makumba50 Zgłoś #21 Napisano 30 Czerwca 2011 hmmmm....moim zdaniem pomogą Ci w innym dziale.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #22 Napisano 5 Lipca 2011 aha faktycznie nie te roczniki....sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-one- Zgłoś #23 Napisano 5 Lipca 2011 jeśli obroty rosną a prędkość stoi w tym samym miejscu to diagnoza jest jedna - sprzęgło mówi papa , te dziwne wibracje też mogą wskazywać na koło 2masowe. Współczuję bo zaboli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #24 Napisano 5 Lipca 2011 obroty rosną a prędkość stoi no ma się odczucie jakby wiozło się coś bardzo ciężkiego, od 0 do 90km/h jakoś przyspiesza potem gaz do spodu i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #25 Napisano 7 Lipca 2011 Posprawdzaj tak: kąt zapłonu, rozrząd, pompe paliwa czy daje takie ciśnienie jak powinna, ew. może wtryski zapchane i nie dostaje mieszanki takiej jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #26 Napisano 8 Lipca 2011 kąt zapłonu i tu będziemy szukać przyczyny bo coś jest na rzeczy:) znalazł się jeden mądry który skierował mnie do fachowca zajmującego się takimi przypadłościami. finał opisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin3055 Zgłoś #27 Napisano 4 Kwietnia 2012 Witam,mam podobny problem tylko że utrata mocy jest czasowa, czasem auto tak jak by na ręcznym jechało a czasem jedzie normalnie,jak ruszam to muli a po chwili rusza jak z procy...dziwne jest tez ze po wrzuceniu na luz bardzo szybko zwalnia-tak jak by cos go hamowalo. Co mu moze dolegac??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #28 Napisano 5 Kwietnia 2012 czasem auto tak jak by na ręcznym jechało a czasem jedzie normalnie Coś z dawka paliwa....przepływomierza nie masz zatem musisz miec inny czujnik za wzbogacenie mieszanki, po częsci czujnik przepustnicy , stycznik biegu jałowego ewentualnie czujnim wału...posprawdzaj wtyczki. Oczywiście kable WN przebić nie mają? Ten silnik jest prostszy od 2E...i rzadko sa z nim problemy...choć może to raczej efekt ich unikalności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #29 Napisano 27 Listopada 2012 dzisiaj po 2 tygodniach ruszyłem paska. po 7 km zaczął pracować na 2 cylindry(chodza 1 i 3 od strony rozrządu),nie wchodzi na obroty brak mocy. z temp.nie miałem nigdy problemu,taka sama syruacja jest na lpg i pb.czy to uszczelka pod głowicą ,czy coś tańszego:)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #30 Napisano 27 Listopada 2012 swiece dają iskre na wszystkie cylindry,powietrze i przeplywka ok,silnik telepie jakby mial wyskoczyc spod maski.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #31 Napisano 27 Listopada 2012 (chodza 1 i 3 od strony rozrządu Jak to sprawdziłeś? Zwal pokrywę zaworów bo mógł wałek pęknąć.... Kopułka cała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielpaw Zgłoś #32 Napisano 28 Listopada 2012 Jak to sprawdziłeś?Zwal pokrywę zaworów bo mógł wałek pęknąć.... Kopułka cała? odlączałem przewody i te 2 nie chodza,kopulka cała. może jakoś wtryski siadły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 1 Grudnia 2012 może jakoś wtryski siadły? Świece suche? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #34 Napisano 4 Marca 2013 Wariują mi obroty w 2e przy odpalaniu z reguły jest ok ale jak rozgrzeję silnik zrobię kilka km problemy są z ponownym odpaleniem i utrzymaniem obrotów silnik albo się dławi albo wchodzi na 3-4tys obrotów. Oprócz tego nawet jak odpalę auto i obroty są ok to przy włączeniu biegu wstecznego silnik gubi obroty i dławi się. - przepływkę kupiłem z auta które lpg nie wąchało - odkąd wymieniłem miałem ze 2 lekkie strzały, ale klapka się nie wiesza - mam 3 krokowce i przy każdym jest to samo ;/ po odpaleniu i odłączeniu wtyczki krokowca auto chodzi ładnie, ale przy wstecznym gubi obroty i się dławi Jak sprawdzić która z tych rzeczy padła, lub namierzyć coś innego co odpowiada za te wariacje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #35 Napisano 5 Marca 2013 Objawy te występują na PB i na LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #36 Napisano 5 Marca 2013 i na lpg i na pb równo rok temu auto dostało "nową" przepływkę, kable, świece, kopułkę, palec i filtr powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 5 Marca 2013 przy odpalaniu z reguły jest ok ale jak rozgrzeję silnik zrobię kilka km problemy są z ponownym odpaleniem i utrzymaniem obrotów silnik albo się dławi albo wchodzi na 3-4tys obrotów Musisz obadać sondę i potencjometr przepustnicy. Sondę możesz czasowo odłączyć ale bez sprawnego potencjometru zapomnij o jeździe.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #38 Napisano 5 Marca 2013 gdzie jest potencjometr przepustnicy. i czy o sondę lambda Ci chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtix099 Zgłoś #39 Napisano 6 Marca 2013 gdzie jest potencjometr przepustnicy Tutaj masz pokazany silnik 2e i zaznaczyłem na nim, gdzie jest przepustnica. Tam z tyłu przepustnicy (od ściany grodziowej samochodu) jest ten czujnik położenia przepustnicy. i czy o sondę lambda Ci chodzi? Tak, na pewno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pit79 Zgłoś #40 Napisano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Witam serdecznie! Kupiłem dwa dni temu passka gt z 2l 8v z sekwencją. Po porannej ulewie wjechałem dziś w rano w mega kałuże. Auto po tej kałuży zaczeło się zachowywać tak że mają wciśnięty pedał do połowy, powiedzmy 3tys obrotów, nagle zaczynają spadać do 800, i nie rosną dopiero pojakimś czasie się podnoszą, , przegazowanie nic nie dało. Postał cały dzień i nadal to samo zarówno na benz i gazie. Kable świece i kopułka są nowe. Objaw jest taki jakby spadało napięcie i niechiał się wkręcić, wrzuce luz pedał pocisne , wejdzie na obroty i dalej kicha. Czy reset kompa może pomóc? Myśałem że to zawilgocona kopułka ale wszystko jest suche. zdjąłem palec, przedmuchałem kompresorem, dla pewności , nadal to samo. Wtyczki posprawdzałem. Wody trochę miałem z kolei kilka kropel w tym czasnym pudełku przy filtrze powietrza. Tam co potencjometr jest w środku.( mało precyzyjnie się wyraziłem, przepraszam) Generalnie nie da się jeżdzić Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez pit79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach