czarnuch Zgłoś #1 Napisano 4 Stycznia 2011 Opisy plików: 1 - te błędy siedziały w pamięci jak wziąłem się za sprawdzanie vagiem 2 - pojawiło się przy pierwszej próbie logowania dynamicznego 3 - to chyba przy drugiej próbie logowania dynamicznego airbag 1 - to siedziało w pamięci jak zacząłem skanować airbag 2 - to pojawia się cały czas i dodam że kontrolka airbag nie świeci i nie świeciła po zakupie, na 99.9% auto nie bite auto scan - zrobiony scan vag nastawnik 1 i 2 - tutaj prosze o wyjaśnienie czy wartości są prawidłowe cylindry 1 i 2 - pomiary wykonane ot tak i tutaj bardzo proszę o interpretację tego zjawiska, co oznacza brak wartości przy cyl 4 ?? Duzo tego ale po prostu nie chcę tworzyć niezliczonej ilości tematów - jeżeli nie będzie odpowiedzi to pewnie będę musiał je stworzyć bo strasznie zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji. 1.doc 2.doc 3.doc airbag 1.doc airbag 2.doc auto scan.doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2011 cylindry 1 i 2 - pomiary wykonane ot tak i tutaj bardzo proszę o interpretację tego zjawiska, co oznacza brak wartości przy cyl 4 ?? Korekcje dawki paliwa na wtryskach wyglądają ok., Przy cylindrze 4 nie ma wartości ponieważ to jest cylinder wzorcowy i względem niego robione są pozostałe. 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ czujnik ciśnienia doładowania 00575 - Intake Manifold Pressure - błąd przeładowania 17-00 - Control Difference 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - problemy z odczytaniem kodu immo z kluczyka 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 36-00 - Open Circuit 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 36-00 - Open Circuit Sensor Airbag'ów obie strony Sprawdź czy kontrolka od poduszek jak przekręcasz stacyjkę to gaśnie równocześnie z jakąś inną kontrolką - powinna zgasnąć sama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2011 co do g71 to dzisiaj będę przekładał n75 z n18 co do poduszek to od momentu zakupu nie zgłasz mi się kontrolka airbagu i teraz zastanawiam się co dalej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2011 (edytowane) witam, znalazłem taka stronkę http://mojtorun.pl/elektronika/ może się przyda, mam nadzieję, że pomogłem choć trochę Edytowane 5 Stycznia 2011 przez Fikanoteran11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2011 co do g71 to dzisiaj będę przekładał n75 z n18 czy po wykasowaniu błędu 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) - błąd powraca ? co do poduszek to od momentu zakupu nie zgłasz mi się kontrolka airbagu i teraz zastanawiam się co dalej... po przekręceniu stacyjki kontrolka powinna się palić kilka sekund a następnie zgasnąć - jeśli się nie zapala to znaczy że jest odłączona bo komuś nie chciało się robić poduszek po dzwonie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2011 czy po wykasowaniu błędu 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) - błąd powraca ? po przekręceniu stacyjki kontrolka powinna się palić kilka sekund a następnie zgasnąć - jeśli się nie zapala to znaczy że jest odłączona bo komuś nie chciało się robić poduszek po dzwonie... pojawia się ale nie cały czas tylko czasami co do poduszek to kurdę jak pisałem samochód na 99,9% nie był bity a przy zakupie właśnie nikt nie zwrócił na to uwagi ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:54 ---------- witam, znalazłem taka stronkę http://mojtorun.pl/elektronika/ może się przyda, mam nadzieję, że pomogłem choć trochę przepatrzę to kolego i wtedy napiszę czy pomogłeś, hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2011 co do poduszek to kurdę jak pisałem samochód na 99,9% nie był bity a przy zakupie właśnie nikt nie zwrócił na to uwagi szyby oryginalne i z jednego rocznika? Lampy oryginalne i jeden rok produkcji ? Tak najprościej coś wywnioskować. Jeśli wszystko jak należy trzeba sprawdzić podłączenie sensorów airbag'ów. http://img256.imageshack.us/i/b5airbagpngtu1.png/ Jakbyś chciał coś odpinać to najpierw trzeba odłączyć minus z akumulatora. Sensory poduszek bocznych: 7 i 9 na rys. , 11 sterownik airbag ze zintegrowanymi sensorami poduszek kierowcy i pasażera oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #8 Napisano 8 Stycznia 2011 szyby oryginalne i z jednego rocznika? Lampy oryginalne i jeden rok produkcji ? Tak najprościej coś wywnioskować.Jeśli wszystko jak należy trzeba sprawdzić podłączenie sensorów airbag'ów. http://img256.imageshack.us/i/b5airbagpngtu1.png/ Jakbyś chciał coś odpinać to najpierw trzeba odłączyć minus z akumulatora. Sensory poduszek bocznych: 7 i 9 na rys. , 11 sterownik airbag ze zintegrowanymi sensorami poduszek kierowcy i pasażera oraz napinacze pasów bezpieczeństwa. szyby te same wszystkie i lampy też oryginalne, bo już nawet szkła poszarzałe są i muszę coś pomyśleć o odnowieniu. NA małym wzniesieniu i na prostej auto idzie prawie jak trzeba, prawie bo ciągnie ale jak np puszczę pedał gazu i nagle dam w podłogę to nie ma takiego zerwania charakterystycznego dla turbiny tylko przyspiesza jednostajnie tak jak jest z esp na lodzie np... Drugi problem który pozostał to pod większe wzniesienie jak dam w podłogę to wpada w tryb awaryjny i teraz nasuwa mi się takie coś czy miało by to związek z lekkim odchyleniem wskazań nastawnika pompy na vag-u ? Muszę po prostu teraz wykonać logi dynamiczne jak chodzi w pełnym zakresie obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #9 Napisano 13 Stycznia 2011 To jakiś czujnik, ale dokładniej koledzy co to jest i jak to "leczyć": 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2011 To jakiś czujnik, ale dokładniej koledzy co to jest i jak to "leczyć": 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Ponawiam swoja prośbę odnośnie tego błędu bo znowu mi wyskoczył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #11 Napisano 18 Stycznia 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38111&highlight=czujnik+g71+afn szukaj kolego szukaj a znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #12 Napisano 18 Stycznia 2011 ten temat już czytałem, ale właściwie nie ma tam rozwiązania problemu... we wtorek auto idzie do mechaniora do łąki koło Rzeszowa bo podobno spec w dziedzinie aut grupy vag... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #13 Napisano 18 Stycznia 2011 Skoro masz wyjasnione co to za czujnik i gdzie się znajduje a opis błędu to "zwarcie do plusa " to znajdujesz ten czujnik, patrzysz na wtyczkę i przewód , czy nie ma uszkodzeń. Jeśli wszystko ok, czujnik do wymiany i to całe rozwiązanie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #14 Napisano 18 Stycznia 2011 Skoro masz wyjasnione co to za czujnik i gdzie się znajduje a opis błędu to "zwarcie do plusa " to znajdujesz ten czujnik, patrzysz na wtyczkę i przewód , czy nie ma uszkodzeń. Jeśli wszystko ok, czujnik do wymiany i to całe rozwiązanie problemu. dzięki za tą odpowiedź. Problemem jest to czy ten czujnik ma bezpośredni wpływ na przechodzenie auta w tryb awaryjny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #15 Napisano 26 Stycznia 2011 a takie pytanko koledzy: czy niedomagająca pompa wtryskowa a raczej jej elektronika może mieć wpływ na szarpania w określonym przedziale obrotów, problemy z mocą, wyżej omawiane błędy i kiepskie przyspieszanie od 120km/h ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza79 Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2011 Moim zdaniem ma wpływ bo to jest czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. U siostry w POLO FL zaświeca się EPC i CHECK po czyn EPC gaśnie a CHECK świeci dalej. Jak te kontrolki świecą autko traci sporo na dynamice. Po skasowaniu błędów śmiga do następnego ich zaświecenia. Obstawiam że ten czujnik masz zwalony lub ten który reguluje pracą turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 29 Stycznia 2011 Auto masz niestety po dzwonie, w module airbaga masz zapisane że były odpalone poduszki... Zapewne kontrolki wcale nie ma i dlatego się nie świeci. Problemem jest to czy ten czujnik ma bezpośredni wpływ na przechodzenie auta w tryb awaryjny ?Zdecydowanie tak i od tego trzeba zacząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #18 Napisano 29 Stycznia 2011 (edytowane) 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)36-00 - Open Circuit 01221 - Crash Sensor Side Airbag: Driver Side (G179) 36-00 - Open Circuit a ja obstawiam założony nieodpowiedni sterownik airbag , bo identyczny miałem przypadek gdzie 2 błędy czujników zgłaszał sterownik a był nieodpowiedni . napisz jak to jest z tą kontrolką czy wogóle się nie zaświeca podczas włączenia zapłonu ? w module airbaga masz zapisane że były odpalone poduszki. Nie ma żadnej informacji o dzwonie w tym sterowniku. a oba błędy wskazują na : - Uszkodzone przewody do czujników (sprawdź przewody) - Uszkodzone czujniki - Uszkodzony moduł airbag ( być może niewłaściwy ) Edytowane 29 Stycznia 2011 przez albus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #19 Napisano 30 Stycznia 2011 nie wyświetla się w ogóle, ale powiem że jak 1,5 roku temu byłem u naprawdę dobrego elektromechanika to powiedział że prawdopodobnie sa problemy z wtyczkami przy fotelach i pewnie nie chciało się komuś tego robić to uwalił kontrolkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2011 Dobry elektromechanik ale chyba bez komputera ??? bo ewidentnie są 2 błędy od czujników uderzenia a one nie są po fotelami tylko pod dywanami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach