Skocz do zawartości
Gość Krajny

Odkodowywanie radia fabrycznego

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ja NIE MAM PRZYCISKU TA

 

Przytrzymujesz strzałkę w lewo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie działa

muszę miec zły kod, możliwe, że poprzedni właściciel wymienił radio a instrukcję dał od starego.

Jadę szukać kogoś kto mi rozkoduje.

 

PS. podobno pomaga godzina w zamrażalniku, prawda?

 

 

Bardzo dziękuję WAM za pomoc i podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
muszę miec zły kod, możliwe, że poprzedni właściciel wymienił radio a instrukcję dał od starego

 

dziwne bo wczesniej napisales ze nr seryjny z karty z kodem zgadzal sie z nr seryjnym radia

 

 

 

PS. podobno pomaga godzina w zamrażalniku, prawda?

 

niestety nie

Edytowane przez navik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Białymstoku w serwisie VW 90 zł za odkodowanie MFD i jakieś 15min roboty jak nie ma problemu z połączeniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest taki problem że w radyjku jak dokonam wpisu kodu i całą procedurę to wszystko pięknie gra ale tylko do momentu jak jadę autem ale jak już wyjmę kluczyk i ponownie odpalę auto to radyjko prosi o ponowne wprowadzenie kodu ??? denerwujące to jest za każdym razem czy ktoś wie o co tu chodzi ( szukałem na forum ale nic nie znalałem na ten konkretny temat ) nie zaczynam nowego tematu bo szkoda śmiecić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukałem na forum ale nic nie znalałem na ten konkretny temat
zle szukales jest kilka tematow o tym, w skrocie: masz zamieniony staly plus z plusem po stacyjce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

a czy to coś poważnego i czy dam sam radę to zamienić !?!?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisales ze masz radio Beta IV czy V? i czy radio bylo zamontowane orginalnie czy ktos tam ingerowal?

 

 

dla Bety V musisz miec stacyjke na A4 a staly + na A7 zlacza ISO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki kolego !!! jak tylko Żonka wróci z pracy to zejdę i zobaczę jakie mam to radio itd... - mam dokumenty od radia ale też w aucie !

 

---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 12:59 ----------

 

nic u mnie nie pisze na radiu jaki to model BATA IV czy V i na pewno było standardowo tam umieszczone bo auto jest w Polsce od 2008 roku nie ma paneliku z ciąganego i nie mam dodatkowego przycisku koło RDS taki zwykły kaseciak w czerwonym podświetleniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze masz Bete V i poprzedni wlasciciel mial inne radio i dokonal zmian w instalacji a przed sprzedaza wrocil szybko do bety. Musisz wyciagnac radio i sprawdzic instalacje wtedy wszystko bedzie jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze nie ma sprawy zrobię to tylko nigdy jeszcze nie wyciągałem radia w passacie i nie chciałbym czegoś urwać !?!?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic u mnie nie pisze na radiu jaki to model BATA IV czy V i na pewno było standardowo tam umieszczone bo auto jest w Polsce od 2008 roku nie ma paneliku z ciąganego i nie mam dodatkowego przycisku koło RDS taki zwykły kaseciak w czerwonym podświetleniu

Poszperaj na necie i zobacz zdjecia radia albo zrob i wrzuc tutaj to ci powiedza jaki masz model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam radyjko na 100% beta V znalazłem na forum że trzeba jakies kabelki zamienić czy jakos tak aby było podtrzymanie z aku a nie ze stacyjki ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam radyjko na 100% beta V znalazłem na forum że trzeba jakies kabelki zamienić czy jakos tak aby było podtrzymanie z aku a nie ze stacyjki ???

dla Bety V musisz miec stacyjke na A4 a staly + na A7 zlacza ISO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam zapytano odnośnie radia,a mianowicie mam w swoim aucie Radio Beta 2x20W.Kupiłem Gamme V po podłączeniu nie ma żadnych napisów typu SAFE.Jak przekrencę klucz w stacyjce to po przyciśnięciu gałki głownej ekran podświetla się na kilka sekund ,ale nie włancz się radio.Po wyjęciu natomiast kluczyka ze stacyjki dioda w radiu miga normalnie.

Co może być przyczynu takiego stanu rzeczy?

Czy może być kostka zasilająca radio albo inaczej podłączony + .

Czekam na jakieś sugestje i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam zapytano odnośnie radia,a mianowicie mam w swoim aucie Radio Beta 2x20W.Kupiłem Gamme V po podłączeniu nie ma żadnych napisów typu SAFE.Jak przekrencę klucz w stacyjce to po przyciśnięciu gałki głownej ekran podświetla się na kilka sekund ,ale nie włancz się radio.Po wyjęciu natomiast kluczyka ze stacyjki dioda w radiu miga normalnie.

Co może być przyczynu takiego stanu rzeczy?

Czy może być kostka zasilająca radio albo inaczej podłączony + .

Czekam na jakieś sugestje i pozdrawiam.

 

Zamień plusy nie pamietam juz jak ale wiem że jest przeje.... wyjmowac te piny z kostki ;) GammaV ma stały + i po stacyjce w innym miejscu

Wiem natomiast z doświadczenia co będzie się działo jak zrobisz to źle :

-nie bedzie pamietał stacji za każdym razem SAFE

-przestanie działac BUZER od drzwi otwartych po włączonych swiatłach

-zwariuje centralny bo komp bedzie myslał że cały czas jest kluczyk w stacyjce :)

Edytowane przez Maciej 77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Maciej 77 jutro pokombinuję i dam znać co i jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maWitam!

Ja chciałem bezpłatnie odkodować legalne radio zgodnie z formułką w książce do radia, jednak z serwisu VW w Piasecznie dostałem info, z ęee "mają drogi tester i trzeba się łączyć z serwerem w Niemczech, i że do tego trzeba dwóch ludzi" - cena 146,40zł!!!!!!!!!!!!!!!

Napisałem do VW - odpowiedź: "drogi sprzęt, procedury, i nie gwarantują bezpłatnej usługi w tym zakresie". Napisałem im co o tym myślę w świetle zapisu podanego w książce do radia.

Kod odzyskałem u elektronika za 40zł...

Pozdrawiam

Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"drogi sprzęt, procedury, i nie gwarantują bezpłatnej usługi w tym zakresie".
Cudowny ten nasz kraj ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności