rok temu na wolnych miałem ponad 7, po wbiciu zaworka przy 4tyś było 14bar. W tej chwili pompa już kuleje dlatego wciąż walczę z brakiem dostatecznej mocy i to potwierdza test z ostatnich dwóch dni - kiepskie logi i brak cisnienia.

Poszukiwania trwają...mam na oku nówkę z Reno 982

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo samego tłoczka 032 będę o wrzucał do nowej pompy od golfa 4. więc się okaże czy to coś da. Poprzednia pompa była pokroju AHU więc możliwe że budowa samego korpusu i jego przepływy były pod mniejsze ciśnienia dlatego wszystko się rozjeżdżało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprzednia pompa była pokroju AHU więc możliwe że budowa samego korpusu i jego przepływy były pod mniejsze ciśnienia dlatego wszystko się rozjeżdżało.

 

Nic się nie ma prawa rozjeżdżać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co jak po wbiciu zaworka nie odpala dobrze, ale tylko po postoju za pierwszym razem np. rano. Generalnie jak już odpali to potem jest ok, objaw jest taki jak by mu się paliwo cofało. Pojawiło się to po wbiciu zaworka, praca auta się poprawiła tylko problem z odpaleniem się pojawił.

 

Czy jest możliwe że na tym wbijanym elemencie po wbiciu pojawiła się nieszczelność i auto jak postoi dłużej to mu się gdzieś paliwo cofnie ?

Czy ma ktoś do od sprzedania adapter do pomiaru ciśnienia wewnętrznego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóż ponownie seryjny zaworek i sprawdź,czy problem w dalszym ciągu będzie Cię nękał.Jak jest podejrzenie,że jakiś mod coś mógł spartolić,to najlepiej wrócić do serii.

Gdyby było kilku chętnych,to mógłbym zlecić zrobienie takich adapterów,ale to przy co najmniej 5 sztuk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktos sprawdzić dla mnie w jakich silnikach były montowane wtryski z takimi końcówkami?

 

DSLA150P 261---0433 175 029--CP--5x0,24x150° Nozzle 2 springs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Końcówki ściągnie każdy pompiarz,przecież to produkt boscha,tylko trzeba by wiedzieć,czy będą pasowały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro DSLA to chyba powinny pasować czy nie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie znalazłem przyczynę zbytniego przyśpieszania timingu powyżej 3700 na zaworku 032. rozebrałem starą pompę co mia tak krzaczyła i znalazłem ryskę wyczuwalną paznokciem na tłoczku przestawiacza . Kieruje się ona właśnie do tylnej części przestawiacza i nie jest na całej długości.

A co z tym rozwiercaniem tłoczka przestawiacza? Nie wiele żeby statyczny nam nie uciekł?

No i chyba rzeczywiście 032 i 052 są bardzo podobne jak nie identyczne. Dmuchałem dzisiaj w nie z 0,5 godziny i nie odczułem różnicy:P

 

No i **** znowu to samo. jka na zaworku 028 nie rozjeżdżał się tylko opóźniał z braku ciśnienia tak na 032 kąt szaleje tzn. próbuje wyprzedzić sporo kąt wtrysku a dawka jest znaczna . kąt statyczny ustawiony zegarem taki sam jak na 028.

 

mc6i.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez zeejay83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mógłby ktos sprawdzić dla mnie w jakich silnikach były montowane wtryski z takimi końcówkami?

 

DSLA150P 261---0433 175 029--CP--5x0,24x150° Nozzle 2 springs

 

nie bierz tego, mi kolega z forum golfa takie pocisnal, niby mialy byc jak firady HF+25 (tez 0.240). Dymu kupa, zero mocy (turbo z BRD), strata czasu, nerwow i pieniedzy.

 

To sa koncowki od rovera 2.0 (bez doladowania)..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie bierz tego, mi kolega z forum golfa takie pocisnal, niby mialy byc jak firady HF+25 (tez 0.240). Dymu kupa, zero mocy (turbo z BRD), strata czasu, nerwow i pieniedzy.

 

To sa koncowki od rovera 2.0 (bez doladowania)..

Też to czytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile kosztuje przyjemność tłokorozdzielacza z 10mm na 11mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności