lopsol Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2010 (edytowane) Witam, Dziś volvo pokazało co moze zrobić gdy jest przeładowane bagażami. Mianowicie podczas pakowania rzeczy do kombi, nie zostalo należycie rozplanowanie rozłozenie mas, co skutkowało zbytnim obciażenie tylnej części bagażnika, oraz prawej strony auta. Przy próbie uruchomienia silnika, na desce wyswietlił sie komunikat: procedra startu przerwana!!! Po przekreceniu kluczyka, impuls nie został przekazywany na rozrusznik. Po przepakowaniu auta, i pawidłowym rozmieszczeniu mas bagażu. Auto odpaliło. Ciekawy jestem gdzie umieszczony jest żyroskop. Czy ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek. dodam tylko ze auto to V70N 2.4D Ver. Kinetic. Dodam tylko ze bagaż to nie był cement tylko wieksze zakupy z marketu dla 2 rodzin Edytowane 24 Października 2010 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2010 no jak nie cement to chyba jakaś przesada, powinna się wyświetlić informacja o krzywym aucie itp. ale powinno móc się odpalić auto i pojechać. Mój znajomy ma S60, nie wiem czy w sedanach to wychodziło i czy akurat on to ma ale u niego w rodzinie od lat same volvo więc zapytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2010 Mianowicie podczas pakowania zeczy do kombi, nie zostalo należycie rozplanowanie rozłozenie mas, co skutkowało zbytnim obciażenie tylnej części bagażnika, oraz prawej strony auta. Przy próbie uruchomienia silnika, na desce wyswietlił sie komunikat: procedra staru przerwana!!! Po przekreceniu kluczyka, impuls nie został przekazywany na rozrusznik. po takim komunikacie, w jutrzejszych ogloszeniach o sprzedazy, byloby jedno volvo wiecej. samochod moze mnie poinformowac, ze cos go boli ale (do cholery) to ja jestem kierownikiem i to JA decyduje!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2010 No jak by mi passat tak zrobil to bym go chyba sprzedal jak jade na urlop to siedzi nisko jak na gwincie kratka założona załadowany pod sam sufit + bagażnik na dachu. A takie coś napewno by się sprawdziło w ciężarówkach !! przeładowany nie jedzie i koniec i transport w polsce by upadł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2010 to ja jestem kierownikiem i to JA decyduje!! te czasy pomału odchodzą do lamusa,przecież nawet w b6 jak nie zapniesz pasów,to nie ruszysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2010 Ech, niedługo będziemy siadać z tyłu i czytać gazetę... I opowiadać wnukom jak to się za młodych lat jeździło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2010 To ja już takiego auta w pracy bym nie mógł użytkować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2010 te czasy pomału odchodzą do lamusa,przecież nawet w b6 jak nie zapniesz pasów,to nie ruszysz ?? to ja nie zmieniam swojej B3, to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #9 Napisano 24 Października 2010 Ciekawy jestem gdzie umieszczony jest żyroskop Masz xenon? Może właśnie w czujnikach lamp? Może auto wykryło, że jest przeładowane i korekcja nie opuści na tyle lamp ile powinna i będą świecić za wysoko? Tak tylko gdybam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 24 Października 2010 Sądzę raczej że to problem z immo, a że przepakowywałeś bagaże to zbieg okoliczności i nie miało to nic do rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopsol Zgłoś #11 Napisano 24 Października 2010 Wydaje mi sie ze problem z immo odpada poneważ, nigdy wczesniej sie nie pojawił, i nie został w pamieć kompa. Był wyswietlony żółty trójkąt ostrzegawczy, i druga czesc komunikatu mówił o usunieciu przyczyny. Problemy z immo to raczej czerwony trójkąt, i stały błąd w pamieci. Auto jak na pieciolatka prod. 2004.12.27 jest strasznie napakowane elektronika, przeraza mnie to troche. Jak zobaczyłem jak wyglada po zapakowaniu. A potem problem z odpaleniem. To pierwsza myśl byla taka ze to własnie przez przeladowanie auta. I diagnza była jak najbardziej trafna. A żyroskop jest napewno choć by do kontroli trakcji, ale wydaje mi sie ze sa dwa. Nie mam ksenonów. nie bardzo mam co zapakować do auta zeby przeprowadzić test , Ale z drugiej strony logiczne wydaje sie ze jezeli koncern stawia na bezpieczenstwo, to auto nie pojedzie w droge z złym balansem mas, bo to bedzie zutowało na stabilność i tor jazdy. Tak sobie to tlumacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #12 Napisano 25 Października 2010 Kolego mieliśmy przed Passatem B6, Volvo V50 i tam był system przechyłu bocznego Volvo Guard. Na wypadek np. kradzieży kół, być może to Ci szwankuje. Nie ma żadnego systemu, który mierzy rozkład masy w bagażniku, coś takiego w Volvo nie istnieje także coś tu jest nie halo. Być może masz właśnie uszkodzony czujnik przechyłu bocznego (czasem pomaga sprawdzenie ciśnienia w oponach) Także jak dla mnie to ewidentnie problem z system zabezpieczeń i dlatego nie odpalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach