Skocz do zawartości
brox

Ustawienie regulacja kąta wtrysku AAZ

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że kupiłeś na allezło za 390. Szkoda, bo mój ma 4 piloty i więcej gwintu, który wchodzi w wydrążenie wału i tym samym jest stabilniejszy jeśli chodzi o zachowanie osi, o czym się przekonasz jak będziesz frezował. Możesz porównać zdjęcia to będziesz wiedział o co chodzi. Ja bym oddał z przesyłką za 340. Trudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brox, daj ogłosznie na forum Golfa, że go wypożyczasz, na pewno się znajdą chętni. Tylko jakąś kaucję pobieraj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem. Już jedna osoba z naszego forum skorzystała i była bardzo zadowolona, bo cała operacja z przesyłkami i powrotem frezu do mnie trwała 3 dni.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100166

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiecany film nagrany telefonem. Niestety nie widać bicia za bardzo bo za mało klatek na sekundę:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=tQDC9ddeHhw[/ame]

 

Ja zauważyłem, że po frezowaniu zmalały gibania koła na boki ale pozostały w kierunku przód-tył (kierunek chłodnica-kabina).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Akurat dziś wymieniałem pasek rozdządu w swoim golfie z tym samym silnikiem.Mam takie pytanko odnosnie polozenia rolki napinającej(tych dziurek do napinania).U ciebie na zdjęciu widać ze jest naciągnięta do góry.A ja w swoim miałem napięta w dół..i tak też założyłem.czy jest jakaś różnica??

 

Pozdrawiam Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma być do góry wiec popraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

chciałem zmienić pasek rozrządu w moim pasku b4 1Z i przeglądając poszczególne tematy trafiłem też na ten, w którym kolega świetnie rozprawił się z problemem w temacie. Zauważyłem że moje koło pasowe też ma bicia, zamieszczam tutaj filmik jak to wygląda i proszę o porady czy przy zmianie paska podjąć się też frezowania czy nie jest to wymagane..

http://www.youtube.com/watch?v=kZXex6mwPfk&feature=plcp

 

auto mam 2 lata, rozrzadu jeszcze nie zmieniałem; osobiście przejechałem około 40tys. km

 

Dzięki za podpowiedź

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po frezowaniu wału :)

frez wypożyczyłem od kolegi Brox - wielkie dzięki :)

dodam że kontakt super, szybko i sprawie.

 

Obudowa rozrządu dolna zeszła bez konieczności zdejmowania koła pompy wody.

 

Pozostałe operacje skorzystałem z opisu Dariusza i są idealne do zrealizowania :)

np blokowanie wału do frezowania - nasadka 24 i klin z kawałka drewna sprawdza się w 100%

 

Aby odkręcić koło zębate do blokady wału stosowałem przyrząd jakiego używa ASO Skody do tej operacji, a wygląda on tak:

e4vl.jpg

 

a tutaj rysunek z wymiarami

wp1b.jpg

 

do korzystania z freza najlepiej użyć klucz oczkowy z grzechotką 19, coś w tym rodzaju

http://allegro.pl/klucz-plasko-oczkowy-grzechotka-17-mm-yato-yt-0278-i3310107709.html

Edytowane przez wojciechk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności