Skocz do zawartości

chopok

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O chopok

  • Urodziny 09.11.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sucha Beskidzka

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Witam, czy istnieje możliwość podglądnięcia pracy lub wysterowania za pomocą VCDS klapy gaszącej ? Z góry dziękuję za pomoc.
  2. Przepływka pokazuje zbyt mało powietrza, do sprawdzenia: szczelność na odcinku przepływomierz turbina w tym DV, możesz podłączyć zewnętrzny manometr i podglądnąć co dmucha turbina no i oczywiście przepływomierz (oryginał?) można od kogoś podmienić na próbę
  3. oba logi które zrobiłeś są w trybie awaryjnym, więc następnym razem przed kazdorazowym logowaniem wyłącz zapłon
  4. Sprawdź poprawność podłączenia N75 i szczelność wężyków podciśnienia - turbina dmucha za mało
  5. Czujnik ciśnienia doładowania leży i kwiczy.
  6. Sprawdź DV, bo widać że po puszczeniu gazu lekko skoczyło ciśnienie. Ponadto sprawdź wężyki podciśnienia i szczelność dolotu - MAF trochę mało mierzy
  7. Czy jest możliwe aby program choć z "dupy" nie podlał nic paliwa aż do 2000RPM ?
  8. Logi wyglądają dobrze, aby było lepiej pozostaje zrobienie softu
  9. Witam, proszę o opinię - passat mojego kuzyna, logi wykonane przez niego i przesłane - więc lepszych nie będzie Ogólnie brak reakcji na gaz do ok 2400RPM. Przebieg ok 240kkm, rozrząd i pompki robione 30k temu. Problem z brakiem regulacji doładowania oczywisty, natomiast ciekawi mnie bardzo niska dawka paliwa aż do tych 2400RPM - powinno być więcej. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, będę wdzięczny. Grupy: 011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/d.cepuch_91780.html Grupy: 010,008 - http://vaglog.rtnet.pl/d.cepuch_91781.html Grupy: 018,001 - http://vaglog.rtnet.pl/d.cepuch_91782.html Grupy: 004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/d.cepuch_91783.html
  10. BLS - poza niską synchronizacją wygląda ok. Doładowania lepszego w 105KM nie będzie BMN - dobrze dmucha, całkiem jak po programie Na przyszłość dynamicznie loguj 2 kanały jednocześnie np. 003 + 010, 008 + 011
  11. Auto słabo dogrzane, nie loguj dynamicznie 3 kanałów jednocześnie(słabe próbkowanie). W pierwszym logu 018 nie powinno być wartości 4 (chyba że podczas hamowania silnikiem) oznacza to problemy z dostarczeniem paliwa. Jakieś problemy z autem?
  12. Wydaje mi się, że jeżeli turbina dmucha poprawnie - czyli zasysa określoną masę powietrza z dolotu to MAF powinien to poprawnie zmierzyć i zapłon nie powinien wpływać na pomiar.
  13. A tej przepływki jesteś pewny? Może podmień od kogoś na próbę
  14. Turbina dmucha dobrze, więc założyłeś trefną przepływkę lub ciągniesz "lewe" powietrze z dolotu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności