Skocz do zawartości
s27

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!

Rekomendowane odpowiedzi

A dzwoniłeś do SEATA na ul. Warszawskiej w Lublinie?

Danelczyka sobie daruj bo niekompetencja oraz podejście pracowników jest nie godne twojej fatygi.

No ale sam sobie winien.

 

Seat ma autoryzację VW, podejście i obsługę klientów o niebo lepszą a i serwis nie wiem czy nie na wyższym poziomie.

Jak będziesz coś wiedział daj znać.

 

Jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto nie musi być serwisowane w ASO, ma nie jeździć, mieć odpowiedni błąd (chyba zwarcie do masy) i nie być starsze niż 7 lat. Na pewno dotyczy to VW - nie wiem czy innych z grupy. Oczywiście nie rozważam "reklamowania" pompowtrysków regenerowanych, bo to już byłoby chyba przegięcie jechać teraz z tym teraz do ASO:)

 

Mi w ASO VW od reki wymienili dwie sztuki, tylko od razu dzwoniąc powiedziałem, że słyszałem o tej "akcji"; przy czym nie jest to akcja serwisowa, tylko wproducent pokrywa koszt naprawy. Przy okazji z defaultu wymieniają wiązkę na nową, która też tania nie jest.

 

Z góry zapowiedziałem przed naprawą, że najpierw mają zrobić diagnozę - jak się łapie to naprawa, jak nie - to nie robię u nich.

 

PS. Ja swój samochód zaholowałem.

 

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

 

 

W każdym w Warszawie to robią, bo obdzwoniłem najpierw wszystkie...

 

---------- Post added at 12:06 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

 

przed kilkoma minutami rozmawiałem z serwisem DANELCZYK w Lublinie - nie odpowiedziano mi jednoznacznie, każda sprawa rozpatrywana indywidualnie, w grę wchodzi historia serwisowania i dopiero piszą do producenta w sprawie pokrycia kosztów

 

sądzę że warto auto zawieść do serwisu i zostawić do czasu podjęcia decyzji o kosztach

 

ściemniają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ściemniają

Jak to Danelczyk...

 

Ja też polecam w Lublinie serwis Seata na Warszawskiej. Przegląd 45000 zrobili mi 250 - 300 zł taniej (nie pamietam dokaldnie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem dzwonić do Rowińskiego - Piaseczno ale po kilku razach oczekiwania na połączenie z doradcą serwisowym zrezygnowałem

 

Sprawa jasna skoro już kilku z nas miało zrobioną naprawę za free to laweta i do najbliższego serwisu VW tylko muszę wykupić opcję holowania i myślę że najlepiej w PZU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komu padły pompowtryski Siemensa-VDO ale nie chodzi mi o montowane fabrycznie które przyniosły sławę grupie VW;

2.0 TDI 140KM - 03G 130 073 D

2.0 TDI 170KM - 03G 130 073 M

 

 

tylko w 140KM - z końcówkami 073DX lub teraz nowszymi 073S lub 073SX

 

170KM - z końcówkami 073MX lub teraz nowszymi 073T lub 073TX

 

podobno są poprawione i nie padają

ja mam 03G 130 073 MX i przejechane już 105 tys. km. i wszystko Ok !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ja nie wierzę, że istnieją pompowtryski, które nie padają... to tylko kwestia szczęścia i kmów... moje jeździły ok 250 tyś km i to już uważam za cud natury :)....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to skończy się handel regenerowanymi pompkami po 1500zł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze ale skoro auto ma przyjechać na lawecie/holu niesprawne to jak macie zamiar zrobić aby akurat w tym momencie było zepsute?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wczoraj wymienili mi 2 pompowtryski, wg stawek ASO - 6 000 PLN pozostało w kieszeni.

 

Możesz podać a jakim ASO zrobili Ci wymianę i ile zapłaciłeś. Czy pobrali tylko opłatę za robociznę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś może jak sprawa pokrywania (części)kosztów pompowtrysku w Czechach ? Awaria dopadla mnie w Pradze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazłem info na internecie że kobieta jechała we Włoszech na autostradzie padło auto i zwieźli do serwisu ( koszt pokrył VW ) tak samo ktoś pisał że miał sytuację w Niemczech - koszt naprawy zero zł. zaryzykuj ale z zastrzeżeniem że jeżeli pokryje VW to niech naprawiają bo w przeciwnym razie jak koledzy piszą warto auto przywieść do serwisu w PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, to "akcja" ogólnoświatowa :)

 

---------- Post added at 12:24 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

 

no dobrze ale skoro auto ma przyjechać na lawecie/holu niesprawne to jak macie zamiar zrobić aby akurat w tym momencie było zepsute?

 

Kolego, jeździć z uśmiechem na twarzy i czekać jak auto padnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety w Pradze nic o tym nie wiedza :(, portfel lżejszy o 20k koron, zabrałbym auto do Polski ale potrzebuję je teraz jak nigdy więc nie wchodziło to w grę.

 

A tak przy okazji, czy komuś taki wymieniony pompowtrysk padł elektrycznie ponownie ?

Edytowane przez TeeR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli vw oficjalnie decyduje się na taką akcję to problem musi być bardzo poważny. Ilość padających passatów przez pompowtryski siemensa jest coraz większa i zapewne będzie się kolosalnie zwiększać. Firma vw robi sobie z nas jaja. Pamiętam jak zaczęły się pierwsze problemy z kolumną kierownicy. Serwisy wymieniały całą kolumnę za 3-4tys zł. Dopiero gdy ktoś z mądrych ludzi zauważył że za błąd odpowiedzialna jest płytka i że można naprawę wykonać za niewielkie pieniądze, dopiero wtedy serwisy stwierdziły że nie potrzeba wymieniać całej kolumny. Podobnie jest z pompowtryskami. Gdyby nie szum i rzesze niezadowolonych klientów którym nagle na trasie zgasł samochód to zapewne nigdy takiej akcji by nie było a vw uważałby nadal że są to sporadyczne przypadki. Uważam że vw silnikiem 2.0tdi poważnie nadszarpnął sobie swój wizerunek i jest to chyba najgorszy silnik w historii tej marki. Nie piszcie więc więcej że wszystkie silniki się tak psują bo sami wiecie że tak nie jest. Teraz czekam kiedy i czy kiedykolwiek zostanie przeprowadzona akcja dotycząca pompy olejowej bo jak wiadomo nie jest to problem sporadyczny i również wraz ze wzrostem przebiegów będzie awarii przybywać. Oglądając bardzo często turbo kamerę zauważyłem również coraz więcej usterek silników TSI a konkretnie łańcucha rozrządu. W ostatnim programie problem wystąpił przy golfie przy przebiegu 47tys. Klient musiał zapłacić ok 2,5 tys zł z własnej kieszeni ponieważ na ostatni przegląd w serwisie przywiózł swój olej i filtr. Serwis stwierdził że nieorginalny filtr oleju mógł mieć wpływ na usterkę łańcuszka rozrządu. To są po prostu jaja. Oczywiście vw uważa że nie ma żadnego problemu z tymi silnikami i jest to jednostkowy przypadek.

Jak tak sobie czytam o tych wszystkich usterkach i przypadkach to wydaje mi się że nadszedł czas aby zarabiać więcej. Wtedy będę kupował tylko nowe auta które są na gwarancji i sprzedawał je zaraz po jej skończeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli vw oficjalnie decyduje się na taką akcję to problem musi być bardzo poważny. Ilość padających passatów przez pompowtryski siemensa jest coraz większa i zapewne będzie się kolosalnie zwiększać. Firma vw robi sobie z nas jaja. Pamiętam jak zaczęły się pierwsze problemy z kolumną kierownicy. Serwisy wymieniały całą kolumnę za 3-4tys zł. Dopiero gdy ktoś z mądrych ludzi zauważył że za błąd odpowiedzialna jest płytka i że można naprawę wykonać za niewielkie pieniądze, dopiero wtedy serwisy stwierdziły że nie potrzeba wymieniać całej kolumny. Podobnie jest z pompowtryskami. Gdyby nie szum i rzesze niezadowolonych klientów którym nagle na trasie zgasł samochód to zapewne nigdy takiej akcji by nie było a vw uważałby nadal że są to sporadyczne przypadki. Uważam że vw silnikiem 2.0tdi poważnie nadszarpnął sobie swój wizerunek i jest to chyba najgorszy silnik w historii tej marki. Nie piszcie więc więcej że wszystkie silniki się tak psują bo sami wiecie że tak nie jest. Teraz czekam kiedy i czy kiedykolwiek zostanie przeprowadzona akcja dotycząca pompy olejowej bo jak wiadomo nie jest to problem sporadyczny i również wraz ze wzrostem przebiegów będzie awarii przybywać. Oglądając bardzo często turbo kamerę zauważyłem również coraz więcej usterek silników TSI a konkretnie łańcucha rozrządu. W ostatnim programie problem wystąpił przy golfie przy przebiegu 47tys. Klient musiał zapłacić ok 2,5 tys zł z własnej kieszeni ponieważ na ostatni przegląd w serwisie przywiózł swój olej i filtr. Serwis stwierdził że nieorginalny filtr oleju mógł mieć wpływ na usterkę łańcuszka rozrządu. To są po prostu jaja. Oczywiście vw uważa że nie ma żadnego problemu z tymi silnikami i jest to jednostkowy przypadek.

Jak tak sobie czytam o tych wszystkich usterkach i przypadkach to wydaje mi się że nadszedł czas aby zarabiać więcej. Wtedy będę kupował tylko nowe auta które są na gwarancji i sprzedawał je zaraz po jej skończeniu.

 

wszystko ok i masz w zupełności racje

a może to też właściwy czas aby nagłośnić sprawe

moż nie wiem warto by było napisać jakiś list otwarty do firmy vw pokazując słabe strony niektórych podzespołów z prośbą o zainteresowanie się problemem który występuje w autach ich produkcji i zaproponować aby wprowadzono akcje servisowe na najbardziej wadliwe podzespoły które najczęściej i w najmniej oczekiwanym momencie padają , jest nas przecież setki lub tysiące, może w ten sposób pomożemy sami sobie, przecież w innych krajach europy też sa fora miłośników passata i gdyby taka akcja miała odzew ogólnoeuropejski to odniosła by jakiś skutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TheBrave

 

Tak, racja napisać pismo i niech cale forum poda nr. VIN i będą wiedzieć jak nas dużo jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie dajcie sie naciagnac nie da sie naprawic tak cewki aby nie ulegla juz kolejnej awarii!!! więc regeneracja na wszelki wypadek wszystkich wtryskow jest bezcelowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wybieram sie za 2 tygodnie do chorwacji, i byłbym mega wdzięczny za potwierdzenie tej informacji ze akcja ogólnoświatowa, bo jak mnie dopadnie gdzieś na trasie to będzie słabo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam własnie padła mi jedna pompka, laweta juz jedzie po mojego paska. W ASO Krotoski Cichy Przeźmierowo powiedzieli ze jesli wyskoczy odpowiedni błąd jak podłączą wasa to naprawia za free. jesli nie to auto zabieram i naprawiam samemu bo juz sprawdzałem i na 100% pompka. dam znac jak bede po diagnozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie czy ktoś z forum dowiadywał się na temat wymiany za free ze Szczecina, mamy dwa salony VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności