brox Zgłoś #41 Napisano 15 Maja 2011 Widzę, że kupiłeś na allezło za 390. Szkoda, bo mój ma 4 piloty i więcej gwintu, który wchodzi w wydrążenie wału i tym samym jest stabilniejszy jeśli chodzi o zachowanie osi, o czym się przekonasz jak będziesz frezował. Możesz porównać zdjęcia to będziesz wiedział o co chodzi. Ja bym oddał z przesyłką za 340. Trudno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #42 Napisano 15 Maja 2011 Brox, daj ogłosznie na forum Golfa, że go wypożyczasz, na pewno się znajdą chętni. Tylko jakąś kaucję pobieraj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brox Zgłoś #43 Napisano 15 Maja 2011 Dałem. Już jedna osoba z naszego forum skorzystała i była bardzo zadowolona, bo cała operacja z przesyłkami i powrotem frezu do mnie trwała 3 dni. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100166 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIOTR_FOTO Zgłoś #44 Napisano 23 Maja 2011 Obiecany film nagrany telefonem. Niestety nie widać bicia za bardzo bo za mało klatek na sekundę: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=tQDC9ddeHhw[/ame] Ja zauważyłem, że po frezowaniu zmalały gibania koła na boki ale pozostały w kierunku przód-tył (kierunek chłodnica-kabina). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
53th Zgłoś #45 Napisano 16 Stycznia 2012 Witam serdecznie. Akurat dziś wymieniałem pasek rozdządu w swoim golfie z tym samym silnikiem.Mam takie pytanko odnosnie polozenia rolki napinającej(tych dziurek do napinania).U ciebie na zdjęciu widać ze jest naciągnięta do góry.A ja w swoim miałem napięta w dół..i tak też założyłem.czy jest jakaś różnica?? Pozdrawiam Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marewel Zgłoś #46 Napisano 16 Stycznia 2012 Ma być do góry wiec popraw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
showaddywaddy Zgłoś #47 Napisano 22 Października 2012 Witam, chciałem zmienić pasek rozrządu w moim pasku b4 1Z i przeglądając poszczególne tematy trafiłem też na ten, w którym kolega świetnie rozprawił się z problemem w temacie. Zauważyłem że moje koło pasowe też ma bicia, zamieszczam tutaj filmik jak to wygląda i proszę o porady czy przy zmianie paska podjąć się też frezowania czy nie jest to wymagane.. http://www.youtube.com/watch?v=kZXex6mwPfk&feature=plcp auto mam 2 lata, rozrzadu jeszcze nie zmieniałem; osobiście przejechałem około 40tys. km Dzięki za podpowiedź pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #48 Napisano 8 Lipca 2013 (edytowane) jestem po frezowaniu wału frez wypożyczyłem od kolegi Brox - wielkie dzięki dodam że kontakt super, szybko i sprawie. Obudowa rozrządu dolna zeszła bez konieczności zdejmowania koła pompy wody. Pozostałe operacje skorzystałem z opisu Dariusza i są idealne do zrealizowania np blokowanie wału do frezowania - nasadka 24 i klin z kawałka drewna sprawdza się w 100% Aby odkręcić koło zębate do blokady wału stosowałem przyrząd jakiego używa ASO Skody do tej operacji, a wygląda on tak: a tutaj rysunek z wymiarami do korzystania z freza najlepiej użyć klucz oczkowy z grzechotką 19, coś w tym rodzaju http://allegro.pl/klucz-plasko-oczkowy-grzechotka-17-mm-yato-yt-0278-i3310107709.html Edytowane 8 Lipca 2013 przez wojciechk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach