czarnuch Zgłoś #21 Napisano 31 Stycznia 2011 No nie będę się kłócił bo ja się aż tak na tym nie znam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #22 Napisano 31 Stycznia 2011 Nikt się nie chce kłucić tylko niektórzy słysząc " kontrolka poduszek" obstawia od razu diagnoze wtyczki pod fotelem a to nie zawsze i wszędzie trafne stwierdzenie . Musisz zajrzeć pod dywan czy te czujniki wogóle są zamontowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #23 Napisano 31 Stycznia 2011 nie no spoko, źle mnie zrozumiałeś, bo chodziło mi o to że nie ma ludzi nieomylnych... Właśnie o takie coś mi chodziło, tylko napisz gdzie szukać dokładniej tych czujek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albus Zgłoś #24 Napisano 31 Stycznia 2011 Pod wykładziną podłogi na poprzecznym wzmocnieniu pod fotelami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madridista88 Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2011 MOje błędy to: 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym rtóżnica dorególowania- błąd sporadyczny 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa- błąd sporadyczny MOże mi ktoś powiedzieć gdzie jest G-71 bo mam sprzeczne informacje...i co oznacza zwarcie do plusa no i może co mam zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Nobody Zgłoś #26 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) hmm ja też mam błąd 575 ale zastanawia mnie ten tekst, błąd sporadyczny czyli na razie mogę jeździć ? mam trase do pokonania 2,5 tys km objade z tym błędem ? n75 jest sprawny sztanga turbiny porusza się w zakresie 1.5 do 2 cm. Wężyki całe Edytowane 24 Maja 2011 przez Mr_Nobody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach