Skocz do zawartości

Rashid

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Rashid

  • Urodziny 01.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    woj. małopolskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

534 wyświetleń profilu
  1. MartinMW - rozumiem, że o moją wczorajszą wypowiedź chodzi. Reflektory to zamienniki, koszt 300 zł za komplet. Kupione nie w necie, lecz w sklepie motoryzacyjnym. Zamawiane "dziś na jutro". Oby zbyt szybko nie podzieliły losu oryginałów... Dziś szybka wizyta u diagnosty celem ustawienia ich.
  2. Dziś zafundowałem złotemu nowe reflektory. Oryginały do tego stopnia były zmatowiałe, że jazda w nocy z sensownym zakresem widoczności to tylko na "długich" (które i tak świeciły jak "krótkie"...). No i diagnosta na ostatnim badaniu dziwił się, jak ja w nocy jeżdżę... Różnica chyba zauważalna...
  3. No panowie, może chociaż osoby dysponujące Etką będą w stanie podpowiedzieć, czy w ogóle możliwa jest instalacja jednomasu z wersji AHL gdzie fabrycznie umieszczano jednomas, do AHL-a z dwumasem fabrycznie? Skoro wypuszczano wersje AHL albo z jedno- albo z dwumasem, jeśli wierzyć tym danym: Wg etki było ono (jednomas) wkładane też do AHL 1.6 (026 105 269L) , to czym one się różnią...
  4. W niektórych raportach przebiegi są, w innych jeszcze nie ma. Np. mój weteran B3 miał przegląd robiony niedawno, pod koniec maja i przebieg spisany przy tym badaniu widnieje w raporcie, B5 miał przegląd robiony z końcem grudnia 2013 i wtedy jeszcze nawet nie spisywano tego to i w raporcie nie ma. Myślę, że dane o przebiegach zaczną pojawiać się w miarę, jak auta poprzechodzą przeglądy w 2014 roku. p.s. jest odmiana tej strony dla autobusów: https://www.bezpiecznyautobus.gov.pl/ Podając sam nr rejestracyjny, dowiemy się, czy autobus ma OC, badania techniczne (z datą ich ważności) oraz podadzą kompletny nr VIN. Przydatne z racji rozpoczynającego się sezonu wyjazdów kolonijnych itp.
  5. Mam w związku z tym pytanie: jako, że czeka mnie robota przy dwumasie, tzn. tak sądzę, że jego koniec jest bliski, bo drgania, telepanie i hałas przy ruszaniu od pewnego czasu, aż ostatecznie parę dni temu po powrocie z trasy biegi (zwłaszcza 1 i R) zaczęły ciężko wchodzić (wsteczny wręcz na siłę), na szczęście skrzynia nie zgrzyta przy tym. Zatem - jest możliwość zakupić taki zestaw jednomasu, jaki podaje kolega, którego cytuję? Wg etki było ono wkładane też do AHL 1.6 (026 105 269L). Podejdzie normalnie do auta mającego dwumas dotychczas? Mam AHL 1.6 właśnie z dwumasem. I jak cenowo to wypada (w sensie, czy taniej od kompletu dwumasy)?
  6. kris - taki sam tłumik montowałem w moim B3 pół roku temu - też 1.8 ABS U mnie dziś - nowe żarówki świateł mijania i pozycyjnych w B5. Wystarczy już jazdy z jednym okiem z przodu :bezzebow
  7. Też jestem ciekaw co wyjdzie w dalszej eksploatacji, bo i u mnie dwumasa już ma bliżej jak dalej do końca... I też myślę, jak by to było jednak sztywne koło wrzucić. Moja dwumasa chyba jeszcze trochę pociągnie, to w międzyczasie może coś więcej kolega Rafał nam tu opisze, jak kolejne kilometry mijają. Z ciekawością czekam dalszych opisów z eksploatacji.
  8. Rashid

    NAPIS NA KLAPIE

    Także dziś widziałem Passata B5 TDI w sedanie z tym znaczkiem Long Beach - mnie to wygląda albo na jakąś serię wyposażenia, lub coś w stylu limitowanej serii, jak np. Golf Bon Jovi, Ford na 100-lecie, albo lokalny dealer wypuścił coś takiego, bo na pewno nie są to naklejki właścicieli w stylu "rybki". Identyczne są miejsca naklejenia i wygląd emblematu, nie ma mowy aby były to tylko naklejki dla zabawy itp. Zresztą to typowy wygląd emblematów serii wyposażenia, jak np. w P 206 na listwach bocznych. Przykładów jest dużo. Przykładowe foto z tym emblematem:
  9. Dziękuję za odpowiedź. Muszę zatem... albo wprost zapytać mechanika czy zna tę zasadę, albo obserwować gumy.
  10. Panowie, a powiedzcie, co się dzieje i jakie ewentualnie mogą być objawy, gdy dokręca się jednak na podniesionym? Pytam, bo 1,5 roku temu wymieniono mi całość przedniego zawiasu i nie tylko (wszystkie wahacze, końcówki dr. kierowniczych, łączniki stabilizatorów, przeguby zewnętrzne), a nie było mnie przy tym, więc nie wiem, czy mechanik zastosował się do tego. Wprawdzie to doświadczony człowiek i nie od dziś siedzi w temacie, ale... nie widziałem osobiście. Od wymiany auto przeszło dwa przeglądy techniczne (jeden pół roku po wymianie, drugi przedwczoraj, nieco ponad 5000 km zrobione) i nic diagnosta nie wykrył. Więc - jeżeliby nie zastosowano się do techniki dokręcania na opuszczonym - jak to poznać w eksploatacji?
  11. B5 przeszedł coroczną ścieżkę zdrowia bez żadnych potknięć :dobrze
  12. Da radę samemu wymienić termostat w 1.6 AHL, ale wymaga to sporo cierpliwości i mocnego postanowienia... Wymieniłem termostat po poluzowaniu i przesunięciu alternatora (i zdjęciu paska oczywiście) i przy zastosowaniu klucza z łamanym przegubem.
  13. Odświeżam. Naprawdę nikt z tylu forumowiczów nie dojechał nigdy do 2 000 km na liczniku okresowym? :dupablada
  14. Weteran B3 dostał dziś nowe śruby do kół (po jednej na koło) - nieszczęsne śruby antykradzieżowe okazały się przekleństwem... Tak się zapiekły, że końcówka do ich odkręcania poległa totalnie, uległa zniszczeniu... Parę dni temu, przy wymianie silentblocków tylnej belki, trzeba było koła z bębnami hamulcowymi ściągać... Dopiero zestaw: blacharz + migomat + stary klucz do kół + pół godziny walki = nareszcie możliwość zdejmowania kół... :blady
  15. Co prawda, nie dziś, a wczoraj - sobota spędzona ze szwagrem na wymianie w diaduszce B3 kompletu silentblocków tylnej belki. Przy okazji rozbierane bębny hamulców i solidnie wszystko wyczyszczone i przemyte środkiem do odtłuszczania oraz nasmarowane nowym smarem łożyska tylnych kół. :ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności