Skocz do zawartości
Gość djzygiel

Kasowanie Inspekcji Serwisowej

Rekomendowane odpowiedzi

pewnie tylko kompa trzeba podpiąć?

 

Tak - tylko VAGiem zmienisz kodowanie a tym samym limit przebiegu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czy w 3BG komunikat inspekcji rocznej (jeśli nie przejedzie się 15 000 km) również rozpoczyna się odliczaniem od 3000 km ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie ktoś czy w 3BG komunikat inspekcji rocznej (jeśli nie przejedzie się 15 000 km) również rozpoczyna się odliczaniem od 3000 km ?

 

Inspekcja roczna jest raczej liczona "po dacie" - tak mi się zdaje. A nie po dystansie przejechanych kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

W moim Pasku olej wymieniłem 5 000 km temu (było to rok i tydzień temu - 19 maj 2011), a dziś zaskoczył mnie komunikat "service INSP".

Problem w tym, że dopiero 5 tys. km po wymianie, a pasior był wtedy podpinany pod VAG przy wymianie i kasowano inspekcję. Komunikat zachowuje się jakoś dziwnie - po włączeniu zapłonu w okienku przebiegu w miejscu na przebieg dzienny (kasowalny) wyskakuje światłem ciągłym "service" a napis "INSP" miga ok. minutę po zapaleniu silnika, po czym wyświetlacz wraca do stanu km. Nie pokazuje żadnego "OIL" ani nic innego, żadnej ilości km pozostałych do serwisu - "service" świeci światłem ciągłym, a "INSP" miga, stan ten trwa minutę i powraca do przebiegu. Czy komp liczy oprócz przebiegu do wymiany, także dni? Możliwe to, że po roku czasu woła o wymianę, pomimo zaledwie 5 tys. km? Jak pisałem, wymiana była 19 maja 2011, więc nijak to wygląda - ani równy rok, ani przebieg...

 

EDIT.

p.s. kasowanie inspekcji przyciskami na zegarach nic nie daje.

Edytowane przez Rashid
dopisek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaskoczył mnie komunikat "service INSP".

 

Ten serwis pokazuje sie "po kalendarzu" i nie będzie tam wyświetlana liczba kilometrów. To jest serwis roczny, przypominający o przeglądzie raz na rok. A kasowali ci zapewne tylko serwis olejowy - podczas wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, tylko czemu akurat pod koniec maja to się uaktywniło, czyżby w połowie roku ma być inspekcja? W zeszłym roku w analogicznym okresie tylko wymiana oleju była. Tak czy siak, chyba zostawię to do czasu wymiany oleju. Nie wiem, czy jest sens podpinać pod VAG dla samego kasowania komunikatu, zwłaszcza że nie mam pod ręką ani VAG-a, ani nikogo, u kogo by to podpiąć (najbliżej mam do ASO i zarazem dealera VW, ale pewno by dokonali na mnie rozboju za tę skromną czynność).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież wystarczy skasować oba komunikaty z poziomu licznika. Wciskasz te dwa dzyndzle, trzymasz, przekręcasz zapłon, puszczasz dzyndzle.... reszta jest opisana na forum :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kasowanie inspekcji serwisowych odbywa się następująco:

 

1. Wyłączyć zapłon

2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk X,

3. Włączyć zapłon,

4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się słowo "service",

5. Na centralnym wyświetlaczu pojawia się komunikat "SERVICE NOW",

6. Zwolnić przycisk X,

7. Obrócić przycisk Y w prawo, w celu skasowania wskazania,

8. Wyłączyć zapłon.

 

 

Przycisk X to prawy przycisk na liczniku

Przycisk Y to lewy przycisk na liczniku

 

Zastosowałem tę metodę i nic nie skasowało. Podczas tej operacji wyskakiwał napis "OIL" oraz "---", ale INSP pozostało. Z tym, że u mnie nie ma FIS na liczniku. Chyba, że jest jakaś inna kombinacja tych manewrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby potem wyskoczyło INSP, to - (już nie pamietam, ale...) jednym z tych dwóch przycisków, albo jeden z nich naciskasz albo obracasz i wtedy wyskakuje INSP i kasujesz to poprzez obrót - tak jak OIL. Z miesiac temu to robiłem i działało :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75 - jak piszesz - przycisk Y zmienia z OIL na INSP. Najpierw kasacja OIL na "---", potem zmiana na INSP i kasacja na "---". Komunikat zniknął. Dzięki za zainteresowanie problemem :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kasowanie inspekcji serwisowych odbywa się następująco:

 

1. Wyłączyć zapłon

2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk X,

3. Włączyć zapłon,

4. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się słowo "service",

5. Na centralnym wyświetlaczu pojawia się komunikat "SERVICE NOW",

6. Zwolnić przycisk X,

7. Obrócić przycisk Y w prawo, w celu skasowania wskazania,

8. Wyłączyć zapłon.

 

 

Przycisk X to prawy przycisk na liczniku

Przycisk Y to lewy przycisk na liczniku

 

 

HHA

 

Witam.Robie dokładnie tak jak tu jest napisane i nie mogę skasować inspekcji servisowej.Co jest nie tak i co mam zrobic? Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naciśnij oba dzyndzle - przed włączeniem zapłonu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek75 - jak piszesz - przycisk Y zmienia z OIL na INSP. Najpierw kasacja OIL na "---", potem zmiana na INSP i kasacja na "---". Komunikat zniknął. Dzięki za zainteresowanie problemem.

 

Polecam tą podpowiedź. Bez problemu u mnie skasowałem tą ,,Servis inspekcję''

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, troche szukałem i prosze;

 

 

u mnie zadziałało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli jeszcze nie mam tego komunkatu a sprowadziłem auto i powymienialem olej i filtry i chcę sobie zrobić reset to przypomni mi o serwisie za 15 000 KM ??

1.9 Tdi 2002 r. 131KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam problem próbowałem według napisanych wskazówek skasować napis SERVICE 800 owszem 800 się skasowało ale napis SERVICE przy włączeniu zapłonu nadal się pojawia.Dodam ze przy kasowaniu nie pokazało się SERVICE NOW....poradźcie coś bo to irytujące jak długo trzeba trzymać ten prawy przycisk po włączeniu zapłonu?Może zbyt krotko go trzymałem...Ale to by się kilometry serwisowe nie skasowały co nie?

Edytowane przez onlyoffroad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie natomiast komunikat wyskakuje po włosku na wyświetlaczu między zegarami ( ten duży ) po przetłumaczeniu "uruchomić serwise" o co chodzi ?

czy jesli u mnie kom. są na dużym wyświetlaczu to również mogę coś zrobić ręcznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jesli u mnie kom. są na dużym wyświetlaczu to również mogę coś zrobić ręcznie ?

Tak,w ten sam opisany tu kilka razy sposób.

witam u mnie natomiast komunikat wyskakuje po włosku na wyświetlaczu między zegarami ( ten duży )

Pewnie samochód z Włoch,to i komunikat po włosko.Język można zmienić VAGiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy taki laik poradzi sobie ze zmianą jezyka tym VAGiem

i jaki wybrać tyle tego jest że nie mam bladego pojęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności