Skocz do zawartości
shu B3FAN

[2E] brak mocy - slabo sie wkreca na obroty

Rekomendowane odpowiedzi

hmmmm....moim zdaniem pomogą Ci w innym dziale....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha faktycznie nie te roczniki....sorry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli obroty rosną a prędkość stoi w tym samym miejscu to diagnoza jest jedna - sprzęgło mówi papa ,

te dziwne wibracje też mogą wskazywać na koło 2masowe.

Współczuję bo zaboli :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obroty rosną a prędkość stoi
no ma się odczucie jakby wiozło się coś bardzo ciężkiego, od 0 do 90km/h jakoś przyspiesza potem gaz do spodu i nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj tak: kąt zapłonu, rozrząd, pompe paliwa czy daje takie ciśnienie jak powinna, ew. może wtryski zapchane i nie dostaje mieszanki takiej jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kąt zapłonu

 

i tu będziemy szukać przyczyny bo coś jest na rzeczy:)

znalazł się jeden mądry który skierował mnie do fachowca zajmującego się takimi przypadłościami. finał opisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam podobny problem tylko że utrata mocy jest czasowa, czasem auto tak jak by na ręcznym jechało a czasem jedzie normalnie,jak ruszam to muli a po chwili rusza jak z procy...dziwne jest tez ze po wrzuceniu na luz bardzo szybko zwalnia-tak jak by cos go hamowalo.

Co mu moze dolegac???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czasem auto tak jak by na ręcznym jechało a czasem jedzie normalnie

Coś z dawka paliwa....przepływomierza nie masz zatem musisz miec inny czujnik za wzbogacenie mieszanki, po częsci czujnik przepustnicy , stycznik biegu jałowego ewentualnie czujnim wału...posprawdzaj wtyczki.

Oczywiście kable WN przebić nie mają?

Ten silnik jest prostszy od 2E...i rzadko sa z nim problemy...choć może to raczej efekt ich unikalności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj po 2 tygodniach ruszyłem paska.

po 7 km zaczął pracować na 2 cylindry(chodza 1 i 3 od strony rozrządu),nie wchodzi na obroty brak mocy.

z temp.nie miałem nigdy problemu,taka sama syruacja jest na lpg i pb.czy to uszczelka pod głowicą ,czy coś tańszego:)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiece dają iskre na wszystkie cylindry,powietrze i przeplywka ok,silnik telepie jakby mial wyskoczyc spod maski....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(chodza 1 i 3 od strony rozrządu

Jak to sprawdziłeś?

Zwal pokrywę zaworów bo mógł wałek pęknąć....

Kopułka cała?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to sprawdziłeś?

Zwal pokrywę zaworów bo mógł wałek pęknąć....

Kopułka cała?

 

odlączałem przewody i te 2 nie chodza,kopulka cała.

może jakoś wtryski siadły?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może jakoś wtryski siadły?

Świece suche?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wariują mi obroty w 2e przy odpalaniu z reguły jest ok ale jak rozgrzeję silnik zrobię kilka km problemy są z ponownym odpaleniem i utrzymaniem obrotów silnik albo się dławi albo wchodzi na 3-4tys obrotów. Oprócz tego nawet jak odpalę auto i obroty są ok to przy włączeniu biegu wstecznego silnik gubi obroty i dławi się.

 

- przepływkę kupiłem z auta które lpg nie wąchało - odkąd wymieniłem miałem ze 2 lekkie strzały, ale klapka się nie wiesza

- mam 3 krokowce i przy każdym jest to samo ;/ po odpaleniu i odłączeniu wtyczki krokowca auto chodzi ładnie, ale przy wstecznym gubi obroty i się dławi

 

Jak sprawdzić która z tych rzeczy padła, lub namierzyć coś innego co odpowiada za te wariacje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objawy te występują na PB i na LPG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i na lpg i na pb

równo rok temu auto dostało "nową" przepływkę, kable, świece, kopułkę, palec i filtr powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy odpalaniu z reguły jest ok ale jak rozgrzeję silnik zrobię kilka km problemy są z ponownym odpaleniem i utrzymaniem obrotów silnik albo się dławi albo wchodzi na 3-4tys obrotów

Musisz obadać sondę i potencjometr przepustnicy.

Sondę możesz czasowo odłączyć ale bez sprawnego potencjometru zapomnij o jeździe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest potencjometr przepustnicy. i czy o sondę lambda Ci chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie jest potencjometr przepustnicy

gutpo2ub1add6.jpg

 

Tutaj masz pokazany silnik 2e i zaznaczyłem na nim, gdzie jest przepustnica. Tam z tyłu przepustnicy (od ściany grodziowej samochodu) jest ten czujnik położenia przepustnicy.

 

 

i czy o sondę lambda Ci chodzi?

Tak, na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Kupiłem dwa dni temu passka gt z 2l 8v z sekwencją.

Po porannej ulewie wjechałem dziś w rano w mega kałuże. Auto po tej kałuży zaczeło się zachowywać tak że mają wciśnięty pedał do połowy, powiedzmy 3tys obrotów, nagle zaczynają spadać do 800, i nie rosną dopiero pojakimś czasie się podnoszą, , przegazowanie nic nie dało. Postał cały dzień i nadal to samo zarówno na benz i gazie. Kable świece i kopułka są nowe. Objaw jest taki jakby spadało napięcie i niechiał się wkręcić, wrzuce luz pedał pocisne , wejdzie na obroty i dalej kicha. Czy reset kompa może pomóc?

 

Myśałem że to zawilgocona kopułka ale wszystko jest suche. zdjąłem palec, przedmuchałem kompresorem, dla pewności , nadal to samo. Wtyczki posprawdzałem. Wody trochę miałem z kolei kilka kropel w tym czasnym pudełku przy filtrze powietrza. Tam co potencjometr jest w środku.( mało precyzyjnie się wyraziłem, przepraszam) Generalnie nie da się jeżdzić :(

 

Bardzo proszę o pomoc.

Edytowane przez pit79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności